חיפשת:

הבית של תמר תל אביב

טומשין הבית של תמר
www.houseoftamar.com
הוקם בשנת 1990 על ידי תמר פדבו. בתי"ס לחינוך מיוחד, שש שנתיים, לתלמידים לקויי למידה ועם הפרעות קשב וריכוז. בתי"ס מובילים את תלמידיהם להצלחה בבחינות הבגרות ובחיים האזרחיים.
הבית של תמר, קהילת סלוניקי 7, בתל אביב - טלפון, שעות פתיחה ועוד ...
https://www.d.co.il › ...
דפי זהב מציג מידע על הבית של תמר קהילת סלוניקי 7, בתל אביב - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום הכנה לבגרות.
הבית של תמר תל אביב, טלפון וכתובת
https://www.phoneindex.co.il/b/9059538
הבית של תמר אשר נמצא בעיר תל אביב מציע את שירותיו בתחום בחינות בגרות - הכנה. בדף מידע זה תוכלו למצוא את פרטי העסק הכוללים כתובת, טלפונים, שעות פתיחה, תמונות ועוד..
הבית של תמר, קהילת סלוניקי 7, בתל אביב - טלפון, שעות פתיחה ...
https://www.d.co.il/80005088/8180
דפי זהב מציג מידע על הבית של תמר קהילת סלוניקי 7, בתל אביב - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום הכנה לבגרות.
הבית של תמר - פורטל חינוך והוראה
https://kavnet.co.il/product/הבית-של-תמר
תגיות: חינוך מיוחד, על-יסודיים, ממלכתיים, מוכרים שאינם רשמיים, בית אקשטיין תקציר: מוסדות תיכוניים לבני-נוער לקויי למידה, במגמה שירכשו תעודת בגרות. הלימודים נעשים במסגרות קטנות של עד 12 תלמידים בכיתה. הבית של תמר הוקם ב-1990 ...
הבית של תמר - סביבת לימודים מקצועית ותומכת לתלמידים לקויי למידה
http://www.kav-lahinuch.co.il › ...
במרכז הלמידה בתל-אביב פועלים 3 מסלולי לימוד עיקריים: בגרות פסיכומטרי לימודי עזר. בגרות: במרכז הלמידה הבית של תמר אנו מסייעים לתלמידים בכל תהליך הרישום, ...
הבית של תמר בגרויות ופסיכומטרי ללקויי למידה | iLimudim |
http://www.ilimudim.co.il › tamar-ho...
ל"בית של תמר" בתי ספר בשפיים, משמר השרון ומרכז למידה בתל-אביב, הפועלים ברישיון משרד החינוך. במרכז הלמידה בת"א פועלים שלושה מסלולי לימוד עיקריים: בגרויות, ...
הבית של תמר - קהילת סלוניקי 7, תל אביב יפו - הכנה ללימודים - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות הבית של תמר בקהילת סלוניקי 7, תל אביב יפו - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד הכנה ללימודים תוכלו למצוא באתר איזי.
טומשין הבית של תמר
https://www.houseoftamar.com
הוקם בשנת 1990 על ידי תמר פדבו. בתי"ס לחינוך מיוחד, שש שנתיים, לתלמידים לקויי למידה ועם הפרעות קשב וריכוז. בתי"ס מובילים את תלמידיהם להצלחה בבחינות הבגרות ...
הבית של תמר בשפיים
https://www.kesher.org.il/knowledge_item/הבית-של-תמר
הבית של תמר ... תל אביב; פריטים קשורים . בית ספר מצדה – חינוך מיוחד לקויי למידה רב-בעייתיים . אני מאמין/שיטה מאפיינת. בית הספר מצדה– מצדד בגישה לימודית טיפולית תיאור פעילות השירות....
הבית של תמר בשפיים
https://www.kesher.org.il › הבית-של-תמר
הבית של תמר – קיים על מנת לענות על צורכיהם של תלמידים לקויי למידה. ... לבית של תמר קיים קמפוס נוסף בקיבוץ משמר השרון ... מרכז · תל אביב. פריטים קשורים.
12 ילדים בכיתה, יחס אישי, דאחקות עם הצוות בהפסקה, ומורים ...
http://www.bateva.org › files › articles › mamon
"הבית של תמר" הוא מבתי הספר הוותיקים המיועדים. ללקויי למידה. ... בזמנו את הפתרון במערכת הממלכתית, בדמות תיכון אנקורי הפרטי בתל־אביב.
הבית של תמר - פורטל חינוך והוראה
https://kavnet.co.il › אינדקס החינוך
הבית של תמר הוקם ב-1990 כדי לאפשר לתלמידים ליקויי למידה בעלי פוטנציאללימודי טוב ... לבית של תמר שני סניפים מוכרים שפיים ומשמר השרוןומרכז למידה בתל-אביב.
הבית של תמר לקויות למידה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › הבית-של-תמר-לקויות-...
תל אביב. ישורון טכנולוגיה ואומנויות. יוספה לויים. רגשי התנהגותי .על יסודי. 03-5731557. הבית של תמר - לימודים ללקויי למידה - קורס פסיכומטרי - אתר .
הבית של תמר - סביבת לימודים מקצועית ותומכת לתלמידים לקויי ...
www.kav-lahinuch.co.il/?pg=indx_entry&CategoryID=875&ArticleID=8664
הבית של תמר סביבת לימודים תומכת לתלמידים לקויי למידה "מרכז הלמידה הבית של תמר" נוסד בשנת 1989 על ידי תמר פדבו, מומחית לליקויי למידה, מתוך מטרה לקדם תלמידים לקויי …
הבית של תמר - קהילת סלוניקי 7, תל אביב יפו - הכנה ללימודים ...
https://easy.co.il/page/2669680
הכל אודות הבית של תמר בקהילת סלוניקי 7, תל אביב יפו - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד הכנה ללימודים תוכלו למצוא באתר איזי.