חיפשת:

דרך בורמה מזרח

מחוז קיין מזרח בורמה - 2east המדריך ...
https://2east.co.il/מחוז-קיין-מזרח-בורמה
31/8/2020 · קיין נמצאת בחלק הדרומי של בורמה, אבל לא האחרונה בדרום. גם קיין היא מדינה קטנה יחסית, שגובלת בתאילנד במזרח, בקיאה בצפון, בדרום עם טניטארי, במערב במדינת מון ומחוז באגו, בצפון גבול קטן עם מחוז מנדליי.
דרך בורמה - סין - מסע אחר
https://www.masa.co.il/article/דרך-בורמה
דרך בורמה - סין - מסע אחר. ב־2004 החלו להדהד מדי יום מאות משאיות בכביש מס' 304, שנסלל על פני קטע מהדרך הידועה בשמה ההיסטורי "דרך בורמה". רגע לפני שהיא כוסתה בבטון ביקר כתב "מסע אחר" ספי בן יוסף בדרך שחצו צבאות זרים, מבריחי גבולות וברוני סמים סין. בית.
דרך בורמה - למטייל
https://www.lametayel.co.il › articles
דרך בורמה ממשיכה מזרחה (ישר בסימון האדום) ומגיעה למורד תלול שאינו מומלץ לנסיעת רכב, הידועה בשם הסרפנטינות. מומלץ לטייל באזור ברגל. אפשר להוריד ...
האיש שגילה את דרך בורמה
www.e-mago.co.il/Editor/history-38.htm
28/5/2005 · דרך שכונתה על שם דרך אותה הפעיל הצבא הבריטי בעת מלחמתו ביפנים ב-בורמה ועקפה את הדרך הראשית אשר נשלטה ע"י היפנים, כשהיא מתפתלת דרך אזורים הרריים קשים ביותר לתנועה, במטרה להעביר אספקה מ-בורמה ל-סין, עבור בעלות הברית, בעזרתה עלה בידי האחרונות להתגבר על היפנים .
מסלול טיול ליום העצמאות בדרך בורמה - טיולים בישראל - הארץ
https://www.haaretz.co.il › travel › tr...
נתיב דרך בורמה משולט ומוביל ממצפה הראל בכיוון מזרח. הדרך בקטע זה רחבה וטובה ומתאימה לכל רכב, ושדות תבואה יפים פרושים משני צדיה. משמאל לנתיב ...
דרך בורמה (המקורית) | גילי חסקין ...
https://www.gilihaskin.com/דרך-בורמה-המקורית
דרך בורמה, הובילה מן העיר לשיוֹ (Lashio) שבבורמה, שבה היה מסוף רכבת, בדרך הררית ומפותלת לאורך כ- 1150 קילומטר, לקונמינג (Konming), בירת מחוז יונאן (Yunan) שבדרום מערב סין, ועקפה את הדרך הראשית אשר נשלטה על ידי היפנים. הדרך נסללה בשנת 1937 והושלמה בשנת 1938, על ידי 200,000 פועלים סיניים, שאך מעטים ...
דרך בורמה: טיול מורשת קרב ...
https://anattour.co.il/דרך-בורמה-טיול-מורשת-קרב-מעיינות...
את דרך בורמה תוכלו לבצע רגלית, באופניים, אפנועים או ברכב 4x4 בלבד. חלקים מדרך בורמה עבירים גם לכל רכב: ממצפה הראל עד עיינות סוסין ועוד הלאה. מכביש 38 לכיוון עין מסילה ועד לסרפנטינות.
דרך בורמה, רכס שיירות - מזרח-תיכון - מסע אחר
https://masa.co.il › ... › ישראל › כתבות
טיול רגלי לשער הגיא ודרך בורמה מזווית קצת אחרת מזרח-תיכון.
מסלול טיול בדרך בורמה | Weekend - צימרים
https://www.weekend.co.il › track
אחד מהם נזכר בדרך חתחתים דומה בבורמה, וטבע את הכינוי "דרך בורמה". כינוי עממי זה דחק את השם הרשמי "דרך שבע", ... ממצפה הראל מתקדמים בדרך העפר המובילה מזרחה.
