חיפשת:

דרושים אולם אירועים ברחובות

דרושים ברמנים | Facebook
https://www.facebook.com › groups › nightjob
מחפשת עבודה כברמנית באולם אירועים באזור ראשון לציון, נס ציונה, רחובות והסביבה. ... דרושים מלצרים לאולם אירועים קטן בראשון לציון. ניסיון חובה.
אולם אירועים ברחובות ישלם 18 אלף שקלים לצעיר שהחליק ונחבל ...
www.be106.net/233/19205
Sep 06, 2017 · אולם אירועים ברחובות ישלם 18 אלף שקלים לצעיר שהחליק ונחבל במהלך חתונה שהשתתף במקום בית המשפט פסק את התשלום לזכותו של הצעיר, אולם לא נימק את הסיבות בגינן החליט לאמוד את סכום התשלום.
דרושים אולמות אירועים - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › דרושים-אולמות-אירועים
דרושים אולם אירועים | משרות אולם אירועים | דרושים IL ... דרוש/ה מנהל/ת אירועים לאולם אירועים יוקרתי וגדול באיזור רחובות , המשרה כוללת ניהול שוטף של האירוע, ...
אולם אירועים ברחובות 💍 מתחם אירועים בלב השדות והפרדסים 🌴 ...
https://ganeycnaan.co.il/אולם-אירועים-ברחובות
אולם אירועים ברחובות כמו “גני כנען”, שם לעצמו למטרה להעביר את האורחים בחוויה, ולא רק להאכיל אותם. זו הסיבה שאנו עובדים רק עם חומרי גלם איכותיים, עושים שימוש בטכניקות מגוונות של בישול, אידוי ...
אולם אירועים ברחובות | רוז אירועים | עמוד הבית | אולמות ...
https://rose-events.co.il
אולם אירועים ברחובות בלב פארק המדע, צמוד למלון לאונרדו,מתחם האירועים רוז מציע לכם חווית אירוח מושלמת.אולם יפהפה בעיצוב מודרני המשדר חמימות ביתית
דרושים אולם אירועים
http://www.thesite.co.il › jobs › page
לחצו כאן למשרות אולם אירועים נוספות בשיתוף פורטל דרושים. דרושים. מנהלה ומזכירות. דרושה פקידה לאולם אירועים בצומת בילו ... דרוש עובד לאולם אירועים.
מלצרים ברחובות | דרושים - הצעות עבודה | AllJobs
https://www.alljobs.co.il › SearchRes...
כל משרות דרושים מזון,דרושים טבחים ברחובות עכשיו בAllJobs. מעל 30000 משרות דרושים מעודכנות באתר ... דרוש/ה עובד/ת מטבח למטבח חלבי של מועדון אירועים ברחובות.
ויגו | אולם אירועים ברחובות | מתחם אירועים בסגנון ספרדי מיוחד
https://vigo-events.co.il
ויגו, מתחם האירועים vigo שוכן בצומת ביל"ו המרכזית. vigo החדשני מעוצב, מתוכנן ובעל האמצעים הטכנולוגיים החדשניים ביותר בתחום האירועים.
גן ואולם אירועים ברחובות - הרמוניה בגן
https://www.harmoniabagan.co.il/אולם-אירועים-ברחובות
הרמוניה בגן - אולם אירועים ברחובות ואזור המרכז. הרמוניה בגן הוא המקום המושלם לכל סוגי האירועים. בואו להתרשם מהגלריות של הארועים האחרונים בגן של הרמוניה!
אולמות אירועים ברחובות | מקומות לאירועים קטנים ברחובות ...
https://www.britot.co.il/?page=rehovot_places
סינקו - אולם אירועים. חדש בפארק המדע! סינקו SYNCO - אולם אירועים ברחובות עד 250 איש, בעיצוב חדשני ועכשווי, חניה לאורחים, תפריט שף יוקרתי ועוד. עד 260 איש כשר. טלפון. 052-9124520. לאתר המורחב.
משרות אולם אירועים | דרושים IL
https://www.drushim.co.il › search
דרושים אולם אירועים, משרות אולם אירועים. דרושים IL - אתר הדרושים של ישראל. ... לאולם אירועים דרוש/ה טבח/ית בעל ניסיון חרוץ/ה עם אהבה למטבח.
דרושים - Via אולם אירועים, גן אירועים ויה
www.via-events.co.il/דרושים
דרושים. ויה קולטת עובדים – חושבים שאתם מתאימים? צרו קשר ... אולם אירועים ברחובות; אולם אירועים ביבנה ...
‪דרושים אירועים ברחובות, מחוז המרכז - אוקטובר 2021 | Indeed.com‫‬‬
https://il.indeed.com › אירועים-jobs-in...
צפה ב-123 משרות אירועים אליהן מגייסים ברחובות, מחוז המרכז‏, ‏Indeed.com אתר המשרות הגדול ... משרות אירועים ב-רחובות, מחוז המרכז ... אולם אירועים באשדוד.
אולמי הרימונים, שרה ושמואל גוטהילף 1, ברחובות - טלפון ...
https://www.d.co.il/80037203/990
דפי זהב מציג מידע על אולמי הרימונים שרה ושמואל גוטהילף 1, ברחובות - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום אולם אירועים.
אולם אירועים ברחובות - Via אולם אירועים, גן אירועים ויה
www.via-events.co.il/אולם-אירועים-ברחובות
אולם אירועים ברחובות צילום: רון קובי מקצועיות ללא פשרות: חיפשתם אולם אירועים ברחובות? קבלו את ויה נס ציונה, אולם שנחרט בזיכרון! שירות, איכות ומקצועיות מהשורה הראשונה. פחות מזה לא …
אולמות אירועים דרושים | חיפוש עבודה באולמות אירועים - משרות ג'וב קרוב
https://www.jobkarov.com › Company
מחפשים עבודה באולמות אירועים? אתר ג'וב קרוב מציע לכם משרות דרושים אטרקטיביות באולמות אירועים, היכנסו עכשיו למגוון עצום של הצעות עבודה בחינם.
אולמות אירועים ברחובות, גני אירועים - דפי זהב
https://www.d.co.il/h-c990-e0-p0-l0-city8400
מחפשים אולמות אירועים ברחובות? דפי זהב יסייע לכם בבחירת אולם אירועים, וכן גני אירועים, עם חוות דעת גולשים, מחירון, פורום מומחה ועוד. כמו כן תוכלו למצוא חברות המתחמחות בהפקות אירועים, כנסו וקבלו החלטה נבונה.