חיפשת:

ד ר שני בוקובזה

הרופאה מ'מעייני': "מה קורה לנו?" • האזינו - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il › ...
הרופאה מ'מעייני': 'רבש"ע, מה קרה לנו? הרי זה דאורייתא!' הסערה התקשורתית שיצאה מבני ברק, מכסה לפי ד"ר שני בוקובזה אמת קשה, על התנהגות חלקים ...
ד"ר שני בוקובזה - תגית - כיכר השבת
www.kikar.co.il › tag
Oct 08, 2020 · ד"ר שני בוקובזה באתר כיכר השבת - אתר החדשות החרדי הגדול בישראל המציע חדשות, עדכונים, תרבות, מוזיקה, שיעורי תורה, אוכל כשר, יהדות ועוד.
"נשים רוצות דווקא ללדת ב'מעייני הישועה' גם בתקופה הזאת" - קול ברמה
https://kol-barama.co.il › אשת חיל
“נשים רוצות דווקא ללדת ב'מעייני הישועה' גם בתקופה הזאת”. ד"ר שני בוקובזה, מומחית לרפואת נשים במרכז הרפואי 'מעייני הישועה' בראיון ל'אשת חיל' על האתגרים של ...
גבריאל בוקובזה – ויקיציטוט
he.wikiquote.org › wiki › גבריאל_בוקובזה
יחסים
ד”ר שני בוקבזה - מרכז רפואי מעיני הישועה
https://www.mymc.co.il › doctor › sh...
ד”ר שני בוקבזה - רופאה בכירה באגף נשים ויולדות. ד"ר שני בוקובזה - רופאת נשים גניקולוגית. קבע תור לד”ר שני בוקבזה. זמינות תורים גבוהה למרפאות החוץ.
פותחות שרשור חדש:) שאלות לגינקולוגית... מתחילות - פורום ...
https://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t1299772
Oct 13, 2021 · ד"ר שני בוקובזה, ד' בתשרי, 14:47 (10/09/2021) כרגע אין מה לעשות עם המחיצה, יש לתת את הדעת על סיכון מוגבר ללידה מוקדמת ולהגיע להערכה רפואית במידה ומופיעים צירים.
בוקובזה שני שוהם - משרד הבריאות - אינדקס רופאים
https://www.doctorinfo.co.il › doctor
בוקובזה שני. יישוב מגורים: שוהם. מס' רישיון: 126411; תאריך הנפקה: 01/06/2014; סוג רישיון: קבוע; סטטוס: בתוקף. משוב גולשים אודות בוקובזה שני.
לידה בזמן קורונה - YouTube
https://www.youtube.com › watch
מנחה: יעל (פרוינד) אברהם, מקור ראשון.בהשתתפות: פרופ' שמחה יגל - מנהל האגף לנשים ויולדות, ביה"ח הדסה.ד"ר שני בוקובזה - מומחית לרפואת נשים, ...
גבריאל בוקובזה – ויקיציטוט
https://he.wikiquote.org/wiki/גבריאל_בוקובזה
הרופאה מ'מעייני': "מה קורה לנו?" • האזינו - כיכר השבת
www.kikar.co.il › 376074
Oct 08, 2020 · א א א. ד"ר שני בוקובזה, רופאה העובדת בבית החולים מעייני הישועה, מתארת היום (חמישי) את ממדי תחלואת הקורונה בחברה החרדית, ומותחת ביקורת על הסיבה לכך: זלזול של חלק מהציבור בהנחיות הרפואיות המחייבות, המתקבל בשתיקה מנגד.
ד"ר שני בוקובזה - תגית - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/tag.php?t=ד"ר+שני+בוקובזה
Oct 08, 2020 · ד"ר שני בוקובזה באתר כיכר השבת - אתר החדשות החרדי הגדול בישראל המציע חדשות, עדכונים, תרבות, מוזיקה, שיעורי תורה, אוכל כשר, יהדות ועוד.
דר' שני בוקובזה מומחית לרפואת נשים - מרכז רפואי מעיני הישועה
https://www.facebook.com › videos
ד"ר ישראל בק - המרכז לרפואת שיניים מתקדמת. Dentist & Dental Office.
כניסה
https://in.bgu.ac.il › acadsec › DocLib3
גב' שני בוקובזה. בהצטיינות. 15 . גב' יערה בנטולילה ברטל ... גב' דר בן-דוד. 15 . גב' הילה בפמן. 16 . גב' מורן גאוי ... גב' שני פלהיימר. בהצטיינות.
