חיפשת:

דירה עם ג'קוזי ללילה

חדר ללילה במרכז
https://www.irooms.co.il/חדר+ללילה+במרכז.html
חדר ללילה במרכז – גם אם ללילה אחד או לשעה אחת, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר במחיר הוגן במיוחד! ... לאב סוויטה חדרים לפי שעה בתל אביב עם חצר, בריכה וג'קוזי ספא - סוויטה שעוצבה בסטנדרטים גבוהים ...
233 וילות ללילה במחיר המפתיע ביותר, כנסו עכשיו!
https://www.balivilla.co.il/category/villa-for-one-night
מתחם נופש יוקרתי המציע וילה עם 4 חדרי שינה, צימר עם 3 חדרים שינה, סך הכל 7 חדרים במתחם, חצר משותפת עם בריכת שחייה גדולה, ג'קוזי ספא, שולחנות משחק ועוד פינוקים.
דירות נופש בצפון, דירה בצפון להשכרה לטווח קצר | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers
Oct 22, 2021 · חופשה למשפחות וזוגות באווירה נעימה ב3 דירות נופש, מרווחות ומאובזרות. בדירות חדרי שינה, מטבח מצויד בהכל, פינת אוכל, סלון, ג'קוזי בחלקן, חצר מטופחת עם פינות ישיבה נוחות, בריכה ונוף מקסים.
אתרי נופש עם ג'קוזי ספא במתחם - המלצות לשנת 2021 - הפסגה
https://www.hapisga.co.il › hapisga-clp
מהאתר נופש עם המצפה הפרטי, דרך הנופים הכי יפים ועד הלוקיישנים הסודיים שכדאי לכם להכיר – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים.
צימרים עם ג`קוזי במרכז - צפו כאן ברשימה העדכנית - RRR.co.il
www.rrr.co.il › צימרים_עם_גקוזי
צימרים עם ג`קוזי במרכז. ( 28 תוצאות) צימרים במישור החוף X גקוזי ספא חיצוני X. לא מעט אפשרויות לבחירת צימר עם ג'קוזי במרכז מחכות לכל מי שרוצה חופשה מפנקת. גם מי שבררן יכול למצוא כאן צימרים עם ג`קוזי ...
10 המלונותהטובים ביותר עם ג'קוזי בתל אביב, ישראל | Booking.com
www.booking.com › jacuzzi › city
מצאו והזמינו דילים על המלונות עם ג'קוזי הטובים ביותר בתל אביב, ישראל! קראו חוות דעת של אורחים, הזמינו מלון עם ג׳קוזי מעולה ותיהנו מנסיעה מצוינת.
סוויטות עם ג`קוזי בתל אביב - RRR.co.il
www.rrr.co.il › byhour › סוויטות_עם
חיפשתם סוויטות עם ג`קוזי בתל אביב הגעתם למקום הנכון! מבחר צימרים במחיר משתלם במיוחד לפי שעה או ליום שלם.
דירות נופש בצפון, דירה בצפון להשכרה לטווח קצר | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?id=100&r=-1
Oct 22, 2021 · רק 300 ₪ ללילה! ... חצר עם בריכה פרטית, ג'קוזי פרטי, עמדת bbq, מטבח חוץ ופינות ישיבה אל מול נוף הררי עטוף בירוק. יש שלל אטרקציות במרחק קצר. ... מאפיינים: דירה עם 3 חדרי שינה, ל-6 אורחים, ...
חדר ללילה במרכז
www.irooms.co.il › חדר+ללילה+במרכז
חיכינו לכם! אם הגעתם לכאן וודאי שחיפשתם חדר ללילה במרכז, או חדרים לפי שעה, אז אין ספק שהגעתם לאתר הנכון, אתר זה הינו האתר המוביל בארץ בתחום צימרים וחדרים לפי שעה בכל הארץ, כל סוג שתבחרו, החל מצימרים, בתי מלון, מלונות בוטיק ...
וילות עם ג'קוזי ספא ל6 אנשים | 167 מתחמי אירוח החל מ-199 ...
https://www.hayokra.co.il/jacuzzi/6-people/advanced-filter
וילות עם ג'קוזי ספא ל6 אנשים - כל מתחמי האירוח המתאימים ביותר עבורכם, בין אם אתם מחפשים חוויית אירוח יוקרתית או חופשה זולה. הזמינו עכשיו »
חדרים לפי שעה עם ג`קוזי החל מ- 50 ש"ח לשעה - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › byhour › jacuzzi
חדרים לפי שעה עם ג`קוזי בפריסה ארצית להשכרה. צפו במבחר גדול של חדרים וצימרים המקבלים לפי שעות. זכרו - הג`קוזי יתן לכם אווירה רומנטית במיוחד ועל כן הוא מומלץ ...
צימרים רומנטיים במרכז | Weekend
https://www.weekend.co.il › ... › מרכז
מבחר צימרים רומנטיים לזוגות, כי מה יותר טוב מנוף פסטורלי, יין, ג'קוזי ושלל פינוקים זוגיים?... צימרים רומנטיים במרכז מציעים לכם לשבור את השגרה מחיי היום יום,
צימרים בתל אביב עם ג`קוזי - הפינוק המושלם שלכם במרכז הארץ ...
https://www.rrr.co.il/צימרים_בתל_אביב_עם_גקוזי.asp
היכולת של צימר בתל עם ג`קוזי לפנק כל אחד היא רבה. לכן צימרים בתל אביב עם ג`קוזי מספקים חוויות חדשות ומענגות הרבה יותר בכל חופשה. מיון לפי מרחק. מיון לפי מחיר. המחיר הנמוך תחילה המחיר הגבוה תחילה. הכניסו את מיקומכם לקבלת צימרים קרובים אליכם והצגת מרחק ממיקומכם : תמונה 1 מתוך 16.
