דייהטסו – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › דייהטסויבוא לישראל
דייהטסו טריוס 1997 - 2006 יד שנייה - גרסת 1.3 ליטר בנזין אוטומטי ...
http://www.carz.co.il › ... › טריוססיכום טכני של כל גרסאות דייהטסו טריוס. 5 מפרטים נוספים של דייהטסו טריוס. טכני. נפח מנוע. לרוב נפח מנוע גדול מספק יותר כוח, אך זה לא הגורם היחידי. 1,298 סמ"ק ...
דייהטסו טריוס - קטן מיפן - 4X4 אתר השטח הישראלי
https://www.4x4.co.il › articleשועלי שטח אמיתיים מביטים בכלי רכב רכרוכיים דוגמת דייהטסו טריוס בבוז. בעיני אותם אנשי בוץ, בולדרים ופודרה, כלי רכב קטן, אופנתי ונטול הילוך כוח הוא צעצוע ...
סובארו פורסטר מבחן שטח - שבילים – המאגר הישראלי למסלולי 4X4
https://shvilim.co.il/subaru-forester-offroad-testFeb 18, 2019 · דייהטסו טריוס. ג'יפ גרנד צ'רוקי wk. טויוטה לנדקרוזר נגד ג'יפ גרנד צ'רוקי. מיצובישי האנטר. סקודה קודיאק. טויוטה לנדקרוזר 2018. ג'יפ רנגלר רוביקון jl
ג'יפולוג 4X4 - דיהטסו טריוס במבחן שטח
www.jeepolog.com › forums › contentJan 22, 2010 · דיהטסו טריוס מעולם לא התיימר להיות רכב שטח. כשהוצג הדור הראשון שלו, ב1997, הדינוזאורים בסיקסים עשו במכנסיים מצחוק. הוא היה זעיר כמו סוזוקי ג'ימני שהוצג בערך באותו זמן. אבל הטריוס היה הרבה יותר ...
דייהטסו טריוס-2 (2007-2011)
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5326213,00.htmlAug 10, 2018 · דייהטסו טריוס-2 (2007-2011) שריד לתקופה המשונה שבה מה שנראה כרכב שטח באמת היה כזה, ומראשוני הג'יפונים העירוניים.
דייהטסו טריוס מטפס את מעלה יאיר
https://www.kvishim.co.il/road-tests/המשימה-לטפס-את-מעלה-יאיר...Jun 07, 2006 · דייהטסו טריוס מטפס את מעלה יאיר מאת יואב קווה. חמש סופות והאמר אחד ירדו כאן בלי קושי. אבל ג`יפון צעצוע, שיצא לראשונה בחייו מהעיר, מתעקש על הכיוון ההפוך >> למבחן המלא
לבית הקפה, למדרכה או למדבר יהודה - בריאות - הארץ
https://www.haaretz.co.il/news/health/1.1419158Jun 20, 2007 · המומלצים שלנו: דייהטסו טריוס, טויוטה ראב4, יונדאי סנטה פה, סובארו פורסטר (ניסאן קשקאי טרם נבחן) ... סרן אחורי חי, תיבת העברה עם הילוך כוח לזחילה בשטח. לג'יפ צ'רוקי יש …
היכול רכב פנאי 4*4 עירוני לקחת אותנו לטיול שטח אמיתי? - OUTPANEL
https://outpanel.co.il › ...בגרסאות הידניות ניתן למצוא אפילו הילוך כח, אבל זה האחרון לא באמת ... דיהטסו טריוס נמכר בישראל החל מ-1997 והוא מחלוצי קטגוריית רכבי הפנאי.
דייהטסו טריוס מטפס את מעלה יאיר
www.kvishim.co.il › road-tests › המשימהJun 07, 2006 · דייהטסו טריוס מטפס את מעלה יאיר מאת יואב קווה. חמש סופות והאמר אחד ירדו כאן בלי קושי. אבל ג`יפון צעצוע, שיצא לראשונה בחייו מהעיר, מתעקש על הכיוון ההפוך >> למבחן המלא
צריכת דלק של כל רכב באתר קילומטר לליטר | kml לוח רכב
www.kml.co.il › Models › דייהטסו_טריוסמחפש רכב דייהטסו טריוס ? דייהטסו טריוס – רכב הפנאי הקטן של דייהטסו כבר הפך לשם דבר בעולם הודות למספר תכונות שדייהטסו מקפידים לשמור עליהן, מאז הוצג לראשונה בשנת 1997 - עיצוב מושך ושובבי, יכולת שטח טובה ביחס לנתוניו ומחיר זול.
סוזוקי ג'ימני (1999-2017)
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5016685,00.htmlSep 15, 2017 · דייהטסו טריוס, בעיקר מ-2007 ומעלה, מציע איכות חיים משופרת והנעה כפולה זולה, אך נטול הילוך כוח ולא יגיע לכל מקום שג'ימני יטפס אליו. שורה תחתונה: לא …
דייהטסו – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/דייהטסוג'יפולוג 4X4 - דיהטסו טריוס במבחן שטח
www.jeepolog.com/forums/content.php/1786-jeepolog-archiveJan 21, 2010 · דיהטסו טריוס מעולם לא התיימר להיות רכב שטח. כשהוצג הדור הראשון שלו, ב1997, הדינוזאורים בסיקסים עשו במכנסיים מצחוק. הוא היה זעיר כמו סוזוקי ג'ימני שהוצג בערך באותו זמן. אבל הטריוס היה הרבה יותר מוזר למראה, גבוה וצר, עם מתלה קדמי נפרד צמיגים זעירים, וללא הילוך כוח. בתחילה, אף אחד ...
