חיפשת:

דגל הרשות הפלסטינית

המנון הרשות הפלסטינית – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/המנון_הרשות_הפלסטינית
לאחר הקמת הרשות הפלסטינית הוא נקבע כהמנונה הרשמי. מאפייני ההמנון עריכה בהמנון ניכרת הרוח הלאומית, ובולטת בהיעדרה כל התייחסות בעלת גון דתי, למשל לעניין האסלאם, אזכור האל או ה ג'יהאד .
הקיצוני דורש: "השיבו לי את דגל פלסטין" - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/364198.html
Jun 17, 2020 · הקיצוני, דוד קרויס, הגיש באמצעות עו"ד נדב גדליהו את בקשתו לבית משפט השלום בירושלים, שנפתחת כך: "בית המשפט הנכבד מתבקש להורות על החזרת 'תפוס' - דגל הרשות הפלסטינית".
האם תמונת דגל פלסטין בהפגנה בבלפור נוספה בפוטושופ? - גלובס
https://www.globes.co.il › article
"יצא המרצע מהשק", כתב נתניהו, "דגל הרשות הפלסטינית בהפגנת השמאל שמארגן אהוד ברק". - פרסומת -. אחרי הציוץ מצאנו שובל ארוך של תגובות שקבעו בביטחון ...
דגל הרשות הפלסטינית
https://www.flagbanner.co.il › דגלי מד...
דגל הרשות הפלסטינית אשר בשטחי יהודה ושומרון, באתר עוז דגלים תוכלו להשיג את דגל הרשות הפלסטינית ודגלי מדינות אחרות עשויים.
מה אתם יודעים על הדגל הפלסטיני? - Mako
https://www.mako.co.il › news-world
הצבע, העיצוב והמשמעות שעומדת מאחורי הסמל הפלסטיני ... נבחר העיצוב שאנו מכירים של דגל הלאום הפלסטיני - שלושה פסים (שחור, לבן וירוק) ומשולש ...
דגל הרשות הפלסטינית - Palestine flag - דגלי מדינות - מיקו שיווק
http://www.miko.co.il › items › 2114...
דגל הרשות הפלסטינית - Palestine flag. דגל הרשות הפלסטינית - Palestine flag. דגל פלסטין – Palestine flag. הדגל עשוי מבד פוליאסטר איכותי ועמיד בתנאי חוץ,.
דגל הרשות הפלסטינית : definition of דגל הרשות הפלסטינית ...
dictionary.sensagent.com/דגל הרשות הפלסטינית/he-he
סמל הרשות הפלסטינית המורכב בצבעי הלאומיות הכלל ערבית . ראו גם • דגל הרשות הפלסטינית • המנון הרשות הפלסטינית • סמלי מדינות אסיה • • אוזבקיסטן ...
הרשות הפלסטינית – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/הרשות_הפלסטינית
הרשות הפלסטינית (בערבית: السلطة الوطنية الفلسطينية - תעתיק מדויק: א (ל)-סֻּלטה אל-וַטניּה אל-פלסטיניּה, הרשות הלאומית הפלסטינית) היא ישות אוטונומית למחצה, השולטת כמעט על כל האוכלוסייה הפלסטינית בשטחי יהודה ושומרון. באופן פורמלי שולטת הרשות גם ברצועת עזה, אולם בפועל היא איבדה שליטה זו בהפיכת חמאס בשנת 2007. הרשות הוקמה בשנת 1994 במסגרת הסכמי אוסלו בין מדינת ישראל לבין אש"ף - הארגון לשחרור פלסטין. מאז ינואר 2013 היא קוראת לעצמה מדינת פלסטין .
ביהמ"ש הכריע: דגל פלסטין לא יוחזר לקרויס - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/373141.html
Aug 31, 2020 · בשלב זה הביעה המשטרה את עמדתה הרשמית, לפיה "כל נושא דגל פלסטין המונף בהפגנות חרדיות, לא נועד אלא ליצור פרובוקציות ולהתסיס את ההמון להמשיך בהפרות הסדר", ובשל הנסיבות אותן מפרשת המשטרה ככאלו שנועדו להלהיט את הרוחות, היא סבורה כי אין להחזיר למפגין הקיצוני את דגל פלסטין.
סמל הרשות הפלסטינית - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › סמל_...