גבריאל בוקובזה, הפסיכולוג ב"לאהוב את אנה", שיקר למטופל בנוגע ...
www.haaretz.co.il › gallery › television
Dec 02, 2018 · גבריאל בוקובזה, הפסיכולוג ב"לאהוב את אנה", שיקר למטופל בנוגע לקשריו האישיים. גבריאל בוקובזה קיים לכאורה יחסים אינטימיים עם בחורה שהיתה בקשר עם אחד ממטופליו — והסתיר זאת ממנו, תוך הפרה של כללי האתיקה המקצועית.
יש רופא(ה) בקהל! מוזמנות לשאול שאלות ולקבל תשובות ...
https://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t1294164
Aug 09, 2021 · ד"ר שני בוקובזה, י' באב, 09:52 (19/07/2021) שלום לכולן, שמי ד"ר שני בוקובזה ואני גינקולוגית מומחית מהמרכז הרפואי מעיני הישועה. במסגרת עבודתי אני אחראית על המיון הגינקולוגי וכן מפעילה מרפאה גינקולוגית.
חרדים10 on Twitter: "הרופאה הדתית מתחננת: 'אנשים מתו, משפחות נהרסו ...
https://mobile.twitter.com › status
ד"ר שני בוקובזה, רופאה מבית החולים מעייני הישועה, שטיפלה ביולדת החרדית שמצבה קריטי, מפצירה ומתחננת בפני הציבור החרדי:"על איזו החמרה בכשרות אנשים עושים את כל ...
ילדת בקיסרי? הלידה הבאה יכולה להיות רגילה | ערוץ 7
https://www.inn.co.il › news
נשים רבות מאמינות כי אם יש בעברן הרפואי לידה קיסרית, הן לא תוכלנה ללדת בלידה ׳רגילה׳. ד"ר שני בוקובזה, גינקולוגית מומחית מבית החולים מעייני ...
פותחות שרשור חדש:) שאלות לגינקולוגית... מתחילות - פורום הריון ...
www.inn.co.il › Forum › Forum
Aug 20, 2021 · ד"ר שני בוקובזה, ד' בתשרי, 14:49 (10/09/2021) בהתקן נחושת ייתכנו דימומים לאחר ההכנסה, זה מסתדר מעצמו על פי רוב. כאבים כמו שאת מתארת נשמעים מעט חריגים וכדאי להבדק.
יש רופא(ה) בקהל! מוזמנות לשאול שאלות ולקבל תשובות:) - פורום ...
www.inn.co.il › Forum › Forum
Jul 19, 2021 · ד"ר שני בוקובזה, י"ד באב, 16:40 (23/07/2021) אני לא מכירה המלצה כזו:) זה מאוד תלוי במצבך בעת הניתוח, אם הכל היה תקין אין מניעה מהריון נוסף כעבור הזמן שהומלץ ע"י המנתח.
שני שומעת? זה הטיפ שכנראה יקרב בינך לבין דני | גלית ואילנית
www.mako.co.il › tv-married-at-first-sight › season4
Jul 30, 2021 · כשד"ר מעיין בוימן, אמרה שדני חייב להתאהב בשני קודם, תהינו לעצמנו מה הסיבה. היום בפאנל יחסים וחתונה, ד"ר גבריאל בוקובזה ויעל רגב הסבירו לנו מהיכן היא מגיעה
הדרמה של הגבריות החדשה - גבריאל בוקובזה
https://www.e-vrit.co.il/Product/6444/הדרמה_של_הגבריות_החדשה
ד"ר גבריאל בוקובזה פונה לכל תחום דעת אפשרי בבואו למפות סוגיות מרכזיות בעולמם של גברים הנוגעות לכולנו. הוא מביא מחקרים ותיאוריות חדשות. בהיותו לא רק ידען מופלג אלא גם כותב מחונן, התוצאה היא ...
הרופאה מ'מעייני': "מה קורה לנו?" • האזינו - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/376074.html
Oct 08, 2020 · א א א. ד"ר שני בוקובזה, רופאה העובדת בבית החולים מעייני הישועה, מתארת היום (חמישי) את ממדי תחלואת הקורונה בחברה החרדית, ומותחת ביקורת על הסיבה לכך: זלזול של חלק מהציבור בהנחיות הרפואיות המחייבות, המתקבל בשתיקה מנגד.