חיפשת:

דוח חפירה ארכיאולוגית

כרך 131, 2019 of Hadashot Arkheologiyot - jstor
https://www.jstor.org › stable
Hadashot Arkheologiyot: Excavations and Surveys in Israel / חדשות ארכיאולוגיות: חפירות וסקרים בישראל ... א-טייבה, חורבת חדד: דוח סופי.
חבר, אתה חופר: איפה תוכלו להיות ארכיאולוגים ליום אחד - גלובס
www.globes.co.il › news › article
Aug 17, 2019 · חבר, אתה חופר: איפה בישראל תוכלו להיות ארכיאולוגים ליום אחד תוכניות מיוחדות בגן הלאומי בית גוברין מאפשרות ...
רשות העתיקות - מבקר המדינה
https://www.mevaker.gov.il › Reports
מסגרת פרסום: דוח שנתי 54ב לשנת 2003 ולחשבונות שנת הכספים 2002 ... בשימורם, בפיתוחם ובשחזורם; בשימור עתיקות ושחזורן; בפיקוח על חפירות ארכיאולוגיות; ...
פרסום דוח חפירות ארכיאולוגיות
https://www.fridmanwork.com/lawyers3110.html
יחד עם זאת, ברי כי מוסד שכזה, לא כל שכן רשות מתוקצבת מכספי מדינה כרשות העתיקות, אינו מחויב ואינו יכול להיעתר לכל דרישה תקציבית שמועלית על ידי חוקר שביצע חפירה לצורך מה …
חפירה ארכאולוגית – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/חפירה_ארכאולוגית
חפירה ארכאולוגית היא חפירה בקרקע שמטרתה גילוי שרידים עתיקים. החפירה נעשית על ידי צוות הכולל ארכאולוג אחראי ועוזרים, ונעשית על פי שיטות שנתגבשו עם השנים ובפיקוח מדעי. חפירה ארכאולוגית היא במהותה פעולה של הרס. מה שנחפר לא ניתן לחפור מחדש, ומכאן חשיבות הבקרה של תהליך החפירה. בעת החפירה יש לנהל רישום מדויק הכולל מדידה,
בכירי רשות העתיקות: חפירת עמותת אלע"ד בעיר דוד - ארכיאולוגיה ...
www.haaretz.co.il › news › local
Feb 17, 2017 · בכירי רשות העתיקות: חפירת עמותת אלע"ד בעיר דוד - ארכיאולוגיה גרועה. הזנחה, חפירה בשיטה לא מקובלת ובעיות בטיחות קשות - זה מה שמגלים המסמכים של בכירי רשות העתיקות על החפירה ברחוב המדורג בעיר דוד.
ארכיאולוגיה – רשות הטבע והגנים
www.parks.org.il › ארכיאולוגיה
מדיניות חפירה ארכיאולוגית בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע מדי שנה מתקיימים באתרי רשות הטבע והגנים כ-70 חפירות וסקרים ארכיאולוגיים. כל חפירה או סקר מתבצעים לאחר קבלת היתר מטעם רשות הטבע והגנים, ורישיון חפירה מטעם רשות העתיקות. החפירה הארכיאולוגית מתנהלת בהתאם לנוהל חפירות, שעיקרו הסדרת החפירה עם החופר והרשות.
חפירה ארכאולוגית – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חפירה
שלבים מוקדמים
דוחות חפירה וסקר | ancientlod
https://www.ancientlod.com › excava...
דוחות חפירה וסקר. חפירות קהילתיות. ​. דו"ח סיכום חפירות ארכיאולוגיות לוד עונת 2015 – להורדה ... דוחות מחפירות הצלה שנערכו בלוד.
ארכיאולוגיה – רשות הטבע והגנים
https://www.parks.org.il/ארכיאולוגיה
מדיניות חפירה ארכיאולוגית בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע. מדי שנה מתקיימים באתרי רשות הטבע והגנים כ-70 חפירות וסקרים ארכיאולוגיים. כל חפירה או סקר …
חפירה ארכאולוגית - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › חפיר...
המשכה הוא בעיבוד הממצאים, והיא מסתיימת בפרסום דוח חפירה. בחפירה המודרנית לא חופרים את כל שטח האתר. תהליך החפירה הוא איטי, נמשך זמן רב ועלותו הכספית גבוהה.
אתרים חפירות וממצאים - רשות העתיקות
http://www.antiquities.org.il › sites_g...
חצור, חפירות בדיקה בתוואי כביש עוקף חצור ... אוהלו, ישן מתחת למים: אהלו II לאחר שבע עונות חפירה ... עין חצבה, דוח על החפירות בשנים 1990 - 1994.
פרסום דוח חפירות ארכיאולוגיות
https://www.fridmanwork.com › law...
בין השנים 1992-1982 ביצע העותר חפירות ארכיאולוגיות מטעם אגף העתיקות ורשות העתיקות באתרים דיר קרוח, כנף, קצרין ומקדש פאן בבניאס (להלן: אתרי החפירה).
פרסום דוח חפירות ארכיאולוגיות
www.fridmanwork.com › lawyers3110
לטענתו, בפועל, הארכיאולוגים המנהלים את החפירות אינם מתפנים לכתיבה המדעית ולהשלמת המחקר, במועד הקבוע בחוק נוכח עומס המטלות על כתפיהם, בהוראה, בניהול אתרי חפירות ובביצוע חפירות. כפועל יוצא של מציאות זו, טוען הוא, דו"חות סופיים של חפירות מתפרסמים כעשור ואף כמספר עשורים לאחר שהסתיימו החפירות, או שאינם מתפרסמים כלל.
Israel Antiquities Authority
www.antiquities.org.il/about_heb.aspx?Modul_id=103
למפה מצורף דוח ארכיאולוגי ראשוני. חפירת הצלה מדגמית - חפירה בתחום שטח שבו יש סבירות למציאת עתיקות. החפירה הנערכת בקטע מהשטח, בודקת את עומק …
Israel Antiquities Authority
www.antiquities.org.il › modules_heb
במדור זה מוצגים רשימות ודיווחים ראשוניים של חפירות ארכיאולוגיות שנערכו בשנים האחרונות. החפירות מוצגות כרשימת אתרים, המסווגים לפי ההקשר הגיאוגרפי. מאמרים אתרים נבחרים במדור זה קובצו אתרי עתיקות, שנבחרו על פי חשיבותם ההיסטורית, תרומתם להבנת המדע וייחודם.
חיפוש באמצעות מפה - חדשות ארכיאולוגיות
https://www.hadashot-esi.org.il › Sea...
לחיצה על אותה נקודה תפתח חלון נוסף ובו רשימה של כל דוחות החפירה של אותו אתר, שהתפרסמו במהדורה ... לחיצה על דוח חפירה מתוך הרשימה תפתח את המאמר עצמו.
Israel Antiquities Authority
www.antiquities.org.il › about_heb
למפה מצורף דוח ארכיאולוגי ראשוני. חפירת הצלה מדגמית - חפירה בתחום שטח שבו יש סבירות למציאת עתיקות. החפירה הנערכת בקטע מהשטח, בודקת את עומק השתרעות השרידים הקדומים והיקפם ואת הצורך בחפירת הצלה.
Israel Antiquities Authority
www.antiquities.org.il/modules_heb.aspx?menu=8
במדור זה קובצו אתרי עתיקות, שנבחרו על פי חשיבותם ההיסטורית, תרומתם להבנת המדע וייחודם. עבור כל אחד מהאתרים מוצגים פרטי מידע רבים, כגון האזור הגיאוגרפי שבו הוא נמצא, תיאור השרידים שנתגלו בו ...