חיפשת:

הבית הכחול מסעדה

אבו גוש - iTravelJerusalem
https://www.itraveljerusalem.com › rst
מסעדה קסומה בכפר הפסטורלי עין ראפה, המגישה אוכל מקומי קרא עוד · דגים · ליד ירושלים. הבית הכחול במעלה הכפר עין ראפה; מחיר <<<<. TripAdvisor חוות דעת ...
via culinaria: שף במכנסי פפיטה, כפכפי בירקנשטוק וכפייה ...
https://viaculinaria.blogspot.com/2010/09/blog-post.html
Sep 08, 2010 · מיכל, כך אומרים המקורות, היא בעלת הניסיון הקולינרי בין בני הזוג, בעוד שיעקובּממונה על הצד הטכני-תחזוקתי, וכמו שמיכל לובשת חולצת שף עם רקמה על הכיס, כך ליעקובּ מבצבצים מכיס הג'ינס מברג ופלאייר (לא שזה מפריע לו למלצר לעת מצוא). שבת בצהרים, חם, והחלק הממוזג של המסעדה מאוכלס למשעי.
מאגדה - 02-5797108 - מסעדות - NetPage
https://www.netpage.co.il › מסעדות
מאגדה מסעדות בעין ראפה מסעדה כתובת הבית הכחול במעלה הכפר עין ראפה. דיווח על שינויים בעסק בעקבות נגיף הקורונה! מאגדה מפה. מסלול למאגדה. מפה, מסלול ...
מסעדת מאג'דה בעין ראפה | בוב ממשיך במסע – האתר של בוב68
https://bobvoyage.net › majda
... לפתוח מסעדה של ממש. את המסעדה פתחו בביתם הנמצא באחת מהנקודות הגבוהות של הכפר. חזיתו, שנצבעה בכחול, העניקה לו את הכינוי "הבית הכחול".
התרנגול הכחול - G צמרת, תל אביב יפו - מסעדה • לא כשר - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות התרנגול הכחול (Blue Rooster) בG צמרת, תל אביב יפו - טלפון, שעות פתיחה, תפריט, ניווט, ביקורות ועוד מסעדות תוכלו למצוא באתר איזי.
איפה אוכלים בהרי ירושלים? 6 מסעדות מומלצות - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il/item/2844061
Apr 07, 2015 · מאג'דה. הבית הכחול במעלה הכפר, עין ראפה. 02-5797108. לא כשר. שעות פתיחה: ד'-ה': 10:00-16:00. ו': 09:00-20:30, יום שבת: מ- 10:00-14:00
התרנגול הכחול מסעדת בשרים - תל אביב ביקורות וחוות דעת - Rest
https://www.rest.co.il › rest
עודכן בתאריך24/10/2021 18:30. TOP 10 המסעדות הנבחרות. #3. מסעדות מומלצות בתל אביב. #10. מסעדות שף מומלצות. על פי גולשי ZAP REST. לאתר הבית של המסעדה.
מאג\'דה מטבח מקומי- עין ראפה - תיירות מטה יהודה
https://tour-yehuda.org.il › business
מסעדת מאג'דה -מטבח מקומי, הבית הכחול בעין ראפה. מאג'דה היא מסעדה בכפר הערבי הציורי עין ראפה, הבית והחצר, הממוקמים בנקודה גבוהה בכפר , משקיפים על נוף הגבעות ...
מאג\'דה מטבח מקומי- עין ראפה
https://tour-yehuda.org.il/business/644
מאג'דה היא מסעדה בכפר הערבי הציורי עין ראפה, הבית והחצר, הממוקמים בנקודה גבוהה בכפר , משקיפים על נוף הגבעות של הרי יהודה . המסעדה ממוקמת בקומה הראשונה בבית מגוריהם של מיכל ברנס ויעקוב ברהום ומציעה תפריט יומיומי מתחלף הכולל תבשילי ירקות, גבינות, דגים ובשר.
כחול - מסעדת חוף בתל אביב, אירועים במסעדות, ארוחות בוקר ...
https://www.2eat.co.il/restaurant.aspx?restid=19605
כל הפרטים על כחול, מסעדה מסעדת חוף בתל אביב. ב-2eat, אתר המסעדות הישראלי, ניתן לקרוא ביקורות גולשים ולהזמין מקום בקליק.
מסעדת התרנגול הכחול בת"א - האורבנית של שאול בן אדרת בצפון תל ...
https://thebluerooster.co.il
השף שאול בן אדרת עומד בראשה של מסעדת התרנגול הכחול המציעה תפריט עשיר ומגוון - אם חיפשתם מסעדה בתל אביב אשר מתאימה גם לאירועים, זה המקום בשבילכם.
מסעדות בהבית הכחול במעלה הכפר עין ראפה, ירושלים - 2EAT
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות בהבית הכחול במעלה הכפר עין ראפה, ירושלים באתר ... רחוב\מתחם: הבית הכחול במעלה הכפר עין ראפה כל הסוגים כשר ולא כשר אזור: ...
Thebluerooster התרנגול הכחול (@the_blue_rooster) • Instagram ...
https://www.instagram.com › the_blue_rooster
Chef restaurant ניסים אלוני 10 , תל-אביב 03-5443349 tinyurl.com/uktos74 · 420 posts · 4,057 followers · 2,349 following.
נירית בקשי- צילום - "הבית הכחול במעלה הכפר עין ראפה" ככה הם ...
https://www.facebook.com › photos
"הבית הכחול במעלה הכפר עין ראפה" ככה הם קוראים לו אז הבית הכחול הזה הוא מסעדת מאג'דה מסעדה עם ריחות, טעמים ואווירה שנשארים לאורך זמן התמונות הטובות...
כחול בית קפה - צפון תל אביב תל אביב ביקורות וחוות דעת - Rest
https://www.rest.co.il/rest/80071098
עם קבלת החשבון היינו בטוחות כי יש הנחת ״חבר״ ואז הופנינו ל״אותיות הקטנות״ והאחמשי״ת לא חזרה אלינו בנושא. מנת הקינוח שניתנה על חשבון הבית היתה סבירה לא יותר.
מסעדת התרנגול הכחול בת"א - האורבנית של שאול בן אדרת בצפון ...
https://thebluerooster.co.il
התרנגול הכחול - מסעדה בתל אביב השף שאול בן אדרת עומד בראשה של מסעדת התרנגול הכחול (קימל קיטרינג כפרי, קימל בגלבוע, יעוץ קולינארי וסדנאות שף), הפעם בצפון תל אביב (קניון G).