חיפשת:

דדי בן חיים

דדי שמחי – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › דדי_שמחי
דדי שמחי (נולד ב-25 במרץ 1965) הוא נציב כבאות והצלה המכהן. קודם לכן שירת כקצין בדרגת תת-אלוף ב צה"ל וכיהן בין היתר כראש מטה פיקוד העורף .
הרצח בתאילנד מלמד עוד פרק עגום בתולדות הפשיעה של נתניה - מעריב
https://www.maariv.co.il › הנבחרת
לרוע מזלו, דווקא העבריין הזה שימש כבר כסוכן סמוי של יאחב"ל והפליל את זוארץ בכמה עסקאות גדולות של קוקאין ובקשירת הקשר לרצח של דדי בן חיים.
סגן משנה דוד דדי ישראלי - אתר יזכור
https://www.izkor.gov.il/דוד ישראלי/en_efa92be2cd8319d22e92ae642b995697
דוד דדי, בן נחמה ויוסף, ממייסדי קבוץ דברת, נולד ביום טז בסיון תשיג 30.5.1953 בדברת. הוא למד בבית-הספר היסודי במשק ואחרי-כן המשיך בלימודיו בבית-הספר האזורי המשותף העמק המערבי בקיבוץ יפעת. דדי …
דדי זהר – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › דדי_זוהר
דדי מזוהה מאוד בתחום הילדים. השתתף בקלטות לילדים, החל בקלטת הילדים "מי שטוב לו ושמח כף ימחא", "מחסן השטוזים של דתיה" על פי שיריה של דתיה בן דור, "הגוגונים ודתיה גם" ו"מועדון גן הרקדנים".
יאחב"ל: כנופיית פרדס כץ הצעירה נגד האלפרונים הצעירים - פוסטה
https://posta.co.il › פשע עברי
השבעה הם עומר סהר, שלומי קריאף, ציון (צח) נחום, יצחק עלפי, אלעד (דדי) בן חיים, מאור כהן ואופיר בית עדה. מבחינה מודיעינית, כל השבעה מזוהים ...
מפיצוצי מסעדות ועד רצח בתאילנד: שורשי הסכסוך בנתניה נחשפים ...
https://www.maariv.co.il/journalists/Article-619523
לרוע מזלו, דווקא העבריין הזה שימש כבר כסוכן סמוי של יאחב"ל והפליל את זוארץ בכמה עסקאות גדולות של קוקאין ובקשירת הקשר לרצח של דדי בן חיים.
הזמר הברסלבי דדי בן עמי נפטר מהקורונה - כיכר השבת
www.kikar.co.il › 376104
Oct 09, 2020 · הזמר הברסלבי הנודע דוד רפאל בן עמי-פיינשיל נפטר היום מנגיף הקורונה והוא בן 70. בן עמי היה מראשוני החוזרים בתשובה ומאלו שהקליטו את ניגוני ברסלב העתיקים (מוזיקה) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.
דדי צוקר – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/דדי_צוקר
דדי פרלמוטר – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › דדי_פרלמוטר
מפלגת גשר. דוד (דדי) אלימלך פרלמוטר (נולד בשנת 1954) הוא איש מחשבים, מהנדס ו מנהל ישראלי, שהיה סגן נשיא בכיר בחברת אינטל העולמית. מייסד עמותת " משלנו " לבני יורדים ישראלים .
דדי בן דיין – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/דדי_בן_דיין
דדי בן דיין. דוד (דדי) בן דיין (נולד ב- 22 בנובמבר 1978 ב חולון) הוא כדורגלן עבר ישראלי ששיחק בעמדת ה מגן השמאלי, וכיום מאמן קבוצת ילדים א' של מכבי תל אביב. לזכותו 28 הופעות במדי נבחרת ישראל .
הפועל אלופה: הרגלי הבריאות של דדי בן דיין
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3883758,00.html
May 04, 2010 · "יש לי חיים מאוד פשוטים ומסודרים‭,"‬ מצהיר הכדורגלן דדי בן דיין. אבל זה בדיוק סוד הצלחתו. לא תמצאו אצלו בילויים מאוחרים וארוחות שחיתות, ואם צריך הוא יקדיש אפילו עשר שעות ביום לאימונים, לכושר ולתזונה נכונה.