טיול - דרך בורמה - טיולים - צופית צימרים
http://www.tzofit.co.il › details_site
טיול - דרך בורמה אורך מסלול : כ14 ק"מ בנסיעה מה באתר טיול - דרך ... במחלף לטרון נפנה דרומה בכביש 3, עד צומת נחשון, ונפנה בו שמאלה (מזרחה) לכיוון בית שמש.
דרך בורמה (בורמה) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/דרך_בורמה_(בורמה)
דרך בורמה הייתה דרך שנסללה במהלך מלחמת סין–יפן השנייה, הובילה אספקה מבורמה לדרום סין ועקפה את השליטה של כוחות האימפריה היפנית בנמלי הים.
מסלול טיול המטפס את דרך בורמה - 4X4 אתר השטח הישראלי
https://www.4x4.co.il › article
המסלול בעבירות קלה מטפס את "דרך בורמה" אשר נפרצה בשנת 1948 ע"י סיירי ... נוסעים מזרחה על כביש 3 מהמחלף הקטן של בקוע לכיוון צומת לטרון.
דרך בורמה, רכס שיירות - מזרח ...
https://www.masa.co.il/article/דרך-בורמה-רכס-שיירות
זהו למעשה הקצה המזרחי של השביל המפורסם שנקרא "דרך בורמה". "דרך בורמה" הוא הכינוי לדרך באורך של כ-15 ק"מ, שבה השתמשו להעברת אספקה סדירה לירושלים הנצורה במלחמת העצמאות בין דצמבר ליוני 1948. הדרך עברה בקו התפר בין שני אויבים: כוחות הצבא המצרי מכאן וכוחות הלגיון הירדני משם, אזור שלא ...
טיול מהנה בדרך בורמה - קק"ל אי ירוק
https://www.eyarok.org.il › trip
במצפה הראל מוצב דגם גדול המציג את נתיב דרך בורמה. ליד הדגם יש כמה שולחנות פיקניק. בקר, סוסים ותאנים. הדרך ממצפה הראל יורדת מזרחה ולאחר כ-200 מ ...
טיול מהנה בדרך בורמה - קק"ל אי ירוק
https://eyarok.org.il/trip.aspx?id=2841
הדרך ממצפה הראל יורדת מזרחה ולאחר כ-200 מ' פוגשת שלושה שלטים המוצבים בצד שדה מעובד. השלטים מתארים את הווי דרך בורמה – לוחם פלמ"ח מצויד במגלה מוקשים שמוביל טור לוחמים ושיירת פלמ"ח.
אוטו מטייל - מסלול טיול בדרך בורמה, הרי יהודה (עבירות קלה)
https://www.auto.co.il › article › 132...
אבני דרך במסלול כביש 44, מצפה הראל, דרך בורמה, יער אשתאול, ... לכיוון צפון-מזרח, הכוללת מפת תבליט של "דרך בורמה" ממלחמת העצמאות וסיפורה.
חניון יום ולילה בדרך בורמה ...
https://anattour.co.il/חניון-דרך-בורמה-אנדרטת-מתנדבי-מחל
חניון דרך בורמה מצוי על כביש 38, מול תחנת הדלק של מסילת ציון. החניון מתאים לכל טיול באזור פרוזדור ירושלים. החניון נהדר לפיקניק וחנייה ביום, והאזור טוב ללינת שטח בלילה.
יער אשתאול-דרך בורמה - מסלולי טיול בישראל - המלצות - קרן קימת ...
https://www.kkl.org.il › forestsearch
דרך בורמה: כביש 38, בין סימני ק"מ 27-28 (לבאים מכיוון שער הגיא בלבד). ... הדרך יוצאת ממצפה הראל, פונה מזרחה ומסתיימת בכביש 38 ליד מושב מסילת ציון.
דרך בורמה - פארק יצחק רבין - תיירות מטה יהודה
https://tour-yehuda.org.il › business
אתרי ביקור – סיור מרכזי בפארק – מצפה הראל , דרך בורמה , עינות סוסין ... הראל – פלמ"ח כבשו את המשלטים החולשים על הדרך משער הגיא מזרחה , באזור לטרון ודיר איוב ...