חיפשת:

ג ריקן מים גדול

ג’ריקן מים גדול נוח לנשיאה של AUTO – ishopy
https://ishopy.co.il/product/גריקן-מים-גדול-נוח-לנשיאה-של-auto
03-3760-745 ☏ 0 Search for:
בקבוקי שתייה ומנשאי מים ‏ג'ריקן ‏20 ליטר - זאפ השוואת מחירים
https://www.zap.co.il › models › sog...
בקבוקי שתייה ומנשאי מים - ‏ג'ריקן ‏20 ליטר מבחר ענק של מנשאי מים ומערכות מים לתרמילים של המותגים המובילים: Source, Camelbak, Laken, Deuter, ...
בקבוקי שתייה ומנשאי מים ‏ג'ריקן ‏20 ליטר - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=s-watercarrier&db993219=5521947&...
ג'ריקן מים גמיש ג'ריקן מים נייד נוח לנשיאה עם נפח גדול כ 20 ליטרים של auto. תכונות: 1. בעזרת וו וחבל, נוח לתלות את הג'ריקן על עץ ולהשתמש בו כמקלחת בשטח. 2. זרבובית המים גדולה מאוד. 3.
ג'ריקן מים 19 ליטרים מבית Coleman - חגור הצפון
http://hagor-tzafon.co.il › product › ג...
ג'ריקן מים גדול לעבודה או לחצר. ידית יצוקה צמודה עמיד במיוחד בפני מכות ושריטות. פקק עמיד מאוד המשמש בתור ברז. נפח של 19 ליטרים (5 גלון).
ג'ריקנים למים וקלקר מים - חגור שופס
https://www.hagorshops.co.il/...
ג'ריקנים למים וקלקר מים לטיולים ובתי ספר. שקיות שתיה, תיקי מים, שלוקרים בקבוקי שתיה לאופניים וטיולים מידניות ומנשאי מים. קלקר ג'ריקן למים 5 ליטר. חסר במלאי. במבצע. ₪30. ₪ 33. ג'ריקן מים 5 ליטר עם מנשא גב למחנאות. ליחידים, בתי ספר, תנועות נוער וכו'.
מיכלי פלסטיק לתעשייה - מיכלי פלסטיק למים | עידן בי פלסטיקה
https://idanbp.com/מיכלי-פלסטיק-למים
מלבד שימוש תעשייתי, מיכלים פלסטיק יכולים לשמש גם לשימוש ביתי, למשל מיכל מים גדול לטיולים, כדוגמת ג'ריקן, שמבטיחים את איכות המים גם כאשר מדובר בטיול ארוך.
בקבוקי שתייה ומנשאי מים ‏ג'ריקן - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=s-watercarrier&db993219=5521947
ג'ריקן מים גמיש ג'ריקן מים נייד נוח לנשיאה עם נפח גדול כ 20 ליטרים של auto. תכונות: 1. בעזרת וו וחבל, נוח לתלות את הג'ריקן על עץ ולהשתמש בו כמקלחת בשטח. 2. זרבובית המים גדולה מאוד. 3.
הכנות לשביל ישראל | שביל ישראל | הליכה בשביל ישראל
https://www.walkaboutlove.org.il/הכנות-לשביל-ישראל
05/05/2021 · כאמור, עליכם לבצע הכנות לשביל ישראל כמו רכישת ציוד מתאים להליכה וללינה, מנשא נוח עם ג'ריקן מים גדול בהתאם למספר הצועדים, ולפי חישוב של 5 ליטרים מים לאדם, תיק תרמילאים מאיכות גבוהה בנפח 70 ליטר עם כתפיות רחבות ותיקי אחסון צדדיים, שק שינה קל, כיסוי נגד גשם, נעלי הליכה ...
גריקן מים 30 ליטר למים - דה וינצ'י
https://davinciworkshop.co.il › product
כמות של גריקן מים 30 ליטר למים. הוספה לסל ... משאבת מים – מקלחת עצמאית. ₪200.00 ₪175.00. ברז למיכל מים – בינוני. ₪35.00. מבצע! ברז למיכל מים – גדול.
קלקר מים לשתיה כמו של פעם ב-24 ש"ח הזול ביותר באחריות| קרח ...
https://israelice.co.il/product/styrofoam-water-cooler
ג’ריקן מים מבודד קור ומתאים לשימוש רב פעמי. *מוצר זה נמכר גם בסיטונאות – פנו לשירות הלקוחות לקבלת הצעת מחיר. מק"ט: styrofoam-water-cooler. קטגוריות: מוצרים נוספים, צידניות, צידניות קלקר. אפשרויות משלוח (לחץ על האייקון לפרטים) איסוף עצמי: חינם. 3 ימי עסקים: 40 ש"ח. מהיום להיום: משתנה לפי עיר.
קולרים וג'ריקנים | פקל חגור
https://pakalhagor.co.il › drinking
באתר פקל חגור מגוון קולרים וג'ריקנים רחב כל כך שבטוח תמצאו משהו שיתאים לכם, ... מיכל מים 1.3 ליטר כוס וזרבובית Coleman ... מנשא מים ג'ריקן 5 ליטר חגור.
ג'ריקן מים גדול 18 ליטר צהוב עם ברז למחנאות וקמפינג - חגור ...
https://www.hagorshops.co.il/...
פרטים נוספים על המוצר. ג'ריקן מים גדול כ 18 ליטר עם ברז למחנאות וקמפינג. מיכל מים עם קיבולת ענקית לשימוש אידאלי בתנאי שדה ושטח שבו אין מים. ג'ריקן מים עשוי PVC עבה בעל ידית נשיאה, פקק עם פתח רחב לנוחות מילוי מים וברז בעל מנגנון קפיצי או ברז גינה פלסטיק לבן. ניתן להשתמש למקלחות ...
ג'ריקן מים גדול 18 ליטר צהוב עם ברז למחנאות וקמפינג - חגור שופס
https://www.hagorshops.co.il › ג-ריקן-...
ג'ריקן מים גדול כ 18 ליטר עם ברז למחנאות וקמפינג. מיכל מים עם קיבולת ענקית לשימוש אידאלי בתנאי שדה ושטח שבו אין מים. ג'ריקן מים עשוי PVC עבה בעל ידית נשיאה, ...
ג'ריקן מים איכותי 11.18.20.25.30 ליטר לבחירה באתר - קמפינג לייף
https://www.campinglife.co.il › ג-ריקן...
ג'ריקן מים איכותי 11.18.20.25.30 ליטר לבחירה באתר מיכל מים גדול לטיול או לחצר.ידית יצוקה צמודהעמיד במיוחד בפני מכות ושריטות.
ג'ריקן – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ג'ריקן
ג'ריקן (באנגלית: Jerrycan) הוא מכל מלבני קשיח, בעל ידית נשיאה ופייה דמוית משפך ובעלת כיסוי אטום, המיועד להובלת מים, דלק ונוזלים אחרים במשקל הניתן לנשיאה על ידי אדם אחד או שניים. ג'ריקנים עשויים ממתכת או …
כל מה שאתם צריכים כדי לבשל ארוחה משפחתית בטבע - בזק B144
https://www.b144.co.il/ציוד-מחנאות/מדריך/כל-מה-שאתם-צריכים...