חיפשת:

ג ייקובס ירושלים

ג'יקובס פרויקטים, אוטמים פעם אחת ודי ונלחמים בעובש אחת ולתמיד!
https://www.jacobs-projects.co.il
בני ג'יקובס, בעל העסק, יליד אנגליה במקור שעלה לארץ עם המשפחה בילדותו. לתחום השיפוץ והבינוי נחשף במקרה.. הוא נשבּה בקסמו של התחום, למד והשתלם, והוא עוסק ומתפתח בו יותר משני עשורים. את דרכו המקצועית החל בני בפיקוח בנייה, בעיקר מול יזמים פרטיים, בתחום הבנייה המוסדית.
בית לוי אשכול – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › בית_לוי_אשכול
בית ג'ייקובס מבנה זה תוכנן על ידי האדריכל בנימין צ'ייקין וב-1933 הושלמה בנייתו. הוא הוקם כביתם הפרטי של יוליוס ג'ייקובס , פקיד בכיר של המנדט הבריטי , סגן מושל ירושלים וממייסדי התזמורת ...
יוליוס ג'ייקובס – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › יוליוס_ג&
יוליוס יהודה ג'ייקובס (ב אנגלית: Julius Jacobs; ‏ 11 באפריל 1892 - 22 ביולי 1946) היה הפקיד היהודי הבכיר בממשלת המנדט הבריטי ב ארץ ישראל, שכיהן גם כסגן מזכיר הממשלה וסגן מושל ירושלים. היה בין מפקדי הגדודים ...
ג'ייקובס - קניון מלחה, ירושלים - גריל בר • כשר - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות ג'ייקובס (Jacobs) בקניון מלחה, ירושלים - טלפון, שעות פתיחה, תפריט, ניווט, ביקורות ועוד גריל בר תוכלו למצוא באתר איזי.
יהודי בריטי בקונפליקט - יוליוס ג'ייקובס, בכיר הפקידים היהודים ...
www.ybzblog.org.il › single-post › juliusjacobs
בצהרי ה־22 ביולי 1946, כחלק מהמאבק היהודי בשלטון הבריטי בארץ ישראל, פּוצץ אגפו הדרומי של מלון "המלך דוד" בירושלים. בין 91 ההרוגים בפיצוץ היה גם יוליוס ג'ייקובס - היהודי הבכיר ביותר בממשלת המנדט הבריטי בשנות ה־30 וה־40. קונצרט ...
ג'ייקובס, אגודת ספורט בית"ר 1, בירושלים - טלפון, שעות פתיחה ועוד ...
https://www.d.co.il › ...
דפי זהב מציג מידע על ג'ייקובס אגודת ספורט בית"ר 1, בירושלים - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום מסעדות בשרים.
ג'ייקובס - קניון מלחה, ירושלים - גריל בר • כשר - איזי
easy.co.il › page › 26563922
ג'ייקובס - קניון מלחה, ירושלים - גריל בר • כשר - איזי. בלוקיישן ירושלמי מפתיע מחכה לכם חוויה של שווארמה איכותית ומדהימה, פלאפל בטעם של פעם, סביח אגדי, מעורב ירושלמי וקבב ביתי עם חריף של סבתא ...
יוליוס ג'ייקובס - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › יוליו...
בשכונת נווה יעקב בירושלים נקרא רחוב על שמו ועל שמו של אחד ההרוגים האחרים בפיצוץ מלון המלך דוד (רחוב "ויקטור ויוליוס" על שמם של ויקטור לוי ויוליוס ג'ייקובס).
גלריה - ג'קו סטריט ירושלים | מסעדת שף כשרה בירושלים
https://jackos.rol.co.il › גלריה
תכירו את ג'קו סטריט, מסעדת שף כשרה בירושלים. כנסו לאתר שלנו וקבלו טעימה קטנה מתמונות המקום והמנות במסעדה, בניצוחו של השף זכאי חוג'ה.
ג'קו סטריט | מסעדת שף ירושלמית
https://jackosstreet.co.il
ברוכים הבאים לג'קו סטריט – מסעדת שף כשרה בירושלים בשוק מחנה יהודה שתפתיע אתכם עם מנות מפתיעות כמו רביולי כורדי, פריקסה טונה וברוסקטת אסאדו.
ג'ייקובס - קניון מלחה, ירושלים - גריל בר • כשר - איזי
https://easy.co.il/page/26563922
ג'ייקובס - קניון מלחה, ירושלים - גריל בר • כשר - איזי. בלוקיישן ירושלמי מפתיע מחכה לכם חוויה של שווארמה איכותית ומדהימה, פלאפל בטעם של פעם, סביח אגדי, מעורב ירושלמי וקבב ביתי …
Jacobs - ג'ייקובס - Home - Jerusalem, Israel - Facebook
https://www.facebook.com › jacobsm...
