חיפשת:

ד ר וורמן

ד''ר ורמן מאיר - DocAdvisor
https://www.docadvisor.co.il › Docto...
ד"ר ורמן הוא בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. סיים התמחות במחלות אף אוזן גרון, ניתוחי ראש וצוואר במרכז הרפואי קפלן רחובות, השתלמות עמית ...
וורמן הלל - Oranim
https://www.oranim.ac.il/personal/hillel_w
ד"ר וורמן הלל ... האוניברסיטה העברית) מנחה: ד"ר דיאנה קלר. Wahrman, H (1999) M.A Dissertation:” The Portrayal of the Jewish State Concept in Israeli Civics Textbooks” Superviser: Dr. Diana Keller, The Hebrew University, Jerusalem. ...
בית - Dr Warman
https://www.dr-warman.co.il
ד״ר מאיר ורמן - מומחה במחלות אף אוזן גרון, ניתוחי ראש וצואר. רופא בכיר, מומחה לטיפול במחלות האף והסינוסים. ... דוקטור וורמן הוא הרופא שניתח אותי להוצאת פוליפים אלרגיים באף, ניתוח שהיה לא פשוט, אך ...
ד"ר מאיר ורמן | מרכז רפואי קפלן
https://hospitals.clalit.co.il › ent › Pages
ד"ר מאיר ורמן. רופא בכיר בשירות הרינולוגי, מחלקת אף אוזן גרון וניתוחי ראש צוואר. פרטים אישיים. שם: ד"ר מאיר ורמן. יחידה:.
וורמן הלל - מכללת אורנים
https://www.oranim.ac.il › hillel_w
ד"ר וורמן הלל. ראש החוג לחינוך ... "המושג מדינה יהודית בספרי לימוד לאזרחות של החינוך הממלכתי" (ביה"ס לחינוך, האוניברסיטה העברית) מנחה: ד"ר דיאנה קלר.
ד"ר ורמן אנג'ליקה בת ים - מכבי שירותי בריאות
https://www.doctorinfo.co.il › doctor
ד"ר ורמן אנג'ליקה. תחום שירות: משפחה, פנימית וכללית; מומחיות: רפואת משפחה; שפות: אנגלית, עברית, רוסית ...
ד"ר ורמן אנג'ליקה בת ים - מכבי שירותי בריאות
https://www.doctorinfo.co.il/doctor/ד"ר ורמן אנג'ליקה-160699-33967
ד"ר ורמן היא רופאה מדהימה. מקשיבה על כל מכאוב ומכאוב, ומטפלת, ונותנת יחס אישי לכל מטופל. כל מה שאני אכתוב לא יספיק כדי לתאר את היחס, המקצועיות והטיפול אשר מקבלים ממנה.
הזרמים החדשים בחינוך שאתם חייבים להכיר
https://www.mako.co.il/study-career-open-days/...
May 25, 2021 · לפי ד"ר וורמן, "הדגש הוא לאו דווקא על רכישת ידע, אלא על מתן השראה אישית, חברתית, ולעיתים רוחנית, אשר עתידות להוות את ההתפתחות המשמעותית ביותר בחייו של ילד".
ד"ר קרל וורמן / שושנה שרירא - פרויקט בן־יהודה
https://benyehuda.org/read/9245
אינני יודעת אם ד"ר קארל וורמן הקים דור תלמידים שהלכו בעקבותיו. אני לא הרגשתי בהם לא בספריות ההסתדרות ולא בספריה המפוארת “שערי ציון” (אריאלה) במשכנה החדש. אני ממשיכה לבקר בה. לטול מספריה.
ד"ר ורמן אנג'ליקה - מדריך השירותים
https://serguide.maccabi4u.co.il › heb
ד"ר ורמן אנג'ליקה. משפחה, פנימית וכללית. מס' רשיון :1-25062. יש לתאם תור. התמחויות: מומחית ברפואת המשפחה. שפות: עברית,; רוסית,; אנגלית. עלות ביקור:.
המרפאה של ד"ר מאיר ורמן - דוקתורים
https://www.doctorim.co.il › הר-הצופי...
המרפאה של ד"ר מאיר ורמן. קופות חולים: פרטי. כתובת: רחובות, הר הצופים 17. זימון תורים 24 שעות ביממה: 053-9956242. הכירו את הרופאים שלנו. ד"ר מאיר ורמן.
אודות ד"ר ורמן מאיר - Dr Warman
https://www.dr-warman.co.il › דר-מאי...
ד"ר ורמן הוא בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. סיים התמחות במחלות אף אוזן גרון ניתוחי ראש צואר במרכז הרפואי קפלן רחובות.
ד''ר ורמן מאיר
https://www.docadvisor.co.il/DoctorProfile?gDoctor...
ד"ר ורמן הוא בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. סיים התמחות במחלות אף אוזן גרון, ניתוחי ראש וצוואר במרכז הרפואי קפלן רחובות, השתלמות עמית מחקר (Research …