פורטל מס"ע | דמות הבוגר
https://portal.macam.ac.il/masa-keyword/דמות-הבוגרדמות הבוגר הרצוי כדמות החברה שבה הוא חי: הרהורים ותובנות. באופן לא מפתיע, בהתייחס לגודלה העצום של מערכת החינוך המודרנית ומכוונותה לקהלים שונים ומגוונים, דמותו של הבוגר הרצוי במערכת זו איננה ...
פיתוח התפיסה האסטרטגית למערכת החינוך 2030
https://edu.gov.il › Pages › edu-2030אגף בכיר אסטרטגיה ותכנון ביצע עבודה שמטרתה פיתוח תפיסה אסטרטגית סדורה לטווח הארוך למשרד החינוך. על מנת להגיע למיפוי רוחב של אתגרי המערכת, בוצעה שורה של עבודות ...
מודל חדש לתמונת מצב החינוך
www.angeles.co.il/articles/item/4559Oct 28, 2019 · בעניין זה יצוין כי במסגרת התאמת דמות הבוגר למאה ה- 21 בחן המשרד מגמות עתידיות, והשתתף במהלך רחב של ארגון ה-OECD (Education 2030) שהובילו לגיבושו של דמות הבוגר החדשה, המורכבת משלושה ממדים: ידע, מיומנויות ...
מערכת החינוך 2030 - Edu
https://edu.gov.il/sites/strategy/2030על בסיס העבודה הרחבה שבוצעה במהלך שנת 2018, תוך התבססות על מגוון רב של מקורות מידע, ובהמשך למהלכי חשיבה והתייעצות רחבים, גובשו שנים-עשר האתגרים המרכזיים של מערכת החינוך בראיית 2030.
מיומנויות חשיבה - cms.education.gov.il
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/...דמות הבוגר 2030 מורכבת מסט המיומנויות, הידע הדיסציפלינרי והערכים הנדרשים לפרט על מנת לשגשג ולהגשים את ייעודו כבוגר בעת הנוכחית.
משרד החינוך - דמות בוגר מערכת החינוך ב-2030. העתיד …
https://www.facebook.com/edu.gov.il/videos/דמות-בוגר-מערכת-החינוך-ב...איך תראה מערכת החינוך בעשור הקרוב? מה נדרש מבוגר מערכת החינוך בשנת 2030? עם פתיחת שנת הלימודים תש"ף, יוצאת מערכת החינוך למסע חינוכי מרתק, מסע לקראת אתגרי המאה ה-21.
הריאלי 2030 – בית הספר הריאלי העברי בחיפה
https://www.reali.org.il/הריאלי-2030גם "מצפן הלמידה 2030" – מהלך פיתוח אסטרטגיית החינוך של ה OECD שמתקיים בשנתיים האחרונות, יצא משאלת היסוד של דמותה של החברה האנושית שנרצה לעצב, כנקודת המוצא לשאלת סוג החינוך שנדרש להעניק לתלמידים אשר יהוו את מעצביה בעתיד.
רגובה תומד תויונמוימ ךמסמ ףשת
https://meyda.education.gov.il/.../boger2030.pdfרגתאל ימושיי יכוניח ןוזח העיצמ רשא Education 2030 OECD ה לש תיטרואיתה תרגסמה םע בתכתמ רגובה תומד ךלהמ הז ךלהמ םישגהל תנמ לעו OECD ה ןוזחל המילהב רחמ לש םירגובה םה םויה םידימלתה לש הנתשמ םלועל תונכומה
מסמך מיומנויות דמות הבוגר ף "שת אדר | 2020 מרץ - SEL·IL
https://asel.co.il › מסמך-מיומנויות-מקיף-לפרסוםהמיומנויות כחלק מפרויקט דמות הבוגר. 2030 . בחירת מיומנויות דמות הבוגר. על סמך מחקר מקיף, וסקירת ספרות נרחבת, אקדמית ומקצועית, בחר משרד החינוך ל.
דמות הבוגר 2030 - יום למידה לסגל בית הספר לחינוך - אחוה - Genially
https://view.genial.ly › presentation-2030-Want to make creations as awesome as this one? Start to create. דמות הבוגר 2030 - יום למידה לסגל בית הספר לחינוך - אחוה.
דמות בוגר מערכת החינוך ב-2030. העתיד כבר כאן. - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=F7Mf_wonYs8Sep 03, 2019 · איך תראה מערכת החינוך בעשור הקרוב?מה נדרש מבוגר מערכת החינוך בשנת 2030?עם פתיחת שנת הלימודים תש"פ,יוצאת מערכת ...
תחנות במנהרת הזמן: מיומנויות הבוגר הרצוי של מערכת החינוך 2030
https://bitaon.macam.ac.il › articlesתחנה שנייה: מערכת החינוך 2030 – דמות הבוגר הרצוי במאה ה-21. נחזור לשנת 2020. לפי מסמך זה (משרד החינוך, 2020), מטרתה המרכזית של מערכת החינוך ...
2030 מרכיבי חינוך OECD תקציר
https://www.mop.education › uploads › 2019/02OECD Learning Framework 2030. מסגרת הלמידה הבין. -. לאומית. של פרויקט חינוך. 2030. מציעה חזון ועקרונות. משותפים. למערכות החינוך. ה. מסגרת. נוצרה במשותף על.
יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך - תוכניות לימודים לחינוך ...
education.academy.ac.il/RichText/GeneralPage.aspx?nodeId=1196ב-2018, עם פיתוח דמות הבוגר של משרד החינוך, ... פדגוגיה מוטת עתיד 2030. זהו מסמך של יחידה במשרד החינוך המפתחת חשיבת עתיד ופדגוגיה מוטת עתיד, כדי לשמר את …
מסמך מיומנויות דמות הבוגר ף "שת | 2020 - משרד החינוך
https://meyda.education.gov.il › files › boger2030דמות הבוגר. 2030. –. מיומנויות. המשגה והגדרה. משרד החינוך מוביל מהלך מדיניות ... The future of education and skills: Education 2030, The future we want.
תחנות במנהרת הזמן: מיומנויות הבוגר הרצוי של מערכת החינוך 2030
https://bitaon.macam.ac.il/articles/13207Aug 12, 2021 · תחנה שנייה: מערכת החינוך 2030 – דמות הבוגר הרצוי במאה ה-21 נחזור לשנת 2020. לפי מסמך זה (משרד החינוך, 2020), מטרתה המרכזית של מערכת החינוך היא להכין את תלמידיה לחייהם הבוגרים.