חיפשת:

הבית העגול כפר ורדים

עמותת גיל הזהב והשולחן העגול | כפרניק
https://kfarnik.co.il/עמותת-גיל-הזהב-והשולחן-העגול
Nov 11, 2020 · העמותה, בשיתוף המחלקה לשירותים חברתיים ובתמיכת מ.מ. כפר ורדים עוסקת בבניית תכנית אב רב שנתית שתיתן מענה למגוון רחב של נושאים רלוונטיים לגיל השלישי. ועד עמותת גיל הזהב כפר ורדים בזום. בשלב הראשון נערכו סקרים בקרב בני 60 עד 80 ובני 80 ומעלה, כדי לבחון את הצרכים לעומת המענים ...
כפר ורדים שלא הכרתם - גילי שולץ - מורת דרך מוסמכת
https://green-lady.co.il/כפר-ורדים-שלא-הכרתם
בית יהדות בוכרה בבית עגול ומיוחד בכפר ורדים | כפרניק
https://kfarnik.co.il/content-בית-יהדות-בוכרה-בבית-עגול...
Jan 14, 2013 · יהדות בוכרה היא מהמפוארות, האקזוטיות והמסתוריות שאנחנו מכירים בפזורה היהודית שהצמיחה אישים בתחומי הרוח, מסחר, משוררים, סופרים ואנשי מעשה. נספר בביקור שלכם על המנהגים של העדה, שישלב עומק, צליל, בגד, כלים, כול מה שמאפיין את העדה הבוכרית.
הבית העגול של הדולה מסמרקנד | ערוץ 7
www.inn.co.il › news › 256014
May 16, 2013 · שרה הייל התנכרה בעבר למוצאה הבוכרי, וכיום היא מנהלת את המרכז היחידי בארץ למורשת יהדות בוכרה. אילה יבגי, 'הלל'. ז' בסיון תשע"ג 17:12 16.05.13. נשים יהדות. 'הדולה מסמרקנד' אילה יבגי. אני יוצאת למסע גלילי בכביש המתפתל אל כפר ורדים.
https://peoplelovepeople.co.il/our_hostess/avraham...
https://peoplelovepeople.co.il › avrah...
No information is available for this page.
בית יהדות בוכרה בבית עגול ומיוחד בכפר ורדים | כפרניק
kfarnik.co.il › content-בית-יהדות
Jan 14, 2013 · יהדות בוכרה היא מהמפוארות, האקזוטיות והמסתוריות שאנחנו מכירים בפזורה היהודית שהצמיחה אישים בתחומי הרוח, מסחר, משוררים, סופרים ואנשי מעשה. נספר בביקור שלכם על המנהגים של העדה, שישלב עומק, צליל, בגד, כלים, כול מה שמאפיין את העדה הבוכרית.
הבית העגול של הדולה מסמרקנד | ערוץ 7
https://www.inn.co.il › news
אני יוצאת למסע גלילי בכביש המתפתל אל כפר ורדים. בכפר אפגוש את שרה הייל (46), במקום שהיה בית מגורי משפחתה, וכיום הוא משמש בית המורשת ליהדות ...
בית יהדות בוכרה בבית עגול ומיוחד בכפר ורדים | כפרניק
https://kfarnik.co.il › עסקים
לאורחי הצימרים בלבד מרכז המבקרים, העגול והמיוחד, “פליאה” שבכפר ורדים מציע למבקריו רגע חוויתי, ססגוני, צבעוני ומרגש.
צימר עגול בכפר ורדים - תרבות - הארץ
https://www.haaretz.co.il › gallery
הבית העגול שבנו לפני שנים אחדות שרה ואברהם הייל בכפר ורדים נהפך לא מכבר ליחידת אירוח ושמה "עגול טוב", אחרי שעבר שיפוץ יסודי. לדברי שרה הייל, הבית נבנה לפי ...
עמותת גיל הזהב והשולחן העגול | כפרניק
kfarnik.co.il › עמותת-גיל-הזהב
Nov 11, 2020 · העמותה, בשיתוף המחלקה לשירותים חברתיים ובתמיכת מ.מ. כפר ורדים עוסקת בבניית תכנית אב רב שנתית שתיתן מענה למגוון רחב של נושאים רלוונטיים לגיל השלישי. ועד עמותת גיל הזהב כפר ורדים בזום. בשלב הראשון נערכו סקרים בקרב בני 60 עד 80 ובני 80 ומעלה, כדי לבחון את הצרכים לעומת המענים ...
