חיפשת:

האם זה בסדר לא להניק

8 סיבות שגורמות לי להיות שלמה שלא הנקתי - Mako
https://www.mako.co.il › breast-feedi...
אז היא כתבה פוסט בועט בו היא הכריזה: אני לא מניקה ואני לגמרי בסדר עם זה. למה? כי הבן שלה בריא, כי היא לא מדוכאת וכי פורמולה היא לא מילה גסה.
מדריך הנקה | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il › suckling
​רוב הנשים מחליטות עוד לפני הלידה האם להיניק או לא. ... כדאי לשים לב שהתינוק מתעורר להנקה לעיתים תכופות. ... זה בסדר שהתינוק יונק רק משד אחד?
להניק, או לא להניק, זאת השאלה - בחיפה cinemall
https://www.cinemall.co.il/להניק-או-לא-להניק-זאת-השאלה
במגזין קניון סינמול תוכלו להתעדכן בכל הנושאים הקשורים באופנה וסטייל, סרטים, להיות הורים ועוד. בואו קראו מאמר מעניין בנושא להניק, או לא להניק, זאת השאלה.
הקרב על החלב: נשים שבחרו לא להניק מסבירות - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
זה הילד שלי לכל החיים ואני לא צריכה עזרים פיזיים בשביל לדעת את זה, ועם כל הכבוד לזה שאני אמא, אני גם בנאדם וצריכה לשמור על האיזונים בחיי, אחרת ...
ייבוש חלב אם וסיום שלב ההנקה - תינוק ישראלי
https://www.israelibaby.co.il › drying-breast-milk
האם זה בסדר לגמול את התינוק? האם אני אמא פחות טובה בגלל שהחלטתי לא להניק? מה תהיינה ההשלכות הרגשיות על התינוק? חשוב לזכור שלמרות החשיבות הרבה בהנקה, ...
האם ניתן להניק אחרי ניתוח להרמת חזה? - דיסקבר
https://discover.org.il/item/78192/האם-ניתן-להניק-אחרי-ניתוח...
האם אשה יכולה להניק לאחר שעברה ניתוח הרמת חזה? האפשרות להניק לאחר ניתוח הרמת חזה תלויה בחיתוך צינורות החלב בזמן הניתוח. אם הן נחתכו, ההנקה עלולה לגרום לציסטות. אם צינורות החלב לא נחתכו בניתוח הרמת החזה, ניתן להניק, אך רק ...
אשתי מניקה וזה מפריע לי בסקס, איך לשכנע אותה? | AskPeople
www.askp.co.il › question › 243190
Jan 04, 2019 · הוא יכול לאכול אוכל אחר אבל לי אין ציצי אחר. זה לא עקרון אצלה להניק אף פעם לא עניין אותה. פשוט הסתובבה מישהי בבית חולים ודיברה איתה כמה זה חשוב להניק עכשיו היא בטוחה שכל מי שלא מניקה את הילד שלה אז יש לו מערכת חיסונים חלשה וחוסר וויטמינים ושהוא יגדל פחות בריא!!!
האם אוכל להניק כשאני חולה? - בְּרִיאוּת - 2021
iw1.ncmhcso.org › bolehkah-menyusui-saat-sedang
Oct 14, 2021 · למעשה, האם זה בסדר להניק בזמן שאני חולה? ישנם מצבים מיוחדים שגורמים לאם להיאסר להניק, כמו אם לילד יש גלקטוזמיה או אם האם חולה בנגיף HIV, נגוע בנגיף האבולה או נחשף לנגיף הרפס סימפלקס באזור השד.
הקרב על החלב | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
יתרונות חלב האם וההנקה ידועים ומגובים במחקרים מדעיים, וגם האימהות שאיתן שוחחנו לצורך ... "אז החלטתי לבחון לעומק עד כמה זה באמת רע לא להניק.
יש תחליף: אלו חסרונות ההנקה שאף אחד לא רוצה שתכירי - אין מצב
https://www.noway.org.il › חסרונות-הנקה
להנקה אמנם יש לא מעט יתרונות, אבל כמו כל דבר בחיים - All magic comes with a price והגיע הזמן לחשוף בפני האימהות (והאבות) גם את החסרונות של ...
לא מצליחה להניק? את לא לבד וזה בסדר
mazaltov.walla.co.il › brit › article
Oct 28, 2014 · האכלת התינוק בפורמולה, כי בקבוק היא לא מילה גסה (צילום:shtterstock) גם עירית מאמינה כי ההקרבה של האימהות סביב נסיונות ההנקה הפכה למשהו שלעיתים מוציא את האם משפיותה "ילד צריך אמא שפויה, יותר מאשר הוויטמינים שהוא מקבל דרך ההנקה. הוויתור של ההנקה, הגיע לטובת עצמי ובסופו של דבר גם ...
