חיפשת:

ג מאל אל חוסייני

חאג' אמין אל-חוסייני - Dictionnaire.sensagent.com
http://dictionnaire.sensagent.leparisien.fr › ...
ג'מאל אל-חוסייני ... בארגון מאורעות תרפ " ט בהשראת אחיו , המופתי חאג ' אמין אל - חוסייני . ב - 1935 היה ממייסדי המפלגה הערבית הפלסטינית של .
ג'מאל אל-חוסייני update - Sensagent
http://dictionary.sensagent.com › he-he
Definitions of ג'מאל אל-חוסייני, synonyms, antonyms, derivatives of ג'מאל אל-חוסייני, analogical dictionary of ג'מאל אל-חוסייני (Hebrew)
ג'מאל אל-חוסייני – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ג'מאל_אל-חוסייני
ג'מאל אל-חוסייני (בערבית: جمال الحُسيني; תעתיק מדויק: ג'מאל אלחסיני; 1892 – 3 ביולי 1982) היה פוליטיקאי ואיש ציבור פלסטיני בתקופת המנדט הבריטי בארץ ישראל ולאחריה בגלות. הפסלת ג'ומאנה אל-חוסייני היא ביתו.
ג'מאל אל־חוסייני (במרכז) בבואו להעיד בפני ועדת החקירה האנגלו ...
https://kotar.cet.ac.il › index › Chapter
ג'מאל אל־חוסייני (במרכז) בבואו להעיד בפני ועדת החקירה האנגלו־אמריקנית, אביב 1946. מתוך:משה שרת : ראש הממשלה השני > משה שרת ראש הממשלה השני מבחר תעודות מפרקי ...
תש"ח בעיניים ערביות // סלמאן מצאלחה - הארץ
www.haaretz.co.il › opinions
Mar 09, 2017 · "ניאבק נגד החלוקה בכל הכוח שעומד לרשותנו", הצהיר ג'מאל אל־חוסייני, סגן ראש הוועד הערבי העליון בדצמבר 1946, והוסיף שאם במאבק הזה לא יישאר זכר מהפלסטינים, הרי שהערבים בארצות ערב "ישאו את נס ההתנגדות אחרינו". חוסייני המשיל את הקמתה של מדינה יהודית, גם אם בחלק קטן מפלסטין, לתפוז ...
תש"ח בעיניים ערביות // סלמאן מצאלחה - הארץ
https://www.haaretz.co.il/opinions/.premium-1.3918585
Mar 09, 2017 · "ניאבק נגד החלוקה בכל הכוח שעומד לרשותנו", הצהיר ג'מאל אל־חוסייני, סגן ראש הוועד הערבי העליון בדצמבר 1946, והוסיף שאם במאבק הזה לא יישאר זכר מהפלסטינים, הרי שהערבים בארצות ערב "ישאו את נס ההתנגדות אחרינו". חוסייני המשיל את הקמתה של מדינה יהודית, גם אם בחלק קטן מפלסטין, לתפוז ...
תמונות טרגיות של עקירה וגלות - ספרים - הארץ
https://www.haaretz.co.il › literature
אביה היה ג'מאל אל-חוסייני, שעוד ייאמרו עליו דברים אחדים בהמשך, ואמה היתה אחותו של מוסא אל-עלמי, אינטלקטואל פלסטיני ומנהיג לאומי מסור.
ג'מאל אל-חוסייני
https://iw.wikiarav.com › wiki › Джа...
ג'מאל אל-חוסייני (אל-חוסייני). جمال الحسيني. ג'מאל חוסייני.jpg. תאריך לידה, 1893(1893). מקום לידה, ירושלים, פלסטין העות'מאנית. תאריך פטירה, 1982(1982).
הזדקנות מיטבית - הג'וינט
https://www.thejoint.org.il/challenges/aging
ג'וינט-אשל חרט על דגלו לפעול לשיפור איכות החיים של הזקנים בישראל מבחינה פיזית, קוגניטיבית וחברתית, לסייע בשמירה על תפקודם ומיצוי יכולותיהם, לאפשר הזדקנות בקהילה ולדחוק ככל הניתן את הצורך ...
תמונות טרגיות של עקירה וגלות - ספרים - הארץ
www.haaretz.co.il › literature › 1
Oct 08, 2006 · בילדותי בבגדאד הכרתי את שם אביה של סירין, ג'מאל אל-חוסייני, המתואר בספר בחיבה וברגישות רבה (היא אפילו נוטה להתעלם מן העובדה שלאחר ה"נכבה" נשא האיש בחשאיות אשה שנייה, סעודית, ובמשך שנים הסתיר זאת ממשפחתו הירושלמית).
Jamal al-Husayni - Wikipedia
https://en.wikipedia.org/wiki/Jamal_al-Husayni
Jamal al-Husayni (1894-1982) (Arabic: جمال الحُسيني‎) was born in Jerusalem and was a member of the highly influential and respected Husayni family. Husayni served as Secretary to the Executive Committee of the Palestine Arab Congress (1921–1934) and to the Muslim Supreme Council. He was co-founder and chairman of the Palestine Arab Party, established in Jerusalem in 1935, and in 1937 became a member of the first Arab Higher Committee, …
ג'מאל אל-חוסייני - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › ג'מאל...
ג'מאל אל-חוסייני (בערבית: جمال الحُسيني; תעתיק מדויק: ג'מאל אלחסיני; 1892 – 3 ביולי 1982) היה פוליטיקאי ואיש ציבור פלסטיני בתקופת המנדט הבריטי בארץ ישראל ...
