חיפשת:

דוד חיים ובובו

דוד חיים ובובו - הספר החדש - YouTube
https://www.youtube.com › watch
סיפור הרפתקאות מטורף שבו בובו ודוד חיים יוצאים לטיוללרכישת הספר --- http://bit.ly/2GgA3Y8לדף הפייסבוק של דוד חיים --- http://bit.ly/2QYYAG8.
דוד חיים - בית
https://www.myfirsthomepage.co.il/old_website/mfhp/tv/haim_dvd.htm
דוד חיים ובובו החייזר מנהלים את המרכול השכונתי המהווה מקום מפגש לילדי השכונה. שם הם שרים, רוקדים, שומעים סיפורים ופותרים בעיות שמתעוררות. לדוד חיים יש ארנב ושמו נחום .
ביקורת הצגות ילדים: דוד חיים
www.mako.co.il › home-family-kids › products-kids
Apr 17, 2013 · דוד חיים ובובו החייזר, יוצאים מביתם לטיול חיפושים אחרי האוצר הגדול לכבוד "יום ההפתעות". בדרכם הם אוספים עוד ועוד חידות, פוגשים חברים רבים ונתקלים בצמד השובבים, פנצ'ר ופופיק, שחומדים את האוצר ועושים הכל להשיג אותו לפני דוד חיים ובובו. מה יהיה בסוף? חכו חכו. איך היה? במילה: מצחיק. למה? כי היה מצחיק.
לאחר שנה ללא הפקות חנוכה, “דוד חיים" מספר על ההקלה …
https://www.maariv.co.il/culture/theater-art/Article-872709
Oct 24, 2021 · את חנוכה של השנה שעברה חיים אוסדון, הידוע בשם הבמה “דוד חיים", לעולם לא ישכח. באחת התקופות העמוסות והרווחיות ביותר בענף הילדים, הוא מצא את …
חיים אוסדון – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חיים_אוסדון
בשנת 2008, לאחר 15 שנות פעילות כליצן, החליט אוסדון למתג את עצמו מחדש והמציא את דמותו של דוד חיים - הדוד של ילדי ישראל. לאחר שעיצב את הדמות, מאפייניה ושיר הנושא, החל לעבוד על ה-DVD הראשון, שראה אור בשנת 2009 וזכה להצלחה מרובה. הצלחה זו זיכתה את אוסדון ב אלבום פלטינה על DVD זה. [ דרוש מקור]
חיים אוסדון - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › חיים...
בשנת 2010 גילם שוב את דמותו של דוד חיים בעונה השנייה של הסדרה "מנדלבאום בלש ... בתחילת 2020 אוסדון השיק דמות נוספת בנוסף לדמותיהם של דוד חיים ובובו בשם ...
הצגות חנוכה 2018: כל מה שצריך לדעת על המופעים
https://www.mako.co.il/home-family-family_products/...
Nov 04, 2018 · מבצעים והטבות דרך ועדי עובדים – קרנות השוטרים, ביחד בשבילך, בהצדעה, הייטקזון ובכל הועדים המסבסדים. מתי: מופעי פסטיגל 2018 ייפתחו ב-13/11 בחיפה ויימשכו בעיר עד 29/11. המופעים יחזרו לחיפה ב-21/12 עד 2 לינואר. תל אביב - 1/12 עד 11/12. באר שבע - 4-8 לינואר. <<לכל הצגות חנוכה 2019>>.
ביקורת הצגות ילדים: דוד חיים
https://www.mako.co.il/home-family-kids/products...
Apr 17, 2013 · דוד חיים ובובו החייזר, יוצאים מביתם לטיול חיפושים אחרי האוצר הגדול לכבוד "יום ההפתעות". בדרכם הם אוספים עוד ועוד חידות, פוגשים חברים רבים ונתקלים בצמד השובבים, פנצ'ר ופופיק, שחומדים את האוצר ועושים הכל להשיג אותו לפני דוד חיים ובובו.
דוד חיים - הטיול אל האוצר (60 דקות) - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=FruAxOYP0uw
Jul 23, 2014 · הכל קורה ביום ההפתעות. גילי השכנה מחביאה אוצר ודוד חיים ובובו צריכים למצוא אותו. אבל אז נכנסים לתמונה פנצ'ר ...
דף הבית | דוד חיים האתר הרשמי
https://www.dodhaim.co.il
דוד חיים כוכב הילדים אהוב מזמין אתכם למגוון שירים, סרטונים מועדון החברים והצגות ברחבי הארץ באתר הרישמי. היכנסו עכשיו לאתר והישארו מעודכנים. ... ספר "דוד חיים ובובו בעקבות המזוודות האבודות"
המכולת של דוד חיים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › המכולת_של_דוד
הסדרה מתחילה אחרי שני הסרטים של דוד חיים (" דוד חיים " ו" דוד חיים 2 ") והדוד חיים ובובו מנסים לעבוד כרגיל ב מכולת, פנצ'ר ופופיק יוצרים במהלך הסדרה צרות רבות, אך דוד חיים ובובו ביחד עם חבריהם, ויקה (השכנה שבכל פעם שצריך אותה היא כבר כאן) ו המחשב שהיא הרכיבה, פיוטר, תמיד מערימים עליהם לבסוף.
