חיפשת:

דגל הגאווה החדש

דגל הגאווה - – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › דגל_...
"Gilbert Baker, Gay Activist Who Created the Rainbow Flag, Dies at 65". The New York Times (באנגלית). ISSN 0362-4331. בדיקה אחרונה ב-28 בספטמבר 2021.
הקשת הפוליטית | ערוץ 7
https://www.inn.co.il › news
דגל הגאווה מתנוסס מחוץ למשרד החוץ צילום: משרד החוץ ... אולי כדאי להמליץ לשר החוץ הישראלי החדש לצאת להשתלמות בארצות הברית כדי לרענן את הידע ...
דגל גאווה ענק בצבעי הקשת 90X150 ס"מ - קליקשופ
https://www.clickshop.co.il › 778-דגל...
דגל גאווה ענק בצבעי הקשת 90X150 ס"מ. דגל הגאווה, דגל האהבה, ומהיום – הדגל שלך! מתאים לשימוש פנימי וחיצוני, עמיד בתנאי מזג אויר קיצוניים ולא דוהה.
דגל הגאווה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/דגל_הגאווה
ארכיון דגל הגאווה - OutBüro - OutBuro
https://www.outburo.com › דגל-גאווה
התעדכן כאן: http://bit.do/QNT-New ... גרמניה בוחרת שתי נשים טרנסג'נדריות לפרלמנט החדש ... המחלוקת מתפרצת ברשת כראש עיריית מיאמי ביץ 'עומד על דגל הגאווה.
"שריפת דגל ישראל - כמו שריפת דגל הגאווה" | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
הצתות דגלי הגאווה ברמת גן נמשכות לאחר שהלילה (רביעי) התקבל דיווח על מקרה הצתה נוסף. לא היו נפגעים בנפש אך נזק נגרם לרכוש.
כך תקף יו"ר הבית היהודי מניפי דגל גאווה (וידאו) - כלבו – חיפה ...
www.colbonews.co.il › the-skewer › 30835
Mar 28, 2018 · כך תקף יו"ר הבית היהודי מניפי דגל גאווה (וידאו) לפני שלוש שנים הסתננו פעילים חברתיים לכנס שבו השתתף יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, ובזמן נאומו הם הניפו את דגל הגאווה וצעקו לעברו.
דגל הגאווה | mako
https://www.mako.co.il/Tagit/דגל+הגאווה
Aug 31, 2021 · "דגל הגאווה מגלם את ערכי הליבה של אופ"א" גאווה זמן קריאה: 1 דק' בריטניה הניפה דגל גאווה בדובאי - והסתבכה
דגל הגאווה זה כבר לא מספיק - "דגל הקידמה" המייצג "LGBTQI" יונף ...
https://hebrewnews.com › article
מחלקת המדינה לא רק שתניף את דגל הגאווה שלה בהמשך החודש. ... טיפול מיני מול המצלמות: הסדרה החדשה של גווינת פאלטרו.
דגל הגאווה | mako
www.mako.co.il › Tagit › דגל+הגאווה
Aug 31, 2021 · "דגל הגאווה מגלם את ערכי הליבה של אופ"א" גאווה זמן קריאה: 1 דק' בריטניה הניפה דגל גאווה בדובאי - והסתבכה
לפיד הורה להניף את דגל הגאווה. בן גביר: "פרובוקציה זולה" - כיפה
www.kipa.co.il › חדשות › פוליטי
Jun 21, 2021 · הבוקר (ב') הורה לפיד לעובדי משרדו להניף את דגל הגאווה ברחבת משרד החוץ לצד דגל ישראל. לפיד הודיע על המהלך בטוויטר, הבוקר פרסם לפיד את התמונה וכתב: "לראשונה אי פעם הוריתי הבוקר להניף במשרד החוץ את דגל הגאווה לרגל אירועי חודש הגאווה. משרד החוץ ועובדיו מובילים מסר של סובלנות ...
עיריית תל אביב נצבעה בצבעי הגאווה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4662087,00.html
May 27, 2015 · עוד בין האירועים בחודש הגאווה, המתקיימים תוך מתן דגש לטרנסג'נדרים וטרנסג'נדריות: כנס בריאות לקהילה הגאה (28-29 במאי), פסטיבל תרבות במרכז הגאה בגן מאיר, פסטיבל הקולנוע הגאה בסינמטק תל אביב ועוד. לצד האירועים הרשמיים והמעונבים, כמובן שיתקיימו גם שלל מסיבות במועדוני העיר.
