חיפשת:

דשא סינטטי משקל

דשא סינטטי - רטרו Retro
http://www.deshedeshe.co.il › product
דשא סינטטי איכותי בעל סיבים באורך 27 מ"מ בצבע ירוק אחיד. מדובר בדשא סינטטי אידיאלי עבור משטחים ... משקל סיבים, 950(+-5%). משקל למטר, 1950g. רוחב גליל, 2/4m.
התקנת דשא סינטטי מחיר מבצע - 145 ש"ח כולל - נטע גינון
www.neta-ginun.co.il › התקנת-דשא
מחיר התקנת דשא סינטטי נגזרת ממספר גורמים, כאשר הראשון שבהם הוא הובלה של הדשא והעברתו לגינה, מה שיכול להצריך ליווי של מנוף. תזכרו שמדובר בכמות גדולה של דשא עם משקל לא מבוטל. ככל שהגישה למשטח בו תרצו את הדשא תהיה מורכבת יותר כך מחיר ההובלה יעלה בהתאם. בנוסף למחיר ההובלה צריך ...
דשא סינטטי זול ואיכותי 🌿 | מחיר ישיר מהיבואן - ללא פערי תיווך ...
www.deshe-kavua.co.il
דשא סינטטי באופקים אינו מראה זר בנוף הגינון העירוני, אם בעבר דשא סינטטי היה מוצר לא נגיש ויקר. כיום המהפכה הירוקה הגיע לישראל ועם הביקוש עלה גם ההיצע. דשא קבוע מספקת מבחר ענק של דשא סינטטי במחירי היבואן באופקים ואזור הדרום.
סוגים של דשא סינטטי | טיב מחיר ומה שבניהם | דשא סינטטי ...
https://www.deshe-kavua.co.il/typesprices
Jun 08, 2013 · דשא סינטטי זול. דשא סינטטי במחירים זולים (גובה סיב 10-30 מ"מ) נע בין 20-45 ₪ למ"ר. דשא סינטטי מסוג זה אינו מומלץ להתקנה במקומות בהם יש דריכה רבה על הדשא הסינטטי. דשא סינטטי מסוג זה מיועד להתקנה לתקופות קצרות או לגינות נוי בהן דורכים לעיתים רחוקות – מראהו מזכיר דשא קצר וקצוץ כשטיח.
דשא סינטטי מחיר זול - מבצע החל מ 15.90 ש"ח ️ | הכל בו לגן
https://www.kolbogan.co.il/דשא-סינטטי
דשא סינטטי מחיר הכי זול תמצאו אצלנו בהכל בו לגן, ניתן להזמין דשא סינטטי זול למרפסת או לגינה כולל משלוח עד הבית, מחיר מבצע לדשא החל מ 15.90 ש"ח.
דשא סינטטי ULTRA בגליל - לגינה MyGan
https://mygan.co.il › items › 150520...
דשא סינטטי ULTRA בגליל. דשא סינטטי ULTRA בגליל. רוחב גליל 2 מטר / 4 מטר סיב ישר בעל שני גוונים של ירוק וסיב מסולסל בעל גוון ירוק וגוון צהבהב
דשא סינטטי נפוליאון - הפתרון לכדוריות הגומי
http://www.דשא-סינטטי.com › דשא-סינט...
דשא סינטטי נפוליאון הינו דשא בעל רמת צפיפות סיבים גבוהה במיוחד, קנה דשא סינטטי נפוליאון ותהנה מאחריות בת 5 שנים מלאות - לחץ ... משקל סיבים למ”ר \ גר': 2,100.
דשא סינטטי זול ואיכותי 🌿 | מחיר ישיר מהיבואן - ללא פערי ...
https://www.deshe-kavua.co.il
דשא סינטטי באופקים אינו מראה זר בנוף הגינון העירוני, אם בעבר דשא סינטטי היה מוצר לא נגיש ויקר. כיום המהפכה הירוקה הגיע לישראל ועם הביקוש עלה גם ההיצע. דשא קבוע מספקת מבחר ענק …
כמה עולה דשא סינטטי? | הכל על מחירים וסוגים | באתר היבואן של MAXY
maxy-grass.com › 2021/01/07 › types-and-prices-of
Jan 07, 2021 · איכות הדשא הסינטטי באה לידי ביטוי במשקל המשטח; משקל דשא סינטטי נע בין 1.5-2.5 ק"ג, ומשקל הדשא האיכותי ביותר עולה על 2.5 ק"ג.
גליל דשא סינטטי דגם נפטון - שיווק ישיר
https://www.shivookyashir.org › גליל...
היכנסו לאתר לקבלת מידע נוסף על גליל דשא סינטטי דגם נפטון. ... מרבד דשא בגובה 40 מ"מ, המורכב מ-2 גוונים של צבע ירוק ... משקל למ"ר: 3.35 ק"ג.
