חיפשת:

דיינר הוד השרון

‫דיינר - מקום של בשר - Home - Hod HaSharon - Menu, Prices ...
www.facebook.com › dinerrest
February 2 · Hod HaSharon, Israel ·. אין כמו המבורגר עסיסי.. דיינר מקום של בשר (מבית מקום של בשר בנווה צדק) במתחם שרונים בהוד השרון - עכשיו משלוחים כל השבוע 22:00-12:00. להזמנות: https://dinerrest.co.il/. 1414.
‫דיינר - מקום של בשר - Home - Hod HaSharon - Menu, …
https://www.facebook.com/dinerrest
Mar 02, 2021 · February 2 · Hod HaSharon, Israel ·. אין כמו המבורגר עסיסי.. דיינר מקום של בשר (מבית מקום של בשר בנווה צדק) במתחם שרונים בהוד השרון - עכשיו משלוחים כל השבוע 22:00-12:00. להזמנות: https://dinerrest.co.il/. 1414.
אחת ממסעדות הבשרים הטובות בארץ מתרחבת - Mako
https://www.mako.co.il › restaurant-n...
דיינר מקום של בשר המבורגר (צילום: יונתן בן חיים, יחסי ציבור) ... באווירה משוחררת יותר במתחם שרונים בהוד השרון, תחת השם "דיינר מקום של בשר".
דיינר מקום של בשר הוד השרון | DINER
https://dinerrest.co.il
אחות למסעדת הבשרים בנווה צדק, דיינר מקום של בשר מתחם שרונים מציעה תפריט בשרים עשיר לצד מנות נוספות ותפריט יין גדול. דיינר מקום של בשר הוד השרון הזמינו משלוח
דיינר מקום של בשר מסעדת בשרים - נווה נאמן הוד השרון ...
https://www.rest.co.il/rest/80316770
Sep 05, 2021 · מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על דיינר מקום של בשר - הרקון 2, נווה נאמן הוד השרון, דיינר מקום של בשר - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest
דיינר | הוד השרון | מבית מקום של בשר, נווה צדק | HaSharon – Wolt
wolt.com › he › isr
דיינר | הוד השרון. מבית מקום של בשר, נווה צדק. מינימום הזמנה: ‪50.00‬. מאוד טוב, 8.6. דירוג. 12.00–23.00. עוד פרטים. זמן ההמשלוח הממוצע הוא בין 20 ל-40 דקות. שינוי.
דיינר מקום של בשר - הרקון 2, הוד השרון (מתחם שרונים ...
https://easy.co.il/page/10055257
הכל אודות דיינר מקום של בשר (diner מקום של בשר) בהרקון 2, הוד השרון (מתחם שרונים) - טלפון, שעות פתיחה, תפריט, ניווט, ביקורות ועוד מסעדות בשרים תוכלו למצוא באתר איזי.
מסעדות בשרים בהוד השרון - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/hod-hasharon/steakhouse
דיינר מקום של בשר. 4 חוות דעת. מסעדת בשרים | מחיר ₪₪₪₪ הרקון 2, נווה נאמן, הוד השרון 053-6114092. פרטי המסעדה .
דיינר מקום של בשר - הרקון 2, הוד השרון (מתחם שרונים) - מסעדת ...
easy.co.il › page › 10055257
דיינר מקום של בשר - הרקון 2, הוד השרון (מתחם שרונים) - מסעדת בשרים - איזי. אחרי למעלה מ-11 שנה של פעילות בנווה צדק, החלטנו לפתוח מסעדה שהיא מעין אחות למסעדת הבשרים נווה צדק, מקום של בשר".
דיינר מקום של בשר הוד השרון | DINER
dinerrest.co.il
דיינר מקום של בשר. אחרי למעלה מ-11 שנה של פעילות בנווה צדק, החלטנו לפתוח מסעדה שהיא מעין אחות למסעדת הבשרים “נווה צדק, מקום של בשר”. בחרנו מספר מנות אהובות מהתפריט הקיים והוספנו מנות שיצרו תמהיל שיהווה את המטבח של הוד השרון – מותאם למשפחה, לארוחות משותפות ולחגיגות מיוחדות.
דיינר מקום של בשר, הרקון 2, בהוד השרון - טלפון, שעות פתיחה ...
https://www.d.co.il/80316770/30420
דפי זהב מציג מידע על דיינר מקום של בשר הרקון 2, בהוד השרון - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום מסעדות.
דיינר | הוד השרון | מבית מקום של בשר, נווה צדק | HaSharon ...
https://wolt.com/he/isr/hasharon/restaurant/dinerhh
דיינר | הוד השרון | מבית מקום של בשר, נווה צדק | HaSharon – Wolt. זמן ההמשלוח הממוצע הוא בין 20 ל-40 דקות. פתוח היום: 12.00–23.00.
