חיפשת:

ג ימבורי צפון תל אביב

ג'ימבורי בצפון | Weekend
www.weekend.co.il › attractions
ג'ימבורי בגליל עליון, מטולה 1 חוות דעת . אתר נופש וספורט בו תמצאו שלל אטרקציות. החלקה על הקרח במשטח ההחלקה הגדול והמוביל בישראל. בריכה מקורה ומחוממת בעונת החורף.
קינדרלנד: ג'ימבורי חדש בצפון, פעילויות לילדים בצפון ...
https://kinderland.co.il/attraction/גימבורי-קניון-נהריה-משחקייה...
ג’ימבורי חינמי חדש בקניון נהריה – לפעוטות וילדים עד גיל 5. במקום מתקיימים חוגים בחינם לילדים, ריתמיקה, צליל ותנועה, וכן פעילויות ומשחקים לפיתוח מיומנויות …
בדקנו: איפה הג'ימבורי הכי טוב באיזור המרכז?
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4085552,00.html
באווירה הנפלאה של נמל תל אביב, אל מול הים, שוכנת משחקייה, או כמו שקוראים לה כאן: מצחקייה. צבעיה של המצחקייה שונים, השבח לאל, מצבעיהם של מרבית הג'ימבורי …
ג'ימבורי בתל אביב | Weekend
https://www.weekend.co.il/attractions.aspx?featureid=56&r=25&s=32
לונה פארק . ג'ימבורי במישור החוף, תל אביב 2 חוות דעת . פארק השעשועים של המדינה! מדי שנה משדרג מתקנים קיימים ומוסיף חדשים, הלונה פארק מארח את מיטב אמני הבמה בארץ, ניתן לערוך ימי כיף לחברות, אירועים, קייטנות ועוד.
בדקנו: איפה הג'ימבורי הכי טוב באיזור המרכז?
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4085552,00
באווירה הנפלאה של נמל תל אביב, אל מול הים, שוכנת משחקייה, או כמו שקוראים לה כאן: מצחקייה. צבעיה של המצחקייה שונים, השבח לאל, מצבעיהם של מרבית הג'ימבורי בארץ: ורודים בהירים ולבנים, רגועים ונעימים.
ג'ימבורי באזור הצפון - איזי
https://easy.co.il › פעילויות ופנאי › ג'ימבורי
ג'ימבורי באזור הצפון - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.
מתחמי ג'ימבורי | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il › Pages
בדף זה ריכזנו בעבורכם רשימה כוללת של כל מתחמי הג'ימבורי הקהילתיים בעיר. תוכלו למצוא את הג'ימבורי הקרוב לאזור מגוריכם, במחיר אטרקטיבי לתושבים.
10 מתחמי ג'ימבורי מומלצים - פעילויות ילדים - הארץ
www.haaretz.co.il › kids › activities
צפון
משחקיות / ג'ימבורי בתל אביב | לגדול
https://www.ligdol.co.il › ... › תל אביב
משחקיות / ג'ימבורי בתל אביב, המומלצים של לגדול. ... פעלטון קניון ויצמן סיטי תל אביב מביא לכם מתחם גדול עם שפע של פעילויות ומשחקים לילדים.
מתחמי ג'ימבורי | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/CommunityAndSports/Pages/Gymboree.aspx
מתחמי ג'ימבורי. בדף זה ריכזנו בעבורכם רשימה כוללת של כל מתחמי הג'ימבורי הקהילתיים בעיר לגילאים השונים. בטבלה מטה תוכלו למצוא את הג'ימבורי הקרוב לאזור מגוריכם, במחיר אטרקטיבי לתושבים. סינון ...
משחקיה בתל אביב | ג'ימבורי בתל אביב - משחקיות פעלטון
www.pealton.co.il › he › playgrounds
כתובת המשחקיה: ויצמן 14 ת"א מרכז ויצמן סיטי. לפרטים נוספים ויצירת קשר: 1700-50-44-64. צור קשר. רשת משחקיות פעלטון - משחקיות ג'ימבורי לכל המשפחה. רשת משחקיות פעלטון, רשת המשחקיות הגדולה והמובילה בישראל ...