המגן במרכז הסמל הוא בצבעי הדגל הפלסטיני המורכב בצבעי הלאומיות הכלל ערבית. ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]. דגל הרשות הפלסטינית ...
הדגל הפלסטיני נאסר לשידור באירוויזיון, סאיב עריקאת פנה ...
https://www.maariv.co.il/news/politics/Article-539944
Apr 30, 2016 · בכירי הרשות הפלסטינית ברמאללה זעמו היום (שבת) לאחר שמנהלת השידור של האירוויזיון אסרה על הצגת דגלי התנועה הפלסטינית בתחרות המוזיקלית האירופית, שתתקיים בחודש הבא בשוודיה. סאיב עריקאת, מזכ"ל הוועד הפועל של אש"ף והנציג לענייני משא ומתן של הרשות הפלסטינית, הטיח ביקורת חמורה ...
לראשונה: לפלסטינים יש יותר נציגויות דיפלומטיות מישראל
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4919687,00.html
Feb 08, 2017 · דגל הרשות הפלסטינית באו"ם(צילום: AP) ברקע הטענות לפגיעה בשירות החוץ הישראלי, שלוו בסגירת שגרירויות, לראשונה אי פעם יש לישראל פחות נציגויות דיפלומטיות ברחבי העולם מאשר לרשות הפלסטינית – 102 מול 103. כמו כן, לישראל יש נציגויות רק ב-78 מדינות, לעומת הפלסטינים, שמיוצגים ב-95 מדינות.
דגל הרשות הפלסטינית - Dictionnaire.sensagent.com
http://dictionnaire.sensagent.leparisien.fr › ...
אנשי הקבוצה נוהגים לשרוף את דגל ישראל , להניף דגלי הרשות הפלסטינית ולהתחפש לפלסטינים . חבירה למתנגדי מדינת ישראל הקנאים רואים .
‏נתניהו: "דגל הרשות הפלסטינית בהפגנת השמאל שמארגן אהוד ברק ...
https://all-world.news/62856
Jul 19, 2020 · ראש הממשלה תוקף את ההפגנות מחוץ למעונו אתמול וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "‏יצא המרצע מהשק: דגל הרשות הפלסטינית בהפגנת השמאל שמארגן אהוד ברק, שותפו של הפדופיל המורשע ג׳פרי אפשטיין, אתמול מחוץ לבית ראש הממשלה בירושלים.
לראשונה: הרשות הניפה דגל פלסטין בוושינגטון - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › מדיני
ממשל אובמה אישר את הצעד הסמלי שבמסגרתו הונף דגל אש"ף בכניסה לנציגות הדיפלומטית של הרשות הפלסטינית בבירת ארה"ב. השגריר הפלסטיני: "הגיע הזמן ...
סמל הרשות הפלסטינית – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/סמל_הרשות_הפלסטינית
סמל הרשות הפלסטינית כולל עיט צלאח א-דין, מגן וכיתוב. העיט, המופיע בשני סמלים ערביים נוספים - סמל עיראק וסמל מצרים הוא עיט המזוהה עם צלאח א-דין.דמות העיט היא זהה לחלוטין בשלושת סמלים אלו.
הדגל הפלסטיני – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/הדגל_הפלסטיני
הדגל הפלסטיני, או דגל אש"ף, משמש את הרשות הפלסטינית ואת אש"ף, והוא אחת הגרסאות המוקדמות של הדגל הפאן-ערבי. גרסה ראשונה של הדגל הזה שימשה בחג'אז בעת המרד שהוביל השריף חוסין מהמשפחה ההאשמית במכה נגד האימפריה העות'מאנית. מרד זה התחולל במהלך מלחמת העולם הראשונה בשיתוף פעולה עם האימפריה הבריטית. צבעי הדגל הם שחור, לבן, ירוק ואדום. בדגל הפלסטיני ובדגל ירדן הם מסודרים כשלושה פסים אופקיים שווים ברוחבם, …
השר בר-לב קרא למפכ"ל שלא להחרים דגלי אש"ף בהפגנות, אלא ...
https://www.haaretz.co.il › news › law
השר בר-לב קרא למפכ"ל שלא להחרים דגלי אש"ף בהפגנות, אלא במקרים חריגים ... למחות נגד מעצר קטין שהניף את דגל הרשות הפלסטינית ובעד חופש הביטוי".