האם פירסינג בפטמות משפיע על הנקה? - בְּרִיאוּת - 2021
iw1.ncmhcso.org › does-nipple-piercing-affect
Oct 23, 2021 · לדוגמה: האם אני יכול להניק בפטמה מנוקבת? האם ניקוב פטמות יכול לגרום לבעיות בזמן ההנקה? האם ניקוב פטמות יכול לגרום לבעיות בזמן ההנקה?
האם אוכל להניק כשאני חולה? - בְּרִיאוּת - 2021
https://iw1.ncmhcso.org/bolehkah-menyusui-saat-sedang-sakit-5229
Oct 14, 2021 · למעשה, האם זה בסדר להניק בזמן שאני חולה? ישנם מצבים מיוחדים שגורמים לאם להיאסר להניק, כמו אם לילד יש גלקטוזמיה או אם האם חולה בנגיף HIV, נגוע בנגיף האבולה או נחשף לנגיף הרפס סימפלקס באזור השד.
לא מצליחה להניק? את לא לבד וזה בסדר
https://mazaltov.walla.co.il/brit/article/for-mothers/3906
Oct 28, 2014 · לא מצליחה להניק? את לא לבד וזה בסדר . לעיתים נדמה כי נושא ההנקה וחשיבותו בקרב נשים אחרי לידה, מאבד מן הפרופורציות הנכונות והופך למסע הטפה עד כדי הפחדה של האמהות הטריות. איך מתמודדים עם הלחץ החברתי והאם זה נורא לא להניק?
האם אני יכולה להניק? - פורום הריון ולידה - פורומים - ערוץ 7
https://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t718754
מה שאת מתארת זה בדיור מה שהיה לי. כדאי לבדוק אלרגיות אם יש משהו שלא טוב לו ובגלל זה הוא לא גדל. וכמו שאמרו לי במרפאת הפרעות אכילה, אם הוא מוצא אחוזון משל עצמו אז זה בסדר.
לא מעוניינת להניק, למה כולם מעקמים לי פרצוף? | AskPeople
https://www.askp.co.il/question/35578
Jul 24, 2014 · הי אני ענת, בת 31, לקראת לידה ראשונה. אני לא מעוניינת להניק את הבן שלי, לא מרגישה שיש לי צורך לעשות את זה, וגם מפחדת מנפילת השדיים שלי לאחר ההנקה. למה כולם מעקמים לי פרצוף על זה? האם כל אמא חייבת להניק?
האם אני יכולה להניק? - פורום הריון ולידה - פורומים - ערוץ 7
www.inn.co.il › Forum › Forum
נראה לי שההמלצה לעבור לתמ"ל במקרה של תת-משקל זה כי ככה אפשר למדוד בדיוק כמה התינוק אוכל - אבל לגבי זה אני לא בטוחה.
להניק, או לא להניק, זאת השאלה - בחיפה cinemall
www.cinemall.co.il › להניק-או-לא
במגזין קניון סינמול תוכלו להתעדכן בכל הנושאים הקשורים באופנה וסטייל, סרטים, להיות הורים ועוד. בואו קראו מאמר מעניין בנושא להניק, או לא להניק, זאת השאלה.
לא רוצה להניק ובעלי לוחץ עליי. מה לעשות? | AskPeople
https://www.askp.co.il › question
גם אמא שלי לא הניקה אותי ואת אחי ויצאנו בסדר גמור. ... ממליצה לא לוותר ישר על הנקה, נכון שזה כואב אבל זה מקרב בין האם לילד ומפחית סיכוי למחלות בעתיד וטוב ...
שאלות ותשובות בנושא הנקה - איכילוב
https://www.tasmc.org.il › Lis › Pages
אם תינוקך אוחז נכון בשד, לא צריכה להיות לך בעיה בכמות החלב. אם לא, דבר ראשון שיש ... פתאום התינוק שלי רוצה לינוק כל שעה, האם זה אומר שאין לי מספיק חלב?
נשים שלא מניקות - לכאן! | פורום הריון ולידה - כיפה
https://www.kipa.co.il › show
מדברים הרבה על זה שההנקה חשובה לקשר של האם והתינוק, והאכלה בבקבוק לא? אפשר להניק טכני ולהאכיל בצורה מאוד קושרת. זה לא קשור להנקה או לא, ...
לא מעוניינת להניק, למה כולם מעקמים לי פרצוף? | AskPeople
www.askp.co.il › question › 35578
Jul 24, 2014 · זוגיות דייט ראשון ושילמתי על שנינו - האם זה נורמלי? (לירון, בת 24) הורות ומשפחה אמא מודאגת, איך אני מסבירה לילדה חד משמעית שהיא עוד צעירה למין? (יעלי, בת 48)
האם את באמת רוצה להיניק? - חינוך וחברה - הארץ
https://www.haaretz.co.il › education
אבל אני מעולם לא נתתי לה נאום על למה זה בסדר כן להניק. הגיבו דווחו כפוגעני. 101 ...