חיפשת:

דילים למלון אטלנטיס דובאי

דילים לדובאי : מבצעים על חבילות נופש לדובאי - בליק תיירות
https://www.blik.co.il/Destinations/DestinationCityNofshons.aspx?cityCode=DXB
Dec 22, 2021 · חבילות נופש לדובאי יאפשרו לכם אפילו לפגוש את הטבע של דובא; תוכלו לעשות זאת בשמורת הטבע Ras Al Khor אשר ידועה בזכות הציפורים הנודדות ובעיקר הפלמינגו המבקרים בה, וכל זה ממש במרחק קצר מגורדי השחקים ! וכמובן תוכלו לצאת לטיולים מדבריים קסומים.
Atlantis The Palm, Dubai, דובאי – מחירים מעודכנים לשנת 2021
https://www.booking.com › hotel › atlantis-the-palm.he.ht...
מלון אטלנטיס דה פאלם, דובאי (Atlantis The Palm, Dubai) הוא מלון בדירוג 5 כוכבים, ... Atlantis The Palm, Dubai (אתר נופש), דובאי (איחוד האמירויות) - דילים.
חבילות נופש לדובאי - דילים לחופשה בדובאי במחיר משתלם - אשת טורס
https://www.eshet.com › deals › dubai
בקרו באתר למידע על חבילות נופש לדובאי, צפו במבצעים ודילים משתלמים במיוחד. הזמינו עכשיו בקלות אונליין >> ... Grand Plaza Movenpick Media City Hotel Dubai.
חבילת נופש באטלנטיס דה פאלם (Atlantis The Palm) | דובאי - ספיריט ...
https://www.mspirit.co.il › חבילת-נופש
מלון אטלנטיס דה פאלם (Atlantis The Palm) האייקוני מציע חוויית אירוח מרגשת עם מגוון פעילויות לכל המשפחה. הזמינו עכשיו חבילת נופש לדובאי עם המומחים של ספיריט.
מלון אטלנטיס דה פאלם - המלון הכי יוקרתי | DUBAI - דובאי
https://dubai.co.il › אתרי נופש בדובאי
חוויית אירוח חלומית. מלון אטלנטיס דה פאלם (Atlantis The Palm), דובאי, הינו מלון יוקרתי ומפואר בדרגת 5 כוכבים, המציע לאורחיו חוויית אירוח ברמה הגבוהה ביותר, ...
מלונות מיוחדים בדובאי – מדריך טיול דובאי
https://dubai-guide.co.il/מלונות/מלונות-מיוחדים-בדובאי
מלון טאג' בדובאי הוא מלון חמישה כוכבים המעוצב בסגנון הודי ומספק סביבה אינטימית ויוקרתית במיקום מושלם אל מול הבורג' חליפה במרכז העיר . במלון מסעדת שף הודית בשם בומביי בראסרי וגם בר בבריכה שמגיש ארוחות מאוחרות , ספא מעולה וחדר כושר .
דילים לדובאי : מגוון חבילות נופש לדובאי - קווי חופשה
https://www.kavei.co.il/Destinations/Destination...
נופש בדובאי. נצלו את הסכמי השלום המרגשים ובואו להכיר את אמירות דובאי. עכשיו עם חבילות נופש בדובאי תוכלו לראות את המקום שבו חלומות הופכים למציאות, מקום שבו הבלתי אפשרי הופך לאפשרי. דובאי נמצאת קרוב וטיסה קצרה תביא אתכם למדינה מעניינת זו.
חופשה בדובאי 🌴 דילים לדובאי וכל המידע שחובה לדעת. החופשה ...
https://dubai.co.il
באוגוסט 2020 הכריז נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ, על הסכם אברהם – הסכם היסטורי לנרמול היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות. אירוע מכונן זה הגיע לאחר שנים של יחסים בלתי פורמאליים בין המדינות. היחסים נחשפו בשנת 2015 כשהוכרז על פתיחת נציגות ישראלית רשמית באבו דאבי. מאז, המשיכו להתחמם ...
מלון אטלנטיס דה פאלם - כשהמציאות עולה על כל דמיון ☀️ סלאם דובאי
https://www.salamdubai.co.il › hotels
אנו מציעים חבילות נופש, טיולים מאורגנים וטיולים בהתאמה אישית לקבוצות ולמטיילים עצמאיים. סניף דובאי: The Burlington Tower, Business Bay, Dubai.