כפר ורדים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › כפר_ורדים
כפר ורדים שוכן בצפון חבל תפן שב גליל המערבי על מורדות הר אשכר, ומתנשא לרום מרבי שבין 500–600 מטר מעל פני הים. ממוקם 20 ק"מ מזרחית ל נהריה, 15 ק"מ צפונית ל כרמיאל, כ-9.5 ק"מ דרומית לגבול לבנון וסמוך ל מעלות, על כביש 854 כרמיאל-מעלות. מזג האוויר נעים ויבש גם בימי הקיץ החמים, בחורף קר, גשום ...
הבית העגול של הדולה מסמרקנד | ערוץ 7
https://www.inn.co.il/news/256014
May 16, 2013 · שרה הייל התנכרה בעבר למוצאה הבוכרי, וכיום היא מנהלת את המרכז היחידי בארץ למורשת יהדות בוכרה. אילה יבגי, 'הלל'. ז' בסיון תשע"ג 17:12 16.05.13. נשים יהדות. 'הדולה מסמרקנד' אילה יבגי. אני יוצאת למסע גלילי בכביש המתפתל אל כפר ורדים.
אטרקציות ובילויים בכפר הורדים | צרכנות ותיירות
tiulim.net › אטרקציות-ובילויים
בית פליאה – הבית העגול: מוזיאון למורשת יהדות בוכרה. מרכז המבקרים, העגול והמיוחד, "פליאה" שבכפר ורדים מציע למבקריו רגע חוויתי, ססגוני, צבעוני ומרגש. המרכז מבקש לציין את יופייה של העדה הבוכרית, המסורת וההיסטוריה שלה וכול זאת בבית שניבנה בעבודת יד מול נוף עוצר נשימה.
פליאה - בית מורשת יהדות בוכרה | רשת מלונות מטיילים
https://www.travelhotels.co.il › פליאה...
מרכז פליאה בא לציין את יופייה של העדה הבוכרית בישראל ע"י גילוי מכמניה היפיפיים של העדה וכול זאת בבית העגול והמיוחד שניבנה בעבודת יד בכפר ורדים.
כפר ורדים שלא הכרתם - גילי שולץ - מורת דרך מוסמכת
green-lady.co.il › כפר-ורדים-שלא-הכרתם
הקסם שבכפר
כפר ורדים שלא הכרתם - גילי שולץ - מורת דרך מוסמכת
https://green-lady.co.il › כפר-ורדים-של...
כפר ורדים, אי שם בגליל טומן בחובו אטרקציות רבות, מפגשים אנושיים, ... בירה כשרה ממבשלת סלה בבית העגול בכפר ורדים. ... הבית העגול – חוויה בוכרית בכפר.
חוות דעת על מרכז פליאה - בית מורשת יהדות בוכרה - כפר הוורדים, ישראל
https://www.tripadvisor.co.il › Attract...
מה בתוכנית הפעילות בבית פליאה בכפר ורדים? מופע אור קולי הסיפורים ... ‪רחוב כזיב 36‬ הבית העגול, כפר הוורדים 2514700 ישראל. תצוגה מלאה. ‪Best nearby‬.
פנאי כפר ורדים טיול תיירותי
https://www.pnay.co.il/user/articles.php?oper=article&id=165
הצריף הירוק והמוזיאון. המרכז התיירותי שקורם עור וגידים סביב הצריף הירוק הוא פרויקט מקסים המשלב אומנות עכשווית עם האוּמנות ואת ההיסטוריה של המין האנושי עם ההיסטוריה של כפר ורדים. דרורה ווינר, מנהלת המרכז התיירותי ודן הורטמן, אספן חסר תקנה, הם שני האנשים שמובילים את המרכז הזה.
חוויה בוכרית בבית עגול ומיוחד בכפר ורדים - Home | Facebook
https://www.facebook.com › www.pl...
חוויה בוכרית בבית עגול ומיוחד בכפר ורדים‎, ‎כפר הורדים‎. 927 likes · 1 talking about this · 247 were here. ‎נייד 0506303231‎