Jacobs - ג'ייקובס ; 4.0. חנה ופנינה - מחנה יהודה. Burger Restaurant. Closing Soon · 11:00 AM - 11:45 PM ; מפגש השייח' · Fast food re... Open now · 12:00 AM - 12:00 ...
ג'ייקובס ירושלים תפריט משלוחים - הזמן משלוח ממסעדת ג'ייקובס ...
www.10bis.co.il › next › restaurants
Jul 04, 2021 · ג'ייקובס ירושלים משלוחים - תפריט משלוחים מפורט המאפשר הזמנה אונליין מכל כרטיס אשראי! בהזמנת משלוח ממסעדת ג'ייקובס ירושלים תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס.
ג'ייקובס ירושלים תפריט משלוחים - הזמן משלוח ממסעדת ג ...
https://www.10bis.co.il/next/restaurants/menu/delivery/25370/גייקובס
Jul 04, 2021 · ג'ייקובס ירושלים תפריט משלוחים - הזמן משלוח ממסעדת ג'ייקובס ירושלים | תן ביס. כניסה.
ג'ייקובס - עזריאלי ירושלים
https://www.azrielimalls.co.il › חנות
ג'ייקובס בעזריאלי ירושלים מציע לכם הצצה אל שלל המוצרים בחנות, אתם מוזמנים לבדוק מהן ההנחות העדכניות, והיכן ממוקמת החנות בקניון.
ג'ייקובס - Jacobs, קניון ירושלים - Zap Rest
https://www.rest.co.il › rest
מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על ג'ייקובס Jacobs - אגודת ספורט בית"ר 1, קניון ירושלים ירושלים, ג'ייקובס - Jacobs - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest.
בית לוי אשכול – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/בית_לוי_אשכול
בית לוי אשכול הוא מבנה בשכונת רחביה בירושלים, בשדרות בן מיימון 46 פינת רחוב אוסישקין. המבנה שימש בין השנים 1950–1974 כבית ראש ממשלת ישראל, עת עבר המעון לבית אגיון, ומשמש כיום כמשכנה של יד לוי אשכול למען הנצחת זכרו ופועלו של ראש הממשלה השלישי, לוי אשכול.
10Bis Jacobs Jerusalem - Delivery menu
https://www.10bis.co.il › restaurants
Jacobs Jerusalem - Order online from your favorite local restaurants! With more than 5000 restaurants, food delivery or takeout is just a click away.
מאפיית ג'ייקובס - מאפיות בוטיק בניהול משפחת ודש
www.bread.co.il
מאפיית ג'ייקובס. מאפיית בוטיק בניהולה של משפחת ודש. המאפייה מתמחה בלחמי שאור {מחמצת טבעית} ללא תוספות סוכר ושומן, בעבודת יד. במקום פועל בית קפה נעים ומזמין המופרד בקיר זכוכית מהמאפייה, היושבים ...
יהודי בריטי בקונפליקט - יוליוס ג'ייקובס, בכיר הפקידים ...
https://www.ybzblog.org.il/single-post/juliusjacobs
ג'ייקובס היה בעל תואר מוסמך בכימיה מאוניברסיטת מנצ'סטר, שבה הכיר גם את חיים ויצמן, וב־1925 היה למרצה באוניברסיטה העברית. בשנתיים העוקבות היה מזכיר הוועד הפועל הציוני ומנהל מחלקת העלייה של ההנהלה הציונית. את דרכו בממשלת המנדט החל ג'ייקובס ב־1927 כמפקח במחלקת ההגירה.
ג'ייקובס פיצה, פיצריות בירושלים - טלפון ומידע freeindex
www.freeindex.co.il › b › גייקובס-פיצה-1
כל המידע על ג'ייקובס פיצה – הפטריארכיה הלטינית 17 ירושלים ועל עסקים נוספים בתחום פיצריות בירושלים ובישראל באתר freeindex
מאפיית ג'ייקובס - מאפיות בוטיק בניהול משפחת ודש
www.bread.co.il
מאפיית בוטיק בניהולה של משפחת ודש. המאפייה מתמחה בלחמי שאור {מחמצת טבעית} ללא תוספות סוכר ושומן, בעבודת יד. במקום פועל בית קפה נעים ומזמין המופרד בקיר זכוכית מהמאפייה, היושבים נהנים מהריחות המשכרים ומחווית אפיית הלחם.