חיפשת:

הבית הכי יקר בהרצליה פיתוח

רחוב גלי תכלת - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › רחוב...
רחוב גלי תכלת שבהרצליה פיתוח נחשב לרחוב היקר בישראל. ... בשנת 2010 רכש איש העסקים טדי שגיא את הבית היקר ביותר בישראל במחיר של כ-145 מיליון שקלים.
N12 - הצצה: 10 הבתים הכי יקרים שנקנו השנה בישראל
www.mako.co.il › news-money › consumer
Apr 15, 2010 · המוכרת היא ז'קלין הרציקוביץ', אמו של יבואן סוני בישראל לוני הרציקוביץ'. הרוכש: האוליגרך ליאוניד נבזלין, תמורת 53 מיליון שקלים. ממש לא רחוק משם, ברחוב הנשיא יצחק, נמכרה הווילה של יצחק והוגט בעד 41.4 מיליון שקל. גם שני הבתים הבאים ברשימה, כמה מפתיע, הם בהרצליה פיתוח.
מבחר נכסים יוקרתיים בהרצליה פיתוח | אנגלו סכסון הרצליה פיתוח
https://real-estate-herzliya-pituach.co.il/area/הרצליה-פיתוח
הבית הכי יפה בהרצליה פיתוח! במיקום פריים! 850 מ"ר בנוי על 1200 מ"ר ! בעיצוב אדריכל ידוע, תוך שימוש בחומר . הבית הכי יפה בהרצליה פיתוח! במיקום פריים! 850 מ"ר בנוי על 1200 מ"ר ! בעיצוב ...
10 הבתים היקרים ביותר בישראל - Channel22 - חדשות הנדלן ...
channel22.co.il/10-הבתים-היקרים-ביותר-בישראל
הבית השני הכי יקר בישראל נמצא רק כמה מטרים מחוף הים הזהוב וכולל עיצוב מרהיב של 800 מ"ר בנוי וסך שטח של 1750 מ"ר ו-9 חדרים. את בית עיצב האומן האיטלקי ורסאצ'ה והוא כולל בין הייתר חדר קולנוע ביתי, נוף לים, אמבטיה מזהב, חדר כושר ועוד.
עשרת הבתים היקרים בישראל - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
זהו לא רק בית חכם, עם המפרט הכי יקר, אלא גם (אולי בעיקר) סמל סטטוס. ... הממוקם על צוק ברחוב היקר במדינה, רחוב גלי תכלת בהרצליה פיתוח.
עשרת הבתים היקרים בישראל
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-2848484,00
Dec 25, 2003 · הדירה מושקעת מאוד: רמקולים בקירות ומכשירי החשמל הכי-הכי. הסלון לבדו – 70 מ"ר. "רק 5,500 דולר לחודש", מכריז מאיר מנחם מ"נאות שירן".
טבלת השכונות של הרצליה: אילו שכונות בעיר דורגו הכי גבוה במדד ...
www.tzomet-hrz.co.il › news › 24551
Aug 18, 2019 · השכונות שדורגו הכי גבוה בהרצליה, 9 במדד הסוציואקונומי, הן: הרצליה פיתוח צפון, נוף ים ורשף (רחובות שער הים, קרן היסוד, בזל, הנשיא יצחק בן צבי, וינגייט), הרצליה פיתוח מזרח (הרחובות אח"י דקר, המגינים, הנשיא יצחק בן צבי, יהושפט המלך, שלוה), הרצליה ב' (דרך דיין משה, המסילה, המנהרה, אל על ...
טבלת השכונות של הרצליה: אילו שכונות בעיר דורגו הכי גבוה ...
https://www.tzomet-hrz.co.il/news/24551
Aug 18, 2019 · השכונות שדורגו הכי גבוה בהרצליה, 9 במדד הסוציואקונומי, הן: הרצליה פיתוח צפון, נוף ים ורשף (רחובות שער הים, קרן היסוד, בזל, הנשיא יצחק בן צבי, וינגייט), הרצליה פיתוח מזרח (הרחובות אח"י דקר, המגינים, הנשיא יצחק בן צבי, יהושפט המלך, שלוה), הרצליה ב' (דרך דיין משה, המסילה, המנהרה, אל על ...
הבית הכי יוקרתי בישראל - יוקרה אסטייט
https://www.yokra-estate.co.il › נכסים
הבית הכי יוקרתי בישראל. וילה מפוארת למכירה בהרצליה פיתוח. מגרש. 1754 מ"ר. בנוי. 800 מ"ר. חדרים.
10 הבתים היקרים ביותר בישראל - Channel22 - חדשות הנדלן ...
channel22.co.il › 10-הבתים-היקרים-ביותר
הבית השני הכי יקר בישראל נמצא רק כמה מטרים מחוף הים הזהוב וכולל עיצוב מרהיב של 800 מ"ר בנוי וסך שטח של 1750 מ"ר ו-9 חדרים. את בית עיצב האומן האיטלקי ורסאצ'ה והוא כולל בין הייתר חדר קולנוע ביתי, נוף לים, אמבטיה מזהב, חדר כושר ועוד.