עיריית תל אביב נצבעה בצבעי הגאווה
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4662087,00
May 27, 2015 · עוד בין האירועים בחודש הגאווה, המתקיימים תוך מתן דגש לטרנסג'נדרים וטרנסג'נדריות: כנס בריאות לקהילה הגאה (28-29 במאי), פסטיבל תרבות במרכז הגאה בגן מאיר, פסטיבל הקולנוע הגאה בסינמטק תל אביב ועוד.
דגל הגאווה הביסקסואלי – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › דגל_הגאווה
דגל הגאווה הביסקסואלי הוא דגל גאווה שתוכנן על ידי מייקל פייג' בשנת 1998 במטרה להעניק ל קהילה הביסקסואלית את הסמל שלה, בדומה ל דגל הגאווה של הקהילה הגאה הגדולה יותר. הוא התכוון להגביר את הנראות ...
הסיפורים מאחורי הצבעים: 5 עובדות שבטח לא ידעתם על דגל הגאווה
https://www.mako.co.il › pride-event...
מאחורי הדגל הצבעוני והשמח הזה מסתתרים סיפורים עצובים, מרימים וחשובים. אז מה מסמל כל צבע ואת מי הדגל ייצג בעבר חוץ מהקהילה? לרגל מצעד הגאווה ...
N12 - לפיד הניף דגל גאווה מחוץ למשרד החוץ
https://www.mako.co.il/news-politics/2021_q2/...
Jun 21, 2021 · Created with Sketch. לפיד הנגיף דגל גאווה מחוץ למשרד החוץ | צילום: עמוד הטוויטר של יאיר לפיד. לראשונה - דגל גאווה מעל משרד החוץ בירושלים: על רקע שבוע הגאווה, הביע שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד את תמיכתו בקהילה הגאה.
Hebrew News - דגל הגאווה זה כבר לא מספיק - "דגל הקידמה ...
hebrewnews.com › article › 40813
Jun 22, 2021 · שר החוץ אנת'וני בלינקן חשף ביום שני באירוע של המועצה האטלנטית כי המחלקה תניף את דגל "ההתקדמות" לראשונה לציון חודש הגאווה. בלינקן תיאר את הדגל - המשלב שברון שחור, חום, תכלת, ורוד ולבן לצד דגל הגאווה המסורתי שבצבעי הקשת - כ"סמל המקיף את המגוון והחתך של אנשים וקהילות LGBTQI ברחבי ...
דגל הגאווה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › דגל_הגאווה
דגל הגאווה (המכונה לעיתים "דגל הקשת" או "דגל החופש") הוא סמלן של לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים, ביסקסואלים וקווירים (להט"בק) אשר צבעיו ידועים בשם שיקוף מגוונה והספקטרום של כלל נטיות ומגדרי האנושות.
צריך להניף את דגל הגאווה גם בפריפריה, אבל להיזהר שלא יהפוך לסוג ...
https://www.haaretz.co.il › underthesun
זוהי עיירה מנומנמת במחוז סומרסט, המתגאה בכנסייה עתיקה מהמאה ה–15, ובכך ששמה הוזכר בעמוד בודד של הספר "היו שלום ותודה על הדגים" מאת דאגלס אדאמס.
כך תקף יו"ר הבית היהודי מניפי דגל גאווה (וידאו) - כלבו ...
https://www.colbonews.co.il/the-skewer/30835
Mar 28, 2018 · כך תקף יו"ר הבית היהודי מניפי דגל גאווה (וידאו) לפני שלוש שנים הסתננו פעילים חברתיים לכנס שבו השתתף יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, ובזמן נאומו הם הניפו את דגל הגאווה וצעקו לעברו.
דגל הגאווה הביסקסואלי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/דגל_הגאווה_הביסקסואלי
דגל הגאווה הביסקסואלי הוא דגל גאווה שתוכנן על ידי מייקל פייג' בשנת 1998 במטרה להעניק לקהילה הביסקסואלית את הסמל שלה, בדומה לדגל הגאווה של הקהילה הגאה הגדולה יותר. …