מלונות עם ג׳קוזי בתל אביב
https://www.booking.com › city › tel...
מלון סם ובלונדי'ס (Sam&Blondi's Hotel) מתהדר באופניים ללא תשלום, וממוקם בתל אביב, במרחק של 1.4 ק"מ מגן מאיר, במרחק של כ-1.4 ק"מ מדיזנגוף סנטר ובקרבת שוק ...
צימרים עם ג`קוזי ענק בחדר - המומלצים ביותר - Zimmer4me.co.il
https://www.zimmer4me.co.il › צימרי...
החלטתם לצאת לחופשה? מבחר ענק של צימרים עם ג`קוזי ענק בחדר עם מערכת לסינון מתקדם לצרכים שלכם היכנסו עכשיו לאתר לבחירת צימר.
וילות עם ג'קוזי ספא ל6 אנשים | 167 מתחמי אירוח החל מ-199 ...
www.hayokra.co.il › jacuzzi › 6-people
וילות עם ג'קוזי ספא ל6 אנשים - כל מתחמי האירוח המתאימים ביותר עבורכם, בין אם אתם מחפשים חוויית אירוח יוקרתית או חופשה זולה.
דירות אירוח בטבריה וצימרים - החל מ 299 ש"ח
https://www.ttt.co.il/דירות_אירוח_בטבריה.html?type=null
מה במתחם : 22 יחידות אירוח: 11 יחידות אירוח, 8 סוויטות, 7 חדרים משפחתיים, 4 חדרים לזוגות. בריכה במתחם ג'קוזי ספא חיצוני. עד 4 אנשים לאירוע.
10 המלונותהטובים ביותר עם ג'קוזי בטבריה, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/jacuzzi/city/il/tiberias.he.html
טבריה. דירת "סוויטת יוקרה עם ג'קוזי® ובריכה" (Luxury Suite with Jaccuzzi™ & Pool) שוכנת בטבריה, במרחק של 1.6 ק"מ מקבר הרמב"ם, וכוללת פטיו וגינה עם בריכה חיצונית משותפת הפועלת בכל ימות השנה. המיקום היה מדהים, היה נוף משגע לכל הכנרת . מאוד אהבנו .
סוויטות עם ג`קוזי בתל אביב - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/byhour/סוויטות_עם_גקוזי_בתל_אביב.asp
סוויטות עם ג`קוזי בתל אביב - RRR.co.il. דף הבית. מרכז. סוויטות עם ג`קוזי בתל אביב.
דירת יוקרה עם סאונה, ג'קוזי וחנייה - תל אביב - Hotels.com
https://he.hotels.com › ... › דירת יוקרה עם סאונה, ג'קוזי וחנייה
צפו במבצעים עבור דירת יוקרה עם סאונה, ג'קוזי וחנייה, כולל החזר מלא על המחירים עם ביטול חופשי. כמה דקות הליכה אל שוק לווינסקי. האינטרנט האלחוטי וחניית הרכב ...
10 המלונותהטובים ביותר עם ג'קוזי בתל אביב, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/jacuzzi/city/il/tel-aviv.he.html
מלונות עם ג'קוזי אלה בתל אביב קיבלו דירוג גבוה על ידי זוגות: A room in breathtaking new designed penthouse in SE TLV, דייב לוינסקי מבית מלונות בראון ו-וילה בראון תל אביב.
חדרים עם ג'קוזי | LoveNest
https://www.lovenest.co.il › חדרים-עם-...
מלון בוטיק מעוצב ויוקרתי פיסת עדן באמצע העיר. המלון ממוקם במרחק הליכה מחוף הים עם 3 סוגי סוויטות מתוכם סוויטה. 050-8308750 · החל מ-₪200. גן עדן בבוסתן הגליל.
צימרים עם גקוזי בחדר - ג'קוזי מפואר - צימרטופ
https://www.zimertop.co.il › jacuzzi_inside
צימרים עם גקוזי. חופשה מפנקת בצימרים עם גקוזי בחדר. צימרטופגקוזי בחדר. סינון תוצאות. נקה סינון. 119 מתחמי אירוח מוצגים מתוך 119. חיפושים פופולריים.
צימרים להשכרה לטווח קצר, דירות לטווח קצר, סאבלט | Weekend
www.weekend.co.il › להשכרה_לטווח_קצר
Oct 21, 2021 · צימרים להשכרה לטווח של מעל 3 ימים ועד מספר שבועות, דירות להשכרה לטווח קצר, סאבלט וכן יחידות אירוח מסוגים שונים. המחירים משתנים בהתאם למשך התקופה המבוקשת. ולכן יש לצלצל לקבל פרטים.
וילות בכנרת עם ג'קוזי ספא | 37 מתחמי אירוח החל מ-199 ...
https://www.hayokra.co.il/kinneret/jacuzzi/advanced-filter
וילות בכנרת עם ג'קוזי ספא - כל מתחמי האירוח המתאימים ביותר עבורכם, בין אם אתם מחפשים חוויית אירוח יוקרתית או חופשה זולה. הזמינו עכשיו »