ג'מאל אל-חוסייני - יוניונפדיה
https://he.unionpedia.org › ג'מאל_אל_...
ג'מאל אל-חוסייני, שנות ה-30 ג'מאל אל-חוסייני (בערבית: جمال الحُسيني; תעתיק מדויק: ג'מאל אלחסיני; 1892 - 3 ביולי 1982) היה פוליטיקאי ואיש ציבור פלסטיני ...
המפלגה הערבית הפלסטינית – ויקיפדיה
he.m.wikipedia.org › wiki › המפלגה_הערבית
ג'מאל אל-חוסייני הכריז בכנס כי היטלר החל את דרכו הפוליטית בשישה תומכים ועכשיו יש לו שישים מיליון. [1] 70 המגויסים הראשונים נשבעו: "החיים - זכותי.
ג'מאל אל-חוסייני – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › ג&
ג'מאל אל-חוסייני (ב ערבית: جمال الحُسيني; תעתיק מדויק: ג' מ א ל אל ח ס י נ י; 1892 – 3 ביולי 1982) היה פוליטיקאי ואיש ציבור פלסטיני בתקופת המנדט הבריטי ב ארץ ישראל ולאחריה בגלות. הפסלת ג'ומאנה אל-חוסייני היא ביתו.
נתפסה על חם: ג'קי אזולאי בתמונות ראשונות עם החבר החדש | TMI
https://tmi.maariv.co.il/red-carpet/Article-849545
Jun 27, 2021 · נתפסה על חם: ג'קי אזולאי בתמונות ראשונות עם החבר החדש. ג'קי אזולאי, דניאל בוסי (צילום: אור גפן) TMI יודע ש... כוכבת הריאליטי ג'קי אזולאי חתמה לפני שלושה חודשים על הסכם הגירושים מישראל אזולאי וכבר ...
News1 | "את הפולשים הציונים נשחט עד האחרון"
www.news1.co.il › Archive › 002-D-100546-00
Mar 09, 2015 · ממלא מקומו – עד שיחזור – היה קרוב-משפחתו, ג'מאל חוסייני, ושלושת חברי הוועד האחרים היו אנשי-שלומו.
תמונות טרגיות של עקירה וגלות - ספרים - הארץ
https://www.haaretz.co.il/literature/1.1144116
Oct 08, 2006 · בילדותי בבגדאד הכרתי את שם אביה של סירין, ג'מאל אל-חוסייני, המתואר בספר בחיבה וברגישות רבה (היא אפילו נוטה להתעלם מן העובדה שלאחר ה"נכבה" נשא האיש בחשאיות אשה שנייה, סעודית, ובמשך שנים הסתיר זאת ממשפחתו הירושלמית).
המפלגה הערבית הפלסטינית – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/המפלגה_הערבית_הפלסטינית
ג'מאל אל-חוסייני הכריז בכנס כי היטלר החל את דרכו הפוליטית בשישה תומכים ועכשיו יש לו שישים מיליון. [1] 70 המגויסים הראשונים נשבעו: "החיים - זכותי.
מה זה ג'מאל אל חוסייני - מילון עברי עברי
https://milog.co.il › ג'מאל_אל_חוסייני
תוצאות חיפוש לערך ג'מאל אל חוסייני. ... מוחמד אמין אל⁻חוסייני היה מנהיג ערבי⁻מוסלמי בתקופת המנדט הבריטי בארץ ישראל והמנהיג הראשי של ערביי ארץ ישראל לפני ...
News1 | "את הפולשים הציונים נשחט עד האחרון"
www.news1.co.il/Archive/002-D-100546-00.html
Mar 09, 2015 · ממלא מקומו – עד שיחזור – היה קרוב-משפחתו, ג'מאל חוסייני, ושלושת חברי הוועד האחרים היו אנשי-שלומו.
Jamal al-Husayni - Wikipedia
en.wikipedia.org › wiki › Jamal_al-Husayni
Jamal al-Husayni (1894-1982) (Arabic: جمال الحُسيني ‎) was born in Jerusalem and was a member of the highly influential and respected Husayni family.. Husayni served as Secretary to the Executive Committee of the Palestine Arab Congress (1921–1934) and to the Muslim Supreme Council.
אמין אל-חוסייני – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אמין_אל-חוסייני
ב-1935 גם נטל לידיו את הפיקוח על אגודת "ג'יהאד אל-מוקדס" ("הג'יהאד הקדוש") בראשות עבד אל-קאדר אל-חוסייני. באותה שנה היה אל-חוסייני בקשר הדוק עם תנועת " האחים המוסלמים ".
אמין אל-חוסייני – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אמין_אל-חוסייני
ב-1935 גם נטל לידיו את הפיקוח על אגודת "ג'יהאד אל-מוקדס" ("הג'יהאד הקדוש") בראשות עבד אל-קאדר אל-חוסייני. באותה שנה היה אל-חוסייני בקשר הדוק עם תנועת " האחים המוסלמים ".
איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי - סניף ישראל
https://www.israelsujok.com
איגוד הסו-ג'וק הבינלאומי - סניף ישראל ברוכים הבאים לעולם הסו-ג'וק. הסו-ג'וק הינה אחת מתורות המרפא החזקות והמתקדמות ביותר בתחום הרפואה המשלימה שמבוססת על יכולתו של הגוף לאזן עצמו ולהביא לריפוי באופן טבעי.