נחשף ארגון פשע: רצחו כדורגלן עבר ועוד שניים
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3840687,00.html
Jan 28, 2010 · שוטרי היאחב"ל עצרו את דדי בן חיים, שרון בן חיים, אבירן עזרן, ויקטור עטיה, און עטיה, שמוליק יגודייב, עסאם אבו שייבה ולירז שמחו.
סגן משנה דוד דדי ישראלי - אתר יזכור
www.izkor.gov.il › דוד ישראלי › en
דוד דדי, בן נחמה ויוסף, ממייסדי קבוץ דברת, נולד ביום טז בסיון תשיג 30.5.1953 בדברת. הוא למד בבית-הספר היסודי במשק ואחרי-כן המשיך בלימודיו בבית-הספר האזורי המשותף העמק המערבי בקיבוץ יפעת. דדי היה תלמיד
העולם התחתון של חדרה עלה עוד מדרגה - כאן ישראל | kanisrael
https://kanisrael.co.il › ...
בלשי היחידה, נערכו לביצוע מעצרם של שני חשודים המוכרים למשטרה; אלעד בן חיים ויואב חג'ג'. במקביל, ניסו לעצור שני חשודים נוספים, אלירן לוי שהיה אמור להיות ...
דדי בן דיין – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › דדי_בן_דיין
דדי בן דיין. דוד (דדי) בן דיין (נולד ב- 22 בנובמבר 1978 ב חולון) הוא כדורגלן עבר ישראלי ששיחק בעמדת ה מגן השמאלי, וכיום מאמן קבוצת ילדים א' של מכבי תל אביב. לזכותו 28 הופעות במדי נבחרת ישראל .
שוחררו למעצר בית שני החשודים מחדרה שנעצרו בחיפה - פלאשנט חדשות
https://www.flashnet.co.il › news
אתמול לפנות בוקר, נעצרו בחיפה שני תושבי חדרה, איציק בן שבת בן 29, ואלעד (דדי) בן חיים בן 33, המוכרים למשטרה כאשר נסעו ברכבם.
נחשף ארגון פשע: רצחו כדורגלן עבר ועוד שניים - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
שוטרי היאחב"ל עצרו את דדי בן חיים, שרון בן חיים, אבירן עזרן, ויקטור עטיה, און עטיה, שמוליק יגודייב, עסאם אבו שייבה ולירז שמחו.
תגובות להאש חזרה לנתניה - mako
https://www.mako.co.il › nTalkbacks...
את השם אלעד בן חיים מכירים בכלל רק בזכות אלון ז"ל. כשאלעד רק נכנס לעניינים,ברוך כבר היה "ותיק". היום אלעד (דדי) חבר עם רוחן אבל הוא לא יכול על ברוך. שרק לפני ...
הפועל אלופה: הרגלי הבריאות של דדי בן דיין
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-3883758,00
May 04, 2010 · "יש לי חיים מאוד פשוטים ומסודרים‭,"‬ מצהיר הכדורגלן דדי בן דיין. אבל זה בדיוק סוד הצלחתו. לא תמצאו אצלו בילויים מאוחרים וארוחות שחיתות, ואם צריך הוא יקדיש אפילו עשר שעות ביום לאימונים, לכושר ולתזונה נכונה. מומחי "זמנים ...
שני חיסולים תוך 72 שעות, לעיני עוברי אורח: כשארגוני הפשע חצו קו אדום
https://news.walla.co.il › item
נהגו נהרג, אך העבריין העצמאי מנתניה נפצע בינוני. במשטרה בודקים מי עומד מאחורי החיסול בכביש החוף. אליק בן נחשב לגורם עצמאי בעולם הפשע של נתניה, ...
שוטרים עוקבים אחרי עבריינים בלב העיר בזמן שהתכוננו למשימת חיסול
https://www.b7net.co.il › חדשות
שניים מהעצורים הם מוטי אלמקייס, ששרד ניסיון חיסול, ודוד בן שימול, ... תחמושת ומשתיק קול, וזאת בכדי לנסות ולחסל את יריבם, בן חיים, ...