חיפשת:

דובאי עם דרכון ישראלי

כניסה לדובאי עם דרכון זר: מה חשוב לדעת? | DUBAI
https://dubai.co.il › ... › מדריך למטייל
עלות בקשת הויזה לישראלי נעה בין 90$ ל – 120$ והנפקתה תאפשר לכם שהייה של עד 30 יום באיחוד האמירויות. עם זאת, ישנם ישראלים רבים המחזיקים גם בדרכון זר. כניסה ...
ויזה לדובאי: איך מקבלים ויזה לדובאי? כל מה שחשוב לדעת | DUBAI
https://dubai.co.il/visa-to-dubai
צילום דרכון באיכות גבוהה (ממנה סורקים את תמונת הפספורט). פרטים אישיים מלאים באנגלית, הרשומים בדיוק כמו בדרכון. כתובת דוא"ל ומספר טלפון ישיר ליצירת קשר. פרטי הטיסה לדובאי, שהוזמנה.
ויזה לאיחוד האמירויות: באופן רשמי אושר הפטור לישראלים | חדשות מעריב
https://www.maariv.co.il › ... › בעולם
בעוד חודש: איחוד האמירויות תאפשר כניסה של ישראלים לגבולותיה ללא ויזה. דובאי (צילום: רויטרס). באיחור של מספר חודשים ולאחר מהומות בשדות התעופה ...
דובאי ישראל: הפורטל היחיד בעברית לישראלים תיירים ואנשי עסקים ...
https://dubaisrael.co.il
דובאי ישראל הינו פורטל מקיף על העיר דובאי שבאיחוד האמירויות וכולל מידע עיסקי תיירותי חדשותי והיסטורי אודות הידידה החדשה של ישראל בעולם הערבי: הכנסו ותהנו.
"אהלן וסהלן": דובאי תפתח את שעריה לישראלים
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5620149,00.html
Nov 06, 2019 · סקי דובאי. בתוככי קניון "האמירייטס" נמצא אתר סקי ענק, עם שלג, רכבל ופינגווינים. בורג' אל ערב. המלון הבולט ביותר בדובאי, ובו מסעדות וברים מצוינים. ג'ומרה
"לא תהיה כניסה לדובאי בקרוב" | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
עד אז, ישראלים יכולים להיכנס לאמירויות אם יקבלו הזמנה מיוחדת מגורם מקומי, או עם דרכון זר". במקביל, גורמים בענף התעופה מעריכים כי ייתכן שחברות ...
קורונה בדובאי: מה מצב הקורונה בדובאי? | למטייל - למטייל
https://www.lametayel.co.il/articles/dm501n
Dec 19, 2020 · בשלב זה, כל המבקשים להיכנס עם דרכון ישראלי נדרשים להציג ויזה. מידע נוסף על ויזה לדובאי; עוד תוכן חשוב על דובאי שכדאי לקרוא: מה עושים בדובאי? כל ההמלצות לאטרקציות ועוד טיפים חשובים »
דובאי: עדיין אין אישור לביקור של ישראלים - פספורטניוז
https://passportnews.co.il/אקספו-דובאי-עדיין-אין-אישור...
Jan 09, 2020 · אולם לדבריו "נכון לעכשיו אין דרך ברורה להתיר כניסתם של תיירים מישראל לאיחוד האמירויות, מכיוון שלשתי המדינות אין ערכת יחסים דיפלומטית". הידיעות הללו באו במקביל להצגת הביתן הישראלי לפני כחודשיים בידי אלעזר כהן, הממונה על הביתן בתערוכה בדובאי, שבה יטלו חלק למעלה מ-190 מדינות.
"אהלן וסהלן": דובאי תפתח את שעריה לישראלים - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › מדיני
... אורחים נוסח המפרץ: לקראת התערוכה העולמית אקספו, שתיפתח בדובאי באוקטובר 2020, ... הערבית המתקדמת עומדת להתיר כניסה לתיירים בעלי דרכון ישראלי.