המכולת של דוד חיים: פרק 4 - YouTube
www.youtube.com › watch
החבילה. איש מוזר נכנס למכולת וחושב שזה סניף של הדואר. דוד חיים ובובו מנסים לעזור לו לשלוח חבילה לאמריקה.
דוד חיים - לוח הצגות 2021 והזמנת כרטיסים | מבלים - הופעות היום
https://www.mevalim.co.il › דוד-חיים
לראשונה, נפגשים על במה אחת הדוד חיים, החייזר בובו וגיבורי העל הכי אהובים – כוח פי ג'יי! בהצגת ילדים מרתקת בהפקת משגב עורי הפקות בע"מ.
לאחר שנה ללא הפקות חנוכה, “דוד חיים" מספר על ההקלה שבחזרה לבמה
https://www.maariv.co.il › theater-art
את חנוכה של השנה שעברה חיים אוסדון, הידוע בשם הבמה “דוד חיים", לעולם לא ישכח. ... ובהשתתפות הדמויות קופיקו ובובו והדמויות מ"כוח פי.ג'יי".
דוד חיים וכוח פי.ג'יי - היכל התרבות פתח תקווה
https://www.heichalpt.co.il › shows
למרות שבובו נראה שונה גם מדוד חיים , דוד חיים ובובו נהיים חברים טובים. בובו מתגעגע למשפחה שלו ורוצה לחזור לכוכב שממנו הגיע אבל משהו קרה לחללית והיא לא ...
דוד חיים ובובו החיזר - הצגת ילדים, הצגות לילדים, אטרקציות ...
https://kinderland.co.il/events/דוד-חיים
דוד חיים ובובו החייזר - הצגת הילדים רבת משתתפים לילדים מבוססת על ה-dvd הראשון של דוד חיים...
מה מי מו - כל פרקי הסדרה המצליחה | סרט דיוידי
www.disccenter.co.il › prod › 60605
דוד חיים ובובו מקבלים מתנה: טלויזיה חדשה! עד מהרה מתברר שזו לא סתם טלוויזיה אלא טלוויזיית קסמים שדרכה מגיעים דוד חיים ובובו למקומות שונים ופוגשים בעלי מקצוע מעניינים.
דף הבית | דוד חיים האתר הרשמי
www.dodhaim.co.il
לחצו עלי וגלו עולם שלם של ילדים. שירים שכולם אוהבים. חייכו ושירו עם דוד חיים. YouTube. דוד חיים הערוץ הרשמי. 63.2K subscribers. Subscribe. בית הספר המלא של דוד חיים (כ-60 דקות) Watch later.
מה מי מו - כל פרקי הסדרה המצליחה | סרט דיוידי
https://www.disccenter.co.il/prod/60605/מה-מי-מו-כל-פרקי-הסדרה...
דוד חיים ובובו מקבלים מתנה: טלויזיה חדשה! עד מהרה מתברר שזו לא סתם טלוויזיה אלא טלוויזיית קסמים שדרכה מגיעים דוד חיים ובובו למקומות שונים ופוגשים בעלי מקצוע מעניינים.
המכולת של דוד חיים: פרק 4 - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=FzTrxaV2NEE
Apr 23, 2014 · דוד חיים ובובו מנסים לעזור לו לשלוח חבילה לאמריקה. בינתיים פיוטר המחשב קיבל הודעה חשובה ודחופה לדוד חיי...
דוד חיים - הטיול אל האוצר (60 דקות) - YouTube
www.youtube.com › watch
הכל קורה ביום ההפתעות. גילי השכנה מחביאה אוצר ודוד חיים ובובו צריכים למצוא אותו. אבל אז נכנסים לתמונה פנצ'ר ...
דף הבית | דוד חיים האתר הרשמי
https://www.dodhaim.co.il
דוד חיים כוכב הילדים אהוב מזמין אתכם למגוון שירים, סרטונים מועדון החברים והצגות ברחבי הארץ באתר הרישמי. היכנסו עכשיו לאתר והישארו מעודכנים.
המכולת של דוד חיים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/המכולת_של_דוד_חיים
דוד חיים ( חיים אוסדון ): דוד מצחיק ומפוזר בעל פפיון אשר עובד במכולת משלו. בובו ( ליאור דטאוקר ): חייזר בעל חדק של פיל אשר מדבר בשפה מאוד מיוחדת "הבובאית", פוחד מרעמים וברקים, חברו הטוב של דוד חיים. ויקה השכנה ( ויקה פינקלשטיין ): שיפוצניקת השכנה של דוד חיים ובובו, כל פעם שצריכים ...