חיפשת:

דירות נופש בחוף הים

10 הכי טובים: מלונות חוף בישראל - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Hotels-g293977-zff10-Israel-Hotels.html
דירות נופש במישור החוף, דירה במישור החוף להשכרה לטווח קצר ...
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?id=100&r=25
Oct 07, 2021 · דיוויד גארדן דירות נופש על הים. דירות נופש במישור החוף, נתניה | 07/10/2021. 0 חוות דעת פתוח לחוות דעת. 2 דירות נופש מאובזרות לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות במרחק של 150 מטרים הליכה מהים! הדירות קרובות אל מגוון אטרקציות מהנות, טיילת נתניה, מרכזי קניות ועוד! מאפיינים: 2 דירות נופש, 150 מטרים ...
אתרי נופש ליד הים - המקומות המובילים לשנת 2021 | הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
מה דעתכם על חופשה רומנטית בתל אביב? מה דעתכם לעזוב הכל ולהגיע לביתכם החדש: דירת יוקרה מעוצבת במרכז התרבותי של תל אביב, קרוב לשנקין, להופעות, לתצוגות אומנות, ...
דירות נופש על הים - ApartHotel Okeanos on the Beach
https://www.okeanos.co.il › rooms
דירות הסטודיו שלנו הן הבחירה המושלמת עבור אירוח בהרצליה ליחידים, לזוגות או למשפחות הנהנות מחופשת פנאי או חופשה עסקית מושלמת על שפת הים.
כפר הים - עין הים - דירות נופש בתים למכירה השכרה
ky.aloha.co.il
בקומפלקס כפר הים קיימות 522 דירות יוקרה אשר כולן משקיפות אל המפרץ וכולן נמצאות ממש על קו החוף של מפרץ בנימין היפייפה. הדירות בכפר הים נבנו על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר ועל פי תכנון קפדני ותוך שימת לב לנוחות המקסימלית שתינתן לדיירים.
דירות נופש ליד הים | Weekend - צימרים
https://www.weekend.co.il › zimmers
התקשרו להזמין מתוך מבחר דירות נופש ליד הים, בכל המחירים, מבצעים חמים, חוות דעת, ניווט בלחיצת כפתור. ... סי פנטהאוז על היםדירת נופש בקרית ים, גליל מערבי.
בת ים על הים, דירת נופש בבת ים | Weekend
https://my.weekend.co.il/bat_yam_on_the_sea
בת ים על הים - דירת נופש יוקרתית לאירוח זוגות ומשפחות מול נוף הים התיכון. על המקום. בקומה העשירית במגדל דירות יוקרתי על קו החוף, שוכנת דירת הנופש בת ים על הים. אירוח למשפחות, זוגות וקבוצות עד 12 איש בדירת 4 חדרים מפוארת ומאובזרת בסטנדרט הגבוה ביותר.
דירות נופש מול הים בחיפה, נתניה, נהריה, עכו ועוד - מטיילים בכיפה
https://metaylimbkipa.com › דירות-נופ...
חוף הים, העיר העתיקה, השוק, הנמל המפורסם ואתרים נוספים שווים ביקור. העיר העתיקה מוקפת חומה, מקורית ברובה ומשוחזרת בחלקה, ומומלץ במיוחד טיול על החומות בשקיעה.
בלפור על הים, דירת נופש בנהריה | Weekend
https://my.weekend.co.il/balforalhayam
דירות נופש חדשות עם מרפסות גן. דירת נופש 1 - דירה מרווחת בגודל 50 מ"ר המתאימה לזוגות ומשפחות עד 4 איש. הדירה מעוצבת בסגנון מודרני וכוללת: חדר שינה פרטי ומפנק עם מיטה זוגית ענקית וארון בגדים. סלון בו פינת אוכל, ספה הנפתחת למיטה זוגית ללינת ילדים, טלוויזיה חכמה עם חיבור לכל ערוצי ...