דיינר מקום של בשר הוד השרון תפריט משלוחים - הזמן משלוח ממסעדת ...
www.10bis.co.il › next › restaurants
Feb 21, 2021 · דיינר מקום של בשר הוד השרון תפריט משלוחים - הזמן משלוח ממסעדת דיינר מקום של בשר הוד השרון | תן ביס. כניסה.
DINER - מקום של בשר | מסעדות בהוד השרון | השולחן
https://www.hashulchan.co.il › diner-...
... מקום של בשר בנווה צדק עם תפריט שכולל גם מנות וסטייקים מהאחות הגדולה, גם המבורגרים וגם מנות דיינר משפחתיות יותר כמו פסטות ודגים. ... הרקון 2, הוד השרון.
דיינר מקום של בשר - הרקון 2, הוד השרון (מתחם שרונים) - מסעדת בשרים
https://easy.co.il › page
הכל אודות דיינר מקום של בשר (DINER מקום של בשר) בהרקון 2, הוד השרון (מתחם שרונים) - טלפון, שעות פתיחה, תפריט, ניווט, ביקורות ועוד מסעדות בשרים תוכלו למצוא ...
‫דיינר, הוד השרון - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurant_Review-g5859604-d19732369-Reviews-Diner...
דיינר, הוד השרון: ראה 6 חוות דעת לא משוחדות של דיינר, שקיבלה ציון של 4.5 מתוך 5 ב-Tripadvisor והמדורגת כמס' 24 מתוך 49 מסעדות בהוד השרון.
DINER - מקום של בשר | מסעדות בהוד השרון | השולחן
https://www.hashulchan.co.il/restaurant/diner-מקום-של-בשר
DINER - מקום של בשר. מסעדות בשר. המבורגר. ביסטרו. הרקון 2, הוד השרון. מנות ב-DINER - מקום של בשר. צילום: יהונתן בן חיים.
דיינר מקום של בשר הוד השרון | DINER
https://dinerrest.co.il
אחות למסעדת הבשרים בנווה צדק, דיינר מקום של בשר מתחם שרונים מציעה תפריט בשרים עשיר לצד מנות נוספות ותפריט יין גדול. דיינר מקום של בשר הוד השרון הזמינו ...
דיינר מקום של בשר הוד השרון תפריט משלוחים - הזמן משלוח ...
https://www.10bis.co.il/next/restaurants/menu/delivery/27248/דיינר-מקום-של...
Feb 21, 2021 · דיינר מקום של בשר הוד השרון משלוחים - תפריט משלוחים מפורט המאפשר הזמנה אונליין מכל כרטיס אשראי! בהזמנת משלוח ממסעדת דיינר מקום של בשר הוד השרון תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס. תפריט דיינר מקום של בשר הוד השרון להזמנת ...
דיינר - מקום של בשר - Home - Hod HaSharon - Facebook
https://www.facebook.com › dinerrest
אין כמו המבורגר עסיסי.. דיינר מקום של בשר (מבית מקום של בשר בנווה צדק) במתחם שרונים בהוד השרון - עכשיו משלוחים כל השבוע 22:00-12:00
Delivery menu | 10Bis Diner Hod Hasharon
https://www.10bis.co.il › restaurants
Diner Hod Hasharon - Order online from your favorite local restaurants! ... מחשיב אותכם כי המקום הכי טוב בהוד השרון וקצת אכזבתם. שרון ב. 30/03/2021 10:19.
דיינר מקום של בשר מסעדת בשרים - נווה נאמן הוד השרון ביקורות ...
www.rest.co.il › rest › 80316770
Sep 05, 2021 · הגענו למסעדה בערב שישי זוג + ילד, המסעדה היתה מלאה (הישג למסעדה שלא מזמן נפתחה) ההרגשה היתה של מסעדה ותיקה שיורדת לפרטים הקטנים בכל מה שנוגע לשירות לקוחות. לראשונות לקחנו פולנטה פטריות... וסלט המאירי שהיו מעולות לעיקרית הזמנו מנת סטייק 300 גרם אנטריקוט (שהיה מדהים) ממש ברמה של ...
דיינר מקום של בשר - נווה נאמן הוד השרון ביקורות וחוות דעת - Rest
https://www.rest.co.il › rest
מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על דיינר מקום של בשר - הרקון 2, נווה נאמן הוד השרון, דיינר מקום של בשר - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest.
‫דיינר, הוד השרון - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il › ... › אזור המרכז › הוד השרון
דיינר, הוד השרון: ראה 6 חוות דעת לא משוחדות של דיינר, שקיבלה ציון של 4.5 מתוך 5 ב-Tripadvisor והמדורגת כמס' 24 מתוך 49 מסעדות בהוד השרון.
‫דיינר, הוד השרון - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
www.tripadvisor.co.il › Restaurant_Review-g5859604
דיינר, הוד השרון: ראה 6 חוות דעת לא משוחדות של דיינר, שקיבלה ציון של 4.5 מתוך 5 ב-Tripadvisor והמדורגת כמס' 24 מתוך 49 מסעדות בהוד השרון.