Atlantis The Palm, Dubai, דובאי – מחירים מעודכנים לשנת 2021
https://www.booking.com/hotel/ae/atlantis-the-palm.he.html
בניין בורג’ ח’ליפה (Burj Khalifa) האייקוני וקניון דובאי (Dubai Mall) נמצאים שניהם במרחק של 25 דקות נסיעה מהמלון. זוגות אוהבים את המיקום הזה במיוחד — הם דירגו אותו 9.1 עבור טיול לזוג. מקום האירוח Atlantis The Palm, Dubai עובד עם Booking.com מאז 2 ביוני 2009.
מלון אטלנטיס דובאי ⭐️ מלון יוקרתי על אי מלאכותי בדובאי
https://israel-dubai.co.il/מלון-אטלנטיס-דובאי
מול מלון אטלנטיס בחלק העליון של הדקל נמצא ה"פוינט" -הנקודה. מקום בילוי לכל הגילאים שמשלב בתוכו מסעדות רבות בכל טווחי המחירים והמטבחים, קניות, חנויות מזכרות ותצפית מלאה על מלון אטלנטיס המפואר. במלון זה קיים אקווריום גדול וניתן להזמין ארוחה באקווריום תתכוננו לשלם….
Atlantis The Palm - איחוד האמירויות הערביות - HotelsCombined
https://www.hotelscombined.co.il › A...
Atlantis The Palm, דובאי, איחוד האמירויות הערביות - מצאו את הדילים הטובים ... It was worth staying at the Atlantis- you don't even need to leave the hotel, ...
דובאי עם ילדים - חבילות ודילים למשפחות בדובאי | קשרי תעופה
https://www.kishrey-teufa.co.il/family_deals/dubai.html
דובאי היא לא רק בית ללונה פארק המקורה הגדול ביותר בעולם ולבניין הגבוה ביותר בעולם אלא גם בית ליער הגשם המקורה הגדול ביותר בעולם. כי בדובאי, כמו בדובאי, הכל פשוט חייב להיות הכי גדול בעולם.
המדריך המלא למטייל בדובאי | מגזין איסתא
https://blog.issta.co.il/dubai-mega-guide
דובאי לא דומה לשום מקום אחר בעולם, נווה מדבר במלוא מובן המילה וגן עדן תיירותי – שעכשיו פתוח וזמין עבור תיירים ישראלים. בהחלט מרגש, משמח ומעיף את הדמיון התיירותי שלנו לגבהים חדשים!
מלון Atlantis The Palm Dubai - דובאי - השטיח המעופף
https://www.flying.co.il › מלונות › Atl...
Atlantis The Palm Dubai. 5 כוכבים. מבט רחוב. מלון בדירוג 5 כוכבים, השוכן על האי פאלם ג'ומיירה (Palm Jumeirah) בדובאי, ונהנה מחוף חולי ופרטי ומנוף מרהיב של ...
איך להגיע למלון אטלנטיס (Atlantis) בדובאי? | צרכנות ותיירות
https://tiulim.net/איך-להגיע-למלון-אטלנטיס-atlantis-בדובאי
דילים לדובאי - israir.co.il
https://www.israir.co.il/Packages/To/Dubai.html
פארק אטלנטיס אקווהנטור (Atlantis Aquanature Dubai): דובאי היא מהמקומות החמים בעולם, בקיץ הטמפרטורה עשויה להגיע ל-50 מעלות, ולכן לא פלא שמי שמגיע לדובאי ירצה להתקרר במים. בפארק המים, מספר 1 לפי Trip Advisor, תוכלו למצוא מגוון מגלשות מים ואף אקווריום בו תוכלו לחזות בדגים נדירים.
חבילות לדובאי וטיסות לדובאי במחירים אטרקטיביים ויחודיים לישראייר!
https://www.israir.co.il › Dubai
פארק אטלנטיס אקווהנטור (Atlantis Aquanature Dubai): דובאי היא מהמקומות החמים בעולם, בקיץ הטמפרטורה עשויה להגיע ל-50 מעלות, ולכן לא פלא שמי שמגיע לדובאי ירצה ...
דילים למלון ATLANTIS THE PALM DUBAI בדובאי - קיל דיל
https://www.killdeal.co.il › Nofshons
חבילות נופש למלון ATLANTIS THE PALM DUBAI ; סוויטה חדר שינה אחד. $6070 ; סוויטת מנהלים. $6705.
חבילות למשפחות במלון אטלנטיס בדובאי - ארקיע
https://www.arkia.co.il › deals › atlan...
חבילות לאטלנטיס דובאי. חבילות לאטלנטיס דובאי. טיסה ומלון, טיסה, טיסה בטיק טק, טיול מאורגן, מלון, טיסה והפלגה, חבילת סקי. טיסה ומלון. המראה.