חיפשת:

ג קי מנחם אינסטגרם

אשתו של ג'קי מנחם: "למען הסר ספק, בעלי לא נוצר כדי לבדר אתכם"
https://www.ynet.co.il › article
ציפורה מנחם, אשתו של ג'קי מנחם שעזב את בית "האח הגדול", הגיבה באינסטגרם אחרי שאביו של מנחם סיפר כי בנו עזב את התוכנית בגלל ש"אשתו לחצה ...
אשתו של ג'קי מנחם בתגובה ראשונה ליציאתו מהאח הגדול | TMI
https://tmi.maariv.co.il/celebs-news/Article-853262
Jul 15, 2021 · ג'קי מנחם (צילום: מיכה לובטון) עוד הוסיפה וכתבה ציפורה שכנראה קיבלה תגובות רבות: "המשפחה שלנו מעל הכל, אם לרגע מישהו חושב שהמשפחה שלנו הרסה לו תוכנית טלוויזיה.
אשתו של ג'קי מנחם: "למען הסר ספק, בעלי לא נוצר כדי לבדר אתכם"
www.ynet.co.il › entertainment › article
Jul 15, 2021 · ג'קי וציפורה מנחם ( צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של ציפורה מנחם) כזכור, בהפקת "האח הגדול" נימקו את העזיבה בתור "סיבות משפחתיות", אולם אביו של מנחם סיפר כי בנו החליט לעזוב את התוכנית בגלל ש"אשתו לחצה עליו". "המשפחה שלנו מעל הכל", המשיכה מנחם באינסטגרם, "אם לרגע מישהו חושב שהמשפחה שלנו הרסה לו תוכנית טלוויזיה, קצת פרופורציות.
חשיפה: הסיבה בגללה עזב ג'קי מנחם את "האח הגדול" | TMI
https://tmi.maariv.co.il/celebs-news/Article-868686
Oct 05, 2021 · ג'קי מנחם (צילום: מיכה לובטון) חרושת שמועות על סיבת פרישתו של מנחם מהבית, לצד שלל ביקורות על אשתו שביקשה להוציאו לוו בשתיקה מצידו של מנחם.
ג'קי מנחם מתחתן ביום ראשון, קבלו את כל הפרטים | TMI
https://tmi.maariv.co.il/celebs-news/Article-626070
Mar 01, 2018 · ג'קי מנחם זוכה "האח הגדול" יעמוד ממש בקרוב מתחת לחופה. ג'קי מנחם מתחתן! לפני כשש שנים הוא זכה במקום הראשון בעונה השלישית של "האח הגדול" וגרף מיליון שקלים לכיסו וממש בקרוב יעמוד מתחת לחופה! שם בבית הסגור הוא התאהב ב נופר מור, אך הזוגיות לא שרדה מחוץ לכותלי הבית והשניים נפרדו עם ...
יומיים אחרי ההתחלה: ג'קי מנחם עוזב את בית "האח הגדול ...
https://e.walla.co.il/item/3447760
Jul 12, 2021 · ג'קי מנחם החליט לעזוב את וילת "האח הגדול" ימים ספורים אחרי כניסתו. מנחם, שהיה בעבר זוכה העונה השלישית של התוכנית ושלשל לכיסו מיליון שקלים, נכנס מחדש גם בעונה החדשה, שהחלה רק לפני יומיים, במוצאי שבת האחרונה.
‏גקי מנחם‏ פרופילים | פייסבוק
he-il.facebook.com › public › גקי-מנחם
אנשים בשם ‏ גקי מנחם ‏. אתר/י את החברים שלך בפייסבוק. התחבר/י או הירשם/הירשמי לפייסבוק כדי ליצור קשר עם חברים, בני משפחה ואנשים שאת/ה מכיר/ה. התחבר/י. או. הרשמה. ג'קי מנחם. הצג/הציגי תמונות. גקי ...