סוגים של דשא סינטטי | טיב מחיר ומה שבניהם | דשא סינטטי איכותי ...
www.deshe-kavua.co.il › typesprices
Jun 08, 2013 · דשא סינטטי זול. דשא סינטטי במחירים זולים (גובה סיב 10-30 מ"מ) נע בין 20-45 ₪ למ"ר. דשא סינטטי מסוג זה אינו מומלץ להתקנה במקומות בהם יש דריכה רבה על הדשא הסינטטי. דשא סינטטי מסוג זה מיועד להתקנה לתקופות קצרות או לגינות נוי בהן דורכים לעיתים רחוקות – מראהו מזכיר דשא קצר וקצוץ כשטיח.
משקל דשא סינטטי בכל הארץ - דפי זהב
https://www.d.co.il › h-c12870-e0-p...
מחפש משקל דשא סינטטי? דפי זהב יסייע לך בבחירת דשא סינטטי, עם חוות דעת גולשים, מחירון, פורום מומחה ועוד! כנס וקבל החלטה נבונה.
דשא סינטטי באיכות גבוה, משלוח עד הבית, מחיר אטרקטיבי
https://www.greenview.co.il/synthetic-grass
דשא סינטטי איכותי! לפי מידע הדרוש! משלוח עד הבית! גליל ברוחב 2,3,4,5 מטר ובאורך עד 25 מטר לקבלת יעוץ טלפוני צרו איתי קשר. קטלוטג מוצרים.
דשא סינטטי | רשת כרמל היצרנית היחידה בישראל
https://www.carmelfloor.co.il/dwa-sintti.html
דשא סינתטי. כמה שיותר ירוק יותר טוב! כרמל פלור דיזיין מציעה מגוון משטחי דשא סינטטי איכותי במחירים שווים לגינה ולמרספת. עם הדשא הקבוע שלנ הדשא שלכם תמיד יהיה ירוק יותר ←.
התקנת דשא סינטטי מחיר מבצע - 145 ש"ח כולל - נטע גינון
https://www.neta-ginun.co.il/התקנת-דשא-סינטטי-מחיר
Apr 23, 2020 · מחיר התקנת דשא סינטטי נגזרת ממספר גורמים, כאשר הראשון שבהם הוא הובלה של הדשא והעברתו לגינה, מה שיכול להצריך ליווי של מנוף. תזכרו שמדובר בכמות גדולה של דשא עם משקל לא מבוטל. ככל שהגישה למשטח בו תרצו את הדשא תהיה מורכבת יותר כך מחיר ההובלה יעלה בהתאם. בנוסף למחיר ההובלה צריך ...
דשא סינטטי - שיא ספיד
http://www.seaspeed.co.il › pools › s...
לכן חפשו את נתון ה DTEX הגבוה, בשילוב גובה סיבים, צפיפות סיבים גבוהה, תפרים לאורך כ 160 ומעלה. או בקיצור : משקל מרבד למ"ר / משקל סיבים למ"ר. דגמי פשוט ירוק ...
פאנל אור לבניה | דשא סינטטי
www.panel-or.co.il › דשא-סינטטי
דגם ברצלונה. 3 גוונים של ירוק. צפיפות 21,000. משקל הסיב (העובי של השערה) 15,500. גובה 46+ מ”מ. מחיר 55 + מע”מ.
דשא סינטטי באיכות גבוה, משלוח עד הבית, מחיר אטרקטיבי
www.greenview.co.il › synthetic-grass
דשא סינטטי איכותי! לפי מידע הדרוש! משלוח עד הבית! גליל ברוחב 2,3,4,5 מטר ובאורך עד 25 מטר לקבלת יעוץ טלפוני צרו איתי קשר. קטלוטג מוצרים.
התקנת דשא סינטטי במרפסת - אפשר? שאלנו 22 גננים מומלצים!
www.midrag.co.il › Expanel › Question
אפשר להתקין דשא סינטטי במרפסת, מומלץ לרכוש שטיח דשא איכותי שיש בו חורי ניקוז מרובים. 0. 0. 9.63. 41 חוות דעת. הבחירה שלי: כן. בהחלט אפשר להתקין דשא סינטטי במרפסת. ניתן להוסיף גדר במבוק לאורך המרפסת ליצירת אווירה מושלמת של גינה 🤩. 0.
גליל דשא סינטטי Gold גובה 42 מ''מ מחיר ל-100 מ''ר - CoolPool
https://www.coolpool.co.il › product
גליל דשא סינטטי בעל 4 צבעים קונים בקולפול- ציוד לבריכות שחיה/ ספא/ ג'קוזי ... גליל דשא סינטטי Gold גובה 42 מ"מ מחיר ל-100 מ"ר ... משקל סיבים, 2700(+-5%).
סוגים של דשא סינטטי | טיב מחיר ומה שבניהם | דשא סינטטי איכותי
https://www.deshe-kavua.co.il › type...
סוגי דשא סינטטי והמחיר שלהם ישתנו בהתאם לפרמטרים רבים. איך לבחור דשא סינטטי ... משקל גבוה של מרבד דשא סינטטי מעיד על צפיפות חומר גבוה.