חופשה באיחוד האמירויות | טיסות לאיחוד האמירויות | חבילות ...
https://www.issta.co.il/landing/flights/uae/united-arab-emirates
אם אתם יכולים לדמיין את זה, כנראה שתמצאו את זה במהלך נופש באיחוד האמירויות! שופינג בשווקים ובקניונים מרהיבים, טיולי טבע וארוחות משובחות במסעדות יוקרה, שלל פעילויות ספורט אקסטרים, מלונות מפנקים ועוד ככל העולה על רוחכם ועל טעמכם התיירותי.
ויזה לדובאי
https://www.smvisa.co.il › visa-dubai
האם צריך להוציא ויזה לדובאי? ... דובאי (Dubai) הנסיכות שיש מי שמכנה אותה לאס וגאס של המפרץ הפרסי או הקיטש הכי לוהט בעולם. אם יש לכם דרכון ישראלי כבר לא צריך ...
סיור בעברית בדובאי | טיול מאורגן לדובאי - רואה עולם - בלוג ...
https://roaolam.com/טיול-מאורגן-לדובאי
Feb 21, 2020 · דובאי היא האמירות השנייה בגודלה באיחוד (4,144 קמ"ר), לאחר אבו דאבי, ויש לה את האוכלוסייה הגדולה ביותר (כ 3 מיליון תושבים). בירתה של דובאי היא העיר דובאי, שהינה העיר המאוכלסת ביותר באיחוד כולו.
דובאי ישראל: הפורטל היחיד בעברית לישראלים תיירים ואנשי ...
https://dubaisrael.co.il
דובאי, אבו דאבי, עג'מאן, פוג'יירה, ראס אל חימה, שארג'ה, אום אל קיוין. מהי אמירות? כדי שנבין יותר לעומק את הפוליטיקה ובשלטון בדובאי, מומלץ שנבין מהי אמירות.
טיסה לדובאי עם דרכון ישראלי - Mako
https://www.mako.co.il › israel
כך תטוסו עכשיו לדובאי עם דרכון ישראלי ... העברות, שהייה ל-3-4 לילות במלון גראנד הייאט דובאי בדרגת אירוח של 5 כוכבים וויזה לכל הרכב הנוסעים.
ויזות לדובאי | ויזה לתיירים | ויזת נסיעה לאמירויות | אשרת כניסה לאבו ...
https://dubai.arkia.co.il
נוסע ללא צילום דרכון לא יורשה לעלות לטיסה, אנא המנעו מאי נעימות בנתב"ג ... נוסעים בקו דובאי ת"א ללא אזרחות ישראלית נדרשים לבקש אשרה מרשות ההגירה ...
כניסה לדובאי עם דרכון זר: מה חשוב לדעת? | DUBAI 🌴
https://dubai.co.il/entrance-to-dubai-with-a-foreign-passport
מכיוון שישראלים רבים פעלו בשנים האחרונות לקבלת דרכון אירופאי, יכולים רבים מהם ליהנות מהשימוש בדרכון זה בעת ביקורם באיחוד האמירויות. עם זאת, טרם ביקורכם בדובאי, בדקו את דרישות הוויזה העדכניות בהתאם לדרכון עמו ברצונכם להיכנס לאמירות.
האם ואיך להיכנס לקטאר עם דרכון ישראלי - FlyingOut
https://flying-out.com/2017/03/02/visit-doha-with-an-israeli-passport
מידע חיוני לטיול באיחוד האמירויות - למטייל
https://www.lametayel.co.il › tourist-i...
מסלולי טיול בדובאי ואבו דאבי. לפני שבועיים. הודעה שיצאה זה עתה. כל בעלי דרכון ישראלי.. איחוד האמירויות הערביות, פרסם זה עתה, שכל בעל דרכון ישראלי שרוצה לבקר ...
ויזה לדובאי - ש.מ אשרות ויזה סנטר
https://www.smvisa.co.il/visas/visa-dubai
דובאי (Dubai) הנסיכות שיש מי שמכנה אותה לאס וגאס של המפרץ הפרסי או הקיטש הכי לוהט בעולם. אם יש לכם דרכון ישראלי כבר לא צריך להוציא אשרת כניסה / ויזה לדובאי .