ג'קי מנחם | mako
www.mako.co.il › Tagit › ג&
Jul 12, 2021 · ג'קי מנחם הולך לרב כדי להסיר את מזלו הרע. כן, כי לזכות במיליון זה ממש מנחוס. סלבס 14.08.11 זמן קריאה: 1 דק'. ג'קי מנחם עשה תאונה עם הטוסטוס. שוב.
Hydra\הידרה - מזל טוב לציפורה בן הרוש ולג'קי מנחם שבחרו...
https://www.facebook.com › posts
מזל טוב לציפורה בן הרוש ולג'קי מנחם שבחרו אחד בשני ובסטודיו הידרה להכין להם ... אם בא לכם רכילות, הנה הכתבה על החתונה בלינק מתחת ואם אתם צנועים כמו ג'קי ...
האח הגדול 2021 תכירו את המשתתפים - חדשות סלבס ישראל ...
https://www.israelcelebs.co.il/האח-הגדול-2021-תכירו-את-המשתתפים
ג'קו אייזנברג צילום מסך מערוץ 13 ג'קי מנחם- הזוכה שמנהל בית דפוס ג'קי האהוב כבר בן 33 והוא עדיין מנהל בית דפוס.
ג'קי מנחם מתחתן - mako
www.mako.co.il › entertainment-celebs › local-2017
Mar 01, 2018 · צרחות: ג'קי מנחם, זוכה "האח הגדול", מתחתן האיש שכבש את הלב שלנו אי שם בשנת 2012 כשנכנס לבית "האח הגדול" ונדלק מיד על נופר מור, מתחתן ביום ראשון הקרוב עם בחירת לבו.
ג'קי מנחם מתחתן - mako
https://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local...
Mar 01, 2018 · צרחות: ג'קי מנחם, זוכה "האח הגדול", מתחתן האיש שכבש את הלב שלנו אי שם בשנת 2012 כשנכנס לבית "האח הגדול" ונדלק מיד על נופר מור, מתחתן ביום ראשון הקרוב עם בחירת לבו.
אשתו של ג'קי מנחם בתגובה ראשונה ליציאתו מהאח הגדול | TMI
tmi.maariv.co.il › celebs-news › Article-853262
Jul 15, 2021 · ג'קי מנחם (צילום: אינסטגרם) TMI יודע ש... אחרי שג'קי מנחם הפתיע עם יציאתו המהירה מבית "האח הגדול", אחרי שבוע בלבד בעקבות בקשת אשתו, כעת היא מגיבה לראשונה לביקורות נגדה ומבהירה נושא חשוב
הדייר ג'קי מנחם בחר לעזוב את בית "האח הגדול" מסיבה משפחתית ...
https://www.instagram.com › CROrFt...
bigbrotherisrael הדייר ג'קי מנחם בחר לעזוב את בית "האח הגדול" מסיבה משפחתית ונפרד מהדיירים. כל הפרטים במשדר המרכזי. View all 466 comments.
העזיבה של ג'קי היא לא יותר מפשלה מצערת של "האח הגדול"
www.ynet.co.il › entertainment › article
Jul 15, 2021 · אחרי עשור, ג'קי מנחם חזר בגלגול שני וחמוד מתמיד לבית "האח הגדול" - רק כדי לעזוב אותו בפתאומיות על ההתחלה. מקווים שלא ציפיתם להסבר כלשהו לסיטואציה - עונה קצרה מצריכה אמצעים מהירים - אבל היי, לפחות דנה רון באה לעבוד, עם פתיחת ...
אשתו של ג'קי מנחם: "למען הסר ספק, בעלי לא נוצר כדי לבדר אתכם"
https://www.ynet.co.il/entertainment/article/skwh6iaa00
Jul 15, 2021 · ג'קי וציפורה מנחם ( צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של ציפורה מנחם ) כזכור, בהפקת "האח הגדול" נימקו את העזיבה בתור "סיבות משפחתיות", אולם אביו של מנחם סיפר כי בנו החליט לעזוב את התוכנית בגלל ש"אשתו לחצה עליו".