בדקנו: איפה הג'ימבורי הכי טוב באיזור המרכז? - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
כיום כוללת רשת "ג'ימבורי" 550 סניפים ב-30 ארצות. במקור שאָפו מרכזי הג'ימבורי להפעיל ... הכי יקר: "פיקולוניה" בהרצליה ו"דיאדה" בנמל תל אביב.
מתחמי ג'ימבורי | עיריית תל אביב-יפו
www.tel-aviv.gov.il › Residents › CommunityAndSports
מתחמי ג'ימבורי. בדף זה ריכזנו בעבורכם רשימה כוללת של כל מתחמי הג'ימבורי הקהילתיים בעיר לגילאים השונים. בטבלה מטה תוכלו למצוא את הג'ימבורי הקרוב לאזור מגוריכם, במחיר אטרקטיבי לתושבים. סינון ...
Babylon Park
https://babylonpark.co.il
בבילון ג׳אמפ ... תל אביב. נמל תל אביב. יורדי הסירה, האנגר 4. קומת קרקע. א'-ה' 12:00-23:00. שישי 10:00-00:00. שבת 09:30-00:00 ... קניון שער צפון.
קינדרלנד: ג'ימבורי חדש בצפון, פעילויות לילדים בצפון, משחקיות ...
kinderland.co.il › attraction › גימבורי
ג’ימבורי חינמי חדש בקניון נהריה – לפעוטות וילדים עד גיל 5. במקום מתקיימים חוגים בחינם לילדים, ריתמיקה, צליל ותנועה, וכן פעילויות ומשחקים לפיתוח מיומנויות מוטוריקה גסה ועבודה על טונוס השרירים, משחק והנאה.
ג'ימבורי להשכרה בתל אביב - השכרת ג'ימבורי בתל אביב - עידנ'ס
idans.co.il › גימבורי-להשכרה-בתל
אם החלטתם שאתם מעוניינים לפתוח מתחם ג'ימבורי באירוע שלכם או מתחם מתנפחים להשכרה בכל חלק בארץ- תל אביב, גבעתיים, צפון רחוק או דרום רחוק: אתם מוזמנים לפנות אלינו בהקדם האפשרי!
10 מתחמי ג'ימבורי מומלצים - פעילויות ילדים - הארץ
https://www.haaretz.co.il › activities
ג'ימבורי מומלץ: 10 מתחמי ג'ימבורי מומלצים לכל המשפחה, ... המשחקיה מחולקת לפי מתחם לקטנטנים המכיל ג'ימבורי, ... איפה: אלקלעי 5‎, תל אביב
10 מתחמי ג'ימבורי מומלצים - פעילויות ילדים - הארץ
https://www.haaretz.co.il/kids/activities/.MOUSE-1.8234616
ג'ימבורי בצפון | Weekend
https://www.weekend.co.il/attractions.aspx?featureid=56&r=-1
ג'ימבורי בגליל מערבי, קרית מוצקין חי פארק הינו גן חיות יפייפה הממוקם בלב פארק מטופח. בחי פארק חיים למעלה כ-1,000 סוגים של בעלי חיים בבתי גידול ותצוגות המדמות את סביבתם הטבעית.
משחקיית בא-לגן
https://kinderland.co.il › attraction
משחקיית בא-לגן בקניון גן העיר בתל אביב היא משחקיה לקטנטנים הפתוחה בכל שעות ... שתי קומות של מתקני ג'ימבורי, נדנדות, מגלשות , אומגה ועוד על שטח של כ-180 מטר.
ג'ימבורי בתל אביב והסביבה | Weekend - צימרים
https://www.weekend.co.il › attractions
ג'ימבורי בתל אביב והסביבה, תל אביב. גן בוטני, גן זואולוגי, ג'ימבורי ומתקנים לילדים, אפיית פיתות בטאבון, עמדות יצירה ועוד מגוון פעילויות במרכז תל אביב!