חיפשת:

האם ממד מסוכן

אלפי משפחות בישראל מתגוררות במרתפים; מהן הסכנות? - גלובס
www.globes.co.il › news › article
Jul 03, 2012 · המהנדס אליעזר גוכמן, מנכ"ל חברת הדס ביקורת מבנים, מסביר כי "בלא מעט בדיקות שאנו עורכים במרתפים שהוסבו למגורים נמצא ריכוז מסוכן של גז רדון, גז חסר צבע, ריח וטעם, והוכח שיש קשר ישיר בין ריכוזים...
מלא אנשים עושים את זה בממ"ד שלהם וזה ממש מסוכן - וואלה! בית ועיצוב
https://home.walla.co.il/item/3435469
May 14, 2021 · מלא אנשים עושים את זה בממ"ד שלהם וזה ממש מסוכן. החלפת דלתות, סורגים בחלון, או קיצור של דלת ההדף כדי לשים פרקט - אם עשיתם את הדברים האלה בממ"ד שלכם, יכול להיות שפגעתם בבטיחות שלו.
שינה בממ"ד-מסוכן - כיפה
https://www.kipa.co.il › show
יש לנו חדר ממ"ד בבית ומבחינתי הוא עוד חדר לשינה, ומשמש כחדר לביתי. חמי טוען שזה מאוד מסוכן ולא בריא ושאסור לישון בחדר כזה באופן קבוע. האם זה מבוסס?
הנחיות לתחזוקת הממ"ד - פורטל חירום לאומי
https://www.oref.org.il › Pakar
המרחב המוגן הדירתי (ממ"ד) הוא חדר ייעודי שנבנה בתוך הדירה, ... בנוסף, אין לאחסן חומרים דליקים, מסוכנים ורעילים בממ"ד. ... האם ניתן להחליף את דלת הממ"ד?
גז ראדון בחדרי ממ"ד - המכון לבדיקות קרינה
https://radon.co.il › גז ראדון
גז ראדון בחדרי ממ"ד: באלפי ממ"דים בקומות קרקע ועליונות, חשופים הדיירים לאיום סרטן הריאות גם אם איש ... מיוצר על בסיס מים, אינו דליק, אינו רעיל ואינו מסוכן.
שימוש בממ"ד כחדר שינה - נשאל בתאריך 24/07/2016 - אתר Doctors
https://www.doctors.co.il › message-...
האם נדרש לבצע בדיקה להימצאות גז רדון בחדר תרם הפיכתו לחדר שינה ? ... ממ"ד שכולו בטון יהיה באותו חדר יותר ראדון מאשר בשאר חלקי הבית.
בנית ממ"ד שישמש חדר משחקים לילדים – כדאי או לא? - אמאבא
https://www.imaba.co.il › building-a-...
כלומר – להפוך את הממ"ד לחדר משחקים עבור הילדים, לא יהיה מסוכן עבורם? אחרי הכל מדובר בחלל שנועד ... האם זה אכן יהיה מוצלח לנצל את בנית ממ"ד לבית כחדר משחקים?
CT, סי טי (CT scan) - על הבדיקה, הסיכונים והתהליך | Infomed
https://www.infomed.co.il/examinations/ct-scan
למה אסור לישון בממד - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il › למה-אסור-לישון-בממד
יש לנו חדר ממ"ד בבית ומבחינתי הוא עוד חדר לשינה, ומשמש כחדר לביתי. חמי טוען שזה מאוד מסוכן ולא בריא ושאסור לישון בחדר כזה באופן קבוע. האם זה .
הפיכת ממ"ד לחדר שינה - אחים צדיק
https://www.nisur.co.il › טיפים
האם בטיחותי להסב ממ"ד לחדר שינה? פעם היו דיבורים רבים על הימצאות גז ראדון בממ"ד. אבל אם החדר אינו תת קרקעי ואתם דואגים לאוורר אותו, עם הבנייה של היום אין ...
גם בתלת-ממד: האם הצרכן הישראלי מוכן לדור הבא של הקטלוגים?
www.globes.co.il › news › article
Jun 22, 2010 · גם בתלת-ממד: האם הצרכן הישראלי מוכן לדור הבא של הקטלוגים? קטלוגים מושקעים הם דרך מקובלת למשוך לקוחות לנקודות ...
האם מסוכן/לא בריא לישון בממ"ד? | תפוז פורומים
https://www.tapuz.co.il/threads/האם-מסוכן-לא-בריא-לישון-בממ-ד...