ג'קי מנחם ובת זוגו התחתנו - mako
https://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local...
Mar 05, 2018 · ג'קי מנחם ובת זוגו התחתנו. בזמן שאתם נמרחתם אתמול בבית מול הטלוויזיה, זוכה "האח הגדול" ג'קי מנחם נשא לאישה את בת זוגו, ציפורה בן הרוש בת ה-25, בחתונה מלאה בחברים ובני משפחה. השניים חגגו עד השעות הקטנות של הלילה ונראו מאושרים מתמיד. יפעת הללי אברהם | mako | פורסם 05/03/18 09:39. הדפסה.
מה האינסטגרם של ג'קי מנחם מגולסטאר 2?
https://stips.co.il › ask › מה-האינסטגרם-...
מה האינסטגרם של ג'קי מנחם מגולסטאר 2? 19 בפברואר 2018, 18:23. גולסטארכדורגל. תשובה אחת. jackym1988.
העזיבה של ג'קי היא לא יותר מפשלה מצערת של "האח הגדול"
https://www.ynet.co.il/entertainment/article/sydmhla6u
Jul 15, 2021 · אחרי עשור, ג'קי מנחם חזר בגלגול שני וחמוד מתמיד לבית "האח הגדול" - רק כדי לעזוב אותו בפתאומיות על ההתחלה. מקווים שלא ציפיתם להסבר כלשהו לסיטואציה - עונה קצרה מצריכה אמצעים מהירים - אבל היי, לפחות דנה רון באה לעבוד, עם פתיחת ...
יומיים אחרי ההתחלה: ג'קי מנחם עוזב את בית "האח הגדול" - וואלה! תרבות
https://e.walla.co.il › item
ג'קי מנחם, זוכה העונה השלישית של "האח הגדול", שנכנס גם לעונה הנוכחית שהחלה במוצאי שבת, נאלץ לעזוב את הווילה אחרי ימים ספורים.
אשתו של ג'קי מנחם בתגובה ראשונה ליציאתו מהאח הגדול | TMI
https://tmi.maariv.co.il › celebs-news
אחרי שג'קי מנחם הפתיע עם יציאתו המהירה מבית "האח הגדול", אחרי שבוע בלבד בעקבות בקשת אשתו, כעת היא מגיבה ... ג'קי מנחם (צילום: אינסטגרם).
הישרדות VIP: ג'קי אזולאי בזוגיות עם שחקן כדורגל ישראלי ...
https://sport1.maariv.co.il/square/article/767398
Oct 19, 2021 · בזמן הפיצוץ עם בוזגלו: ג'קי נרגעת בחופשה פרטית עם כדורגלן עבר ג'קי אזולאי | שון בלאיש כוכבת "הישרדות VIP" לקחה הפסקה מתשומת הלב התקשורתית בעקבות הפתיחה הסוערת לעונה החדשה ונסעה לדובאי עם בן זוגה, הצעיר ממנה בארבע שנים.
צרחות: ג'קי מנחם, זוכה "האח הגדול", מתחתן - Mako
https://www.mako.co.il › local-2017
ג'קי מנחם וציפורה בן הרוש (צילום: מתוך instagram) ... מור התחתנה עם בן זוגה, גם ג'קי מנחם (30), זוכה העונה הרביעית, יתחתן עם בחירת לבו.
ג'קי מנחם מתחתן ביום ראשון, קבלו את כל הפרטים | TMI
tmi.maariv.co.il › celebs-news › Article-626070
Mar 01, 2018 · ג'קי מנחם זוכה "האח הגדול" יעמוד ממש בקרוב מתחת לחופה. ג'קי מנחם מתחתן! לפני כשש שנים הוא זכה במקום הראשון בעונה השלישית של "האח הגדול" וגרף מיליון שקלים לכיסו וממש בקרוב יעמוד מתחת לחופה! שם ...