מידע מקיף ומקצועי על דייהטסו טריוס 2007-2011 - אתר iCar
https://www.icar.co.il › דייהטסו_טריוסיכולת השטח מפתיעה - למרות שאין לו הילוך כוח, בזכות זוויות גישה ונטישה מוצלחות ואפשרות לנעילה של הדיפרנציאל המרכזי. דייהטסו טריוס מתאים למי שרוצה ג'יפון ...
דייהטסו טריוס-2 (2007-2011) - Ynet
https://www.ynet.co.il › articlesקל לחנייה (4.06 מטר אורך), תא מטען סביר (380 ליטר). יכולת שטח טובה לג'יפון, עם הילוך ראשון קצר שמשמש תחליף מסוים להילוך כוח וזוויות גישה ונטישה ...
דייהטסו טריוס-2 (2007-2011)
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-5326213,00Aug 10, 2018 · דייהטסו טריוס-2 (2007-2011) שריד לתקופה המשונה שבה מה שנראה כרכב שטח באמת היה כזה, ומראשוני הג'יפונים העירוניים. הייבוא הופסק בשל החלטת דייהטסו להפסיק הייצוא לאירופה בגלל רווחיות נמוכה.
מצב L בטריוס - FXP
https://www.fxp.co.il › showthreadמצב L בטריוס : אהלן חברים יש לי דייהטסו טריוס 2009 , יש לי מצב שנקרא מצב L , מה התפקיד ... לגיר הילוך L זה לא הילוך כוח כמו שמכירים בג׳יפים.
דייהטסו טריוס - קארספורום
https://carsforum.co.il › topic › 3008...מה דעתכם על דייהטסו טריוס? ... לפני שקניתי אותו קראתי הרבה תגובות על זה שאין לו הילוך כוח ושהוא לא רכב שטח וכל מיני אימרות משעשעות כאלה.
דייהטסו טריוס - קטן מיפן - 4X4 אתר השטח הישראלי
https://www.4x4.co.il/article/4810דייהטסו טריוס חודש לגמרי, אך בעיקר הפך לנאה ומושך ביותר. גם תג המחיר ממשיך לקסום. יצאנו לבדוק האם מדובר ביפיוף עירוני שיצליב על מדרכת הסופר, או שמא מדובר בכלי רכב שיכול ממש לרדת לשטח אתר השטח הישראלי - יולי 2006
דייהטסו טריוס - 4X4 אתר השטח הישראלי
www.4x4.co.il › article › 177דייהטסו טריוס. אם אי פעם חיפשתם דוגמה לניצול משאבים נכון אתם יכולים להפסיק את החיפוש בדייהטסו. היצרן היפני, שמיוצג בארץ על-ידי טלקאר, משתמש באותה פלטפורמה לארבע מכוניות שונות. כשלעצמו זה אינו ...
דייהטסו טריוס - קטן מיפן - 4X4 אתר השטח הישראלי
www.4x4.co.il › article › 4810שועלי שטח אמיתיים מביטים בכלי רכב רכרוכיים דוגמת דייהטסו טריוס בבוז. בעיני אותם אנשי בוץ, בולדרים ופודרה, כלי רכב קטן, אופנתי ונטול הילוך כוח הוא צעצוע המיועד לצפונבוניות ובוודאי אינו כלי רכב הזכאי לשאת בגאון את הכינוי ''רכב שטח''. ובכן, טעות בידיכם, ידידי המאובקים.
צריכת דלק של כל רכב באתר קילומטר לליטר | kml לוח רכב
www.kml.co.il/Models/דייהטסו_טריוסמחפש רכב דייהטסו טריוס ? דייהטסו טריוס – רכב הפנאי הקטן של דייהטסו כבר הפך לשם דבר בעולם הודות למספר תכונות שדייהטסו מקפידים לשמור עליהן, מאז הוצג לראשונה בשנת 1997 - עיצוב מושך ושובבי, יכולת שטח טובה ביחס לנתוניו ומחיר זול.
דייהטסו טריוס - 4X4 אתר השטח הישראלי
https://www.4x4.co.il/article/177הראשונה הייתה ''כשתתיקע אתה יודע את מספר הטלפון שלי'' והיא התקבלה מידידי שהוא ג'יפאי וותיק השותה שמן בק-אקס שרוף במקום קפה ופותח אומי גלגלי בידיים (באמת!). העצה, או יותר נכון האמירה, השנייה הגיעה דווקא ממנהל אולם התצוגה של דייהטסו שהטריוס הוא ריכבו הצמוד ''אתה תופתע ממנו בשטח''.
דיהטסו טריוס במבחן שטח - ג'יפולוג 4X4
http://www.jeepolog.com › forumsאבל הטריוס היה הרבה יותר מוזר למראה, גבוה וצר, עם מתלה קדמי נפרד צמיגים זעירים, וללא הילוך כוח. בתחילה, אף אחד לא ניסה באמת לנהוג בו בשטח.