דירות נופש למשפחות במישור החוף, דירה משפחתית במישור החוף ...
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?id=100&sf=5&r=25
Oct 21, 2021 · דיוויד גארדן דירות נופש על הים. דירות נופש למשפחות במישור החוף, נתניה | 21/10/2021. 0 חוות דעת פתוח לחוות דעת. אירוח משפחתי בדירות נופש מאובזרות במלואן בכל מה שצריך בחופשה.
החופים הטובים ביותר בתל-אביב | דירות נופש מנוהלות של מאסטר ...
https://www.mastercollections.co.il/tlv-city-guide/top-beaches-in-tel-aviv
Dec 12, 2019 · דירות נופש חיפה ליד הים; ... ישנו מגוון רחב של אפשרויות כאשר אתם רוצים לבלות יום בחוף הים בתל-אביב – הכל תלוי בהעדפותיכם. כל חופי תל-אביב הם נקיים, שמורים היטב, ומציעים מגוון פעילויות ומקומות ...
10 מלונות החוף הטובים ביותר באילת, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/beach/city/il/elat.he.html
מקום האירוח ’סאנשיין סוויט בוטיק – רק 5 דקות הליכה מהחוף’ (Sunshine Suite Boutique - Only 5 Min Walk To The Beach) נמצא באילת, במרחק 1.7 ק"מ מחוף נביעות ו-3.9 ק"מ מהגן הבוטני של אילת, ומציע גינה, טרסה... It is a beautiful property, and pet friendly!
10 מלונות החוף הטובים ביותר באזור צפון הארץ, ישראל ...
https://www.booking.com/beach/region/il/north-district-israel.he.html
מקום האירוח דירות בוטיק יאגן (Yagen boutique apartments) נמצא בחיפה, במרחק של 1.9 ק"מ מהחוף השקט ו-4.2 ק"מ מתיאטרון חיפה, ומציע אינטרנט אלחוטי בחינם, מיזוג אוויר וגישה לגינה עם מתקני ברביקיו.
דירות נופש על הים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › דירות_נופש_על_...
דירות נופש על הים מגוון רחב של תמונות מרהיבות, מבצעים והמלצות גולשים היכנסו והזמינו את דירת הנופש המושלמת עבורכם!
נופש על הים - המומלצים ביותר - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › נופש_...
היכנסו ותגלו שפע של נופש על הים רק בפורטל צימר בשבילי במבחר מחירים ופינוקים בצימרים עצמם היכנסו עכשיו לאתר.
דירות נופש במישור החוף - צימר לנד
https://www.zimmerland.co.il › דירות-...
אתר צימר לנד מציע דירות נופש במישור החוף ובכל הארץ, דירות מומלצות ואיכותיות לכל סוגי הנופשים תיאור מדויק של כל דירה, תמונות מעודכנות ומחירים מעולים למשפחות ...
כפר הנופש דור טנטורה – בתי נופש והארחה על חוף הים התיכון
https://www.dortantura.co.il
בהמשך להזמנתכם בכפר הנופש דור, הרינו לעדכן כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולמתווה התו הירוק, הכניסה והשהות בכפר הנופש מותרת באופן הבא –. בעלי תעודת מתחסן (לאחר 2 חיסונים)/בעלי תעודת מחלים /מחזיקי בדיקת קורונה שלילית כ- 24 שעות לפני ההגעה. ההנחיה תקפה החל מגיל 3.
מלון דירות אוקיינוס - דירות נופש על הים - הרצליה - Hotels.com
https://he.hotels.com › mlwn-dyrwt-wqyynws-dyrwt-n...
צפו במבצעים עבור מלון דירות אוקיינוס - דירות נופש על הים, כולל החזר מלא על המחירים עם ביטול חופשי. האורחים נהנים מחניה נוחה. כמה דקות הליכה אל מרינת הרצליה.