May 18, 2004 · האם מסוכן/לא בריא לישון בממ"ד? אנחנו קונים עכשיו בית וחשבנו לשבור קיר ולהשאיר את הקטנטונה בממ"ד, שמעתי פתאום שמועה שאסור לישון בממ"ד בגלל החומר שפולט או בגלל שיש סיכוי שדלת החדר תינעל בטעות... מישהי שמעה דבר כזה?
האם מסוכן/לא בריא לישון בממ"ד? | תפוז פורומים
www.tapuz.co.il › threads › האם-מסוכן-לא
May 18, 2004 · האם מסוכן/לא בריא לישון בממ"ד? אנחנו קונים עכשיו בית וחשבנו לשבור קיר ולהשאיר את הקטנטונה בממ"ד, שמעתי פתאום שמועה שאסור לישון בממ"ד בגלל החומר שפולט או בגלל שיש סיכוי שדלת החדר תינעל בטעות... מישהי שמעה דבר כזה?
האם אתם יודעים שלישון בממד זה מסוכן?
https://stips.co.il › ask › האם-אתם-יודעי...
מי שהחדר שלו זה ממד צריך לעשות את הבדיקה של הגז ולראות שלא מסוכן לישון שם. אנונימית. כן אבל זה עדיף מהטילים והרקטות, אני ישנה שם רק במקרים ...
ידעתן שאסור לגור בממ"ד? - הריון ולידה
https://www.yoledet.co.il › topic
לאחרונה הובא לידיעתי שמהממ"ד נפלטת קרינה מסוכנת. ... שאלתי היא, האם נעשה לו נזק במשך הכמעט 3 שנים בהם הוא חי בממ"ד ?
האם טלוויזיות תלת ממד מסוכנות?
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3880422,00.html
Apr 25, 2010 · האם טלוויזיות תלת ממד מסוכנות? על פי אזהרות של יצרניות טלוויזיות תלת ממד, השימוש בטכנולוגיה, אסור על אנשים חולים, מי ששתה אלכוהול וילדים קטנים וכמו כן עלולות לגרום לתופעות לוואי.
רנטגן מסוכן: 3 דרכים להפחית קרינה בצילום שיניים
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4229957,00.html
May 18, 2012 · בדקו האם אתם יכולים להפחית את מידת החשיפה לקרינה בעזרת שלוש שאלות ... רנטגן מסוכן: 3 דרכים להפחית קרינה בצילום שיניים ... אמנם צילום רנטגן …
כמה מדהים, ככה מסוכן: המטאוורס עלול להחריב את הפרטיות ולהעצים את …
https://www.calcalist.co.il/calcalistech/article/bk1gvx05k
Dec 20, 2021 · כמה מדהים, ככה מסוכן: המטאוורס עלול להחריב את הפרטיות ולהעצים את הריחוק החברתי. יובל גלוז, מייסד חברת התלת-ממד Augmind, סבור שכדי להימנע מתרחיש שבו העולם החדש של מארק צוקרברג יהיה רע ואכזר אף יותר ...
האם טלוויזיות תלת ממד מסוכנות?
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-3880422,00
Apr 25, 2010 · לאחר שמסיימים לצפות בסרט תלת ממד, המוח ממשיך להתעלם מהסימנים שקיימים במציאות ועלול להמשיך להשתמש רק בשיטה הבודדה שאליה התרגל בזמן הצפיה (מה שאינו מספק בחיים האמתיים), יכולת הערכת העומק חוזרת לבסוף והתופעה פחות מטרידה אם מדובר בצפייה בסרט בודד אחת לתקופה, אולם, אם צופים באופן תכוף או אפילו יומיומי, מוחנו עלול לאבד בסופו של דבר את היכולת לזהות תלת …
CT, סי טי (CT scan) - על הבדיקה, הסיכונים והתהליך | Infomed
www.infomed.co.il › examinations › ct-scan
אוכלוסיות בסיכון
רנטגן מסוכן: 3 דרכים להפחית קרינה בצילום שיניים
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4229957,00
May 17, 2012 · צילומים דנטליים אינם אמורים להתבצע כמעשה שבשגרה בכל ביקור שלכם אצל רופא השיניים. צילומי רנטגן נדרשים בעיקר בעקבות כאבי שיניים בשל פגיעה בפה, עששת וכדומה. כדי להפחית את מספר הצילומים הנדרשים לאורך הטיפולים, החזיקו תמיד בעותקים מהתצלומים כדי להראות למומחים שונים שאתם פוגשים, ואפילו הפכו אותם לנגישים באינטרנט, כדי לחלוק את המידע בקלות.