חיפשת:

האם מותר לקרוא פרק שירה בשבת

הבית היהודי ברשת - פרק שירה - שאלות ותשובות ברבניםנט
https://rabanim.net › searchnow=פרק ...
פרק שירה - שאלות ותשובות מפי מיטב הרבנים ברבניםנט , כל מה שרציתם לשאול ולא ... האם מותר לקרוא פרק שירה אחריי השקיעה ? ... מה הסיבה שאסור לשחק כדורגל בשבת?
פרק שירה | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il › שאל-את-הרב
האם נכון לקרוא כל יום את כל הפרקים ? ... האם בשבת קוראים גם ? לתשובתך אודה . ... ע"י אמירת פרק שירה האדם מושך שפע וחיות לכל המציאות כולה.
פרק שירה | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il/שאל-את-הרב/פרק-שירה-20
אמירת פרק שירה זה דבר נפלא ומיוחד, וסגולתה רבה. ע"י אמירת פרק שירה האדם מושך שפע וחיות לכל המציאות כולה. בנוגע לשאלותיך: 1.נכון לקרוא כל יום את הכל. 2.מותר לעשות הפסקה, אך עדיף לומר הכל ברציפות. 3.כן.
מותר לקרוא ספר קומיקס בשבת? - לא משנה מי הצייר, משנה ...
https://he.chabad.org/library/article_cdo/aid/3912746
האם מותר לקרוא סיפורי צדיקים? ואם זה ספר קומיקס – זה משנה? תשובה: השאלה שלך מעניינת מאד, ושאלת חכם חצי תשובה. אכן, בשבת אסור לקרוא 'סתם' ספרים ועיתונים שאין בהם תוכן קדוש.
קריאת פרק שירה בשבת - הידברות | שאל את הרב - הידברות
www.hidabroot.org › question › 211973
Jul 31, 2016 · קראתי שקריאת פרק שירה במשך 40 יום היא סגולה טובה, האם אפשר לקרוא פרק שירה...
האם מותר לקרוא עיתון בשבת? - תהילים
https://www.tehillim-center.co.il/article/3585
Jul 25, 2019 · אם מדובר בעיתון דתי­ חרדי שמותר לקרוא בו גם ביום חול, אזי אין איסור לקרוא בו אף בשבת, רק שיקפיד שלא יקרא נושאים העוסקים בענייני משא ומתן, מכירות וכדומה, שאסור לקרוא בהם בשבת.
שירת הבריאה- פרק שירה בצום ט׳ באב - הרב אברהם יוסף - מורשת שו"ת
http://shut.moreshet.co.il › shut2
א. כתבתי שמותר. ב. כל ענין ההימנעות מדברי תורה הוא בדברים משמחים, ולכן בדיעבד מותר לקרוא תהלים למי שאינו יודע ללמוד דברים אחרים, ודי לאסור עד השקיעה את הקריאה ...
פרקי שירה בלילה
din.org.il › 2015/01/26 › פרקי-שירה-בלילה
Jan 26, 2015 · שלום רב, האם מותר לקרוא פרק שירה בלילה? תשובה: שלום רב, אפשר לומר פרקי שירה גם בלילה. וראה בסידור השל"ה שם כתוב שיש לאומרו לאחר ברכת התורה. מקורות: פרקי שירה מקורו הוא ברייתא שר' אליעזר הגדול אמר עליו שכל האומר אותו בכל יום ...
פרק שירה - din.org.il
din.org.il › 2013/10/31 › אמירת-פרק-שירה
Oct 31, 2013 · האם מותר לקרוא פרק שירה בלילה? תשובה: שלום רב. יש נוהגים על פי הקבלה שלא לקרוא מקרא בלילה עד חצות, משום שעל ידי כך מעוררים את הדינים.
קריאת פרק שירה בשבת - הידברות | שאל את הרב - הידברות
https://www.hidabroot.org/question/211973
Jul 31, 2016 · קראתי שקריאת פרק שירה במשך 40 יום היא סגולה טובה, האם אפשר לקרוא פרק שירה... ניווט. vod. ערוץ הידברות vod - ראשי; שיעורי הרב זמיר כהן בת"א ... מותר לומר פרק שירה בשבת. בשורות טובות,
קריאת פרק שירה בלילה | הרה"ג דוב ליאור | שאל את הרב | אתר ...
https://www.yeshiva.org.il/ask/51902
ואם כן, האם מותר בכל זאת לקרוא פרק שירה בלילה (שהרי מכיל בתוכו הרבה פסוקים מספר תהילים). תשובה ודאי מותר לקרוא פרק שירה בלילה, וגם לאמר תהילים כי זה דרך בקשה.
קריאת פרק שירה ברציפות | הרב שמואל הולשטיין | שאל את הרב ...
https://www.yeshiva.org.il/ask/42635
מי שקיבל על עצמו לקרוא פרק שירה 40 יום ברציפות יקרא גם בשבת (אין שום איסור או מניעה לקרוא פרק שירה בשבת). שאל בהמשך לשאלה זו. keyboard_arrow_left. דרך מערכת התגובות לא ניתן לשלוח שאלות לרב.