הרצליה פיתוח - תיווך וילות בתים למכירה
http://www.luxury-realestate-israel.com › ...
הרצליה פיתוח ידועה כאחת מן השכונות היוקרתיות ביותר בארץ ונהנית ממוניטין מעולה וביקוש ער. ... למכירה בהרצליה פיתוח בית מודרני בבלעדיות.
עד 22 מיליון דולר לדונם - הצצה לרחוב גלי תכלת בהרצליה פיתוח - נדל"ן
https://www.themarker.com › realestate
ברחוב גלי תכלת בהרצליה פיתוח נמכר בממוצע רק בית אחד בשנה □ זה לא מפריע למחירי ... ברחוב גלי תכלת בהרצליה פיתוח, שנחשב לרחוב היקר בישראל, ...
צפו: כך נראה הבית היקר בישראל - Mako
https://www.mako.co.il › news-israel
צפו: כך נראה הבית היקר בישראל. ספא אישי, עיצוב של מעצב העל ורסאצ'ה - ואמבטיה מזהב. כך נראה הבית היקר ביותר בישראל שממוקם בהרצליה פיתוח ומוצע ...
אברמוביץ' ירכוש את הבית היקר בישראל ב־63 מיליון דולר
https://www.calcalist.co.il/real_estate/articles/0,7340,L-3764549,00.html
Jun 19, 2019 · בלעדי לכלכליסט. אברמוביץ' ירכוש את הבית היקר בישראל ב־63 מיליון דולר המיליארדר חתם על אופציה לרכישת וילה בהרצליה פיתוח הבנויה על שטח של 9 דונם מול מלון תדמור; הוא מתגורר כעת במקום בשכירות; המוכר הוא אלן הווארד, פילנתרופ ...
N12 - הצצה: 10 הבתים הכי יקרים שנקנו השנה בישראל
https://www.mako.co.il/news-money/consumer/Article...
Apr 15, 2010 · המוכרת היא ז'קלין הרציקוביץ', אמו של יבואן סוני בישראל לוני הרציקוביץ'. הרוכש: האוליגרך ליאוניד נבזלין, תמורת 53 מיליון שקלים. ממש לא רחוק משם, ברחוב הנשיא יצחק, נמכרה הווילה של יצחק והוגט בעד 41.4 מיליון שקל. גם שני הבתים הבאים ברשימה, כמה מפתיע, הם בהרצליה פיתוח.
הבית הכי יוקרתי בישראל
www.yokra-estate.co.il › נכסים › 631-homes-in
תיאור הנכס. הבית הכי יוקרתי בישראל. וילה מפוארת למכירה בהרצליה פיתוח. ממוקמת קו שני לים ברחוב שקט. הוילה תוכננה ע"י מעצב על בינלאומי. מכילה פינות אירוח גבוהות ורחבות, מגרש בגודל 1,754 מ"ר, והשטח הבנוי הכולל הינו 800 מ"ר.
"בהזדמנות": בית בהרצליה פיתוח ב-25 מיליון דולר
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2594474,00.html
הבית, ברחוב הכי יקר במדינה, "גלי תכלת", כולל מקלט אטומי, בריכת שחייה ומפל. השכן מעבר לחומה הוא שגריר ארה"ב בישראל
עד 22 מיליון דולר לדונם - הצצה לרחוב גלי תכלת בהרצליה פיתוח ...
www.themarker.com › realestate › 1
Oct 16, 2010 · הנה מושג על המחירים בתקופה האחרונה: לפני כחודש מכר גרינבלו את הבית ברחוב גלי תכלת 80, לאדם המבקש להשאר אנונימי, תמורת כ-50 מיליון שקל. המוכר היה תעשיין יהודי טורקי, שרצה לעלות לישראל בשנים האחרונות, אך מאחר שעסקיו התרחבו הוא החליט לוותר והעמיד את הבית למכירה.
מחיר הבית היקר ביותר למכירה בישראל – 100 מיליון שקל | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › articles
הבית בהרצליה פיתוח, בעיצוב חברת ורסאצ'ה, בבעלות איש עסקים רוסי שמעולם לא גר בו. הוא כולל 9 חדרים, חדר כושר ואמבט מזהב בצורת נעל עקב.
הבית הכי יוקרתי בישראל
https://www.yokra-estate.co.il/נכסים/631-homes-in-herzliya-pituach-israel.html
תיאור הנכס. הבית הכי יוקרתי בישראל. וילה מפוארת למכירה בהרצליה פיתוח. ממוקמת קו שני לים ברחוב שקט. הוילה תוכננה ע"י מעצב על בינלאומי. מכילה פינות אירוח גבוהות ורחבות, מגרש בגודל 1,754 מ"ר, והשטח הבנוי הכולל הינו 800 מ"ר.