האם מותר לומר פרק שירה בשבת - הידברות | שאל את הרב - הידברות
https://www.hidabroot.org/question/98258
Jan 18, 2015 · האם מותר לומר פרק שירה בשבת ... שלום כבוד הרב, האם נכונה השמועה, כי אין לומר שירת הבריאה / פרק שירה בשבת?? נשמע לי תמוה, שהרי זה לגמרי שיר הלל. אודה לתגובתך.
האם מותר לומר פרק שירה בשבת - הידברות | שאל את הרב
https://www.hidabroot.org › question
שלום כבוד הרב, האם נכונה השמועה, כי אין לומר שירת הבריאה / פרק שירה בשבת??...
פרק שירה | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il/שאל-את-הרב/פרק-שירה-16
Aug 31, 2008 · רציתי לדעת האם מותר לקרוא פרק שירה - שירת הבריאה - במהלך כל היום ? אם לא, ממתי עד מתי מותר ? תודה רבה! שבוע נהדר וחודש דבש לכולם! תשובה
האם מותר לקרוא עיתונים בשבת - הידברות | שאל את הרב - הידברות
www.hidabroot.org › question › 123582
May 18, 2015 · האם מותר לקרוא עיתון בשבת? אם כן, אלה עיתונים? תודה ...
פרק שירה - שירת הבריאה - סגולה נפלאה לומר בכל יום | סידור תפילה
https://www.tfilah.org › perek_shira
פרק שירה - הסגולה העתיקה והנפלאה לומר את פרקי שירה - שירת הבריאה - בכל יום ויום, כידוע וכמפורסם. הכנסו ואמרו בצורה נוחה וקלה (כולל קבצים להורדה והדפסה).
איך מותר לקרוא לרב בשמו? האם מותר להזיז פח בשבת? ומה מקור ...
www.hidabroot.org › article › 1162285
Dec 07, 2021 · 1. האם מותר להזיז פח אשפה בשבת? לדוגמא אם אני רוצה לנקות את הכיור, ולא רוצה לבוא עם הלכלוך לפח כדי שלא יישפך בדרך, ורוצה שהפח יהיה קרוב לכיור כדי שיהיה נוח לנקות.
איך אומרים פרק שירה? | דין - שאל את הרב
https://din.org.il/2015/10/08/איך-אומרים-פרק-שירה
Oct 08, 2015 · אין כל חיוב לקרוא פרק שירה, כך שמה שתעשי זה מצויין! ... פרשת יתרו: האם מותר לפתוח קופסאות שימורים בשבת מתי מותר לבקש מנכרי שיעשה לנו מלאכה בשבת וחג? [חלק ב] כניסת נכרים למחנה ישראל – ומעשה שהיה או ...
האם מותר לקרוא בשבת פרק שירה לחש לעין הרע ועוד - דורש ציון
https://www.doresh-tzion.co.il › QAS...
שאל את הרב - תשובות מפי הרב הגאון בן ציון מוצפי שליט"א שאלה - 4671. שלום לכבוד הרב האם מותר לקרוא בשבת פרק שירה, לחש לעין הרע ועוד...? תשובה. פרק שירה מותר.
עד מתי אפשר לקרוא פרק שירה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › עד-מתי-אפשר-לקרוא-...
Aug 31, 2008 · רציתי לדעת האם מותר לקרוא פרק שירה - שירת הבריאה - במהלך כל היום ? ... קריאת פרק שירה בשבת - הידברות | שאל את הרב - הידברות.
אמירת פרק שירה בלילה - דין
https://din.org.il › 2013/10/31 › אמיר...
האם מותר לקרוא פרק שירה בלילה? ... יש נוהגים על פי הקבלה שלא לקרוא מקרא בלילה עד חצות, ... מתי מותר לבקש מנכרי שיעשה לנו מלאכה בשבת וחג?
פרק שירה - din.org.il
https://din.org.il/2013/10/31/אמירת-פרק-שירה-בלילה
Oct 31, 2013 · האם מותר לקרוא פרק שירה בלילה? תשובה: שלום רב. יש נוהגים על פי הקבלה שלא לקרוא מקרא בלילה עד חצות, משום שעל ידי כך מעוררים את הדינים.
קריאת פרק שירה בלילה | הרה"ג דוב ליאור | שאל את הרב | אתר ישיבה
https://www.yeshiva.org.il › ask
שאלה בנושא קריאת פרק שירה בלילה מאת הרה"ג דוב ליאור. ... ואם כן, האם מותר בכל זאת לקרוא פרק שירה בלילה (שהרי מכיל בתוכו הרבה פסוקים מספר ... חימום אוכל בשבת.
פרק שירה | שאל את הרב - כיפה
www.kipa.co.il › שאל-את-הרב › פרק-שירה-20
אמירת פרק שירה זה דבר נפלא ומיוחד, וסגולתה רבה. ע"י אמירת פרק שירה האדם מושך שפע וחיות לכל המציאות כולה. בנוגע לשאלותיך: 1.נכון לקרוא כל יום את הכל. 2.מותר לעשות הפסקה, אך עדיף לומר הכל ברציפות. 3.כן.