חיפשת:

גר בארמית תשחץ

לשון חז"ל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/לשון_חז"ל
לשון חז"ל או עברית משנאית (נקראת גם לשון חכמים) הוא ניב של השפה העברית, שהגיע לשיא תפוצתו בקרב יהודים שחיו בין המאה הראשונה למאה החמישית לספירה.לשון חז"ל נחלקת לשני רבדים עיקריים: "לשון חכמים …
מה זה (ארמית) | מה זה בארמית תשבץ - מורדו - פתרון תשחצים ותשבצים
http://pitaronfree.blogspot.com › blo...
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מה זה (בארמית) בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות ...
ארמית – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ארמית
נר בארמית - תשבץ תשחץ - יויו פתרונות תשבצים
https://www.yo-yoo.co.il/crossword/solution/1492
פתרון להגדרת התשבץ נר בארמית, אם אתם רוצים לדעת מהו הפתרון להגדרה בתשבץ נר בארמית, את כל הפתרונות להגדרה נר בארמית תוכלו למצוא בעמוד הבא, כנסו לראות את התשובה להגדרה נר בארמית בתשחץ או תשבץ
ארמית | בלוג השפה העברית של מילון רב-מילים
https://blog.ravmilim.co.il/tag/ארמית
השורש שג"ר מופיע בתלמוד ובכתבי חז"ל אחרים בכמה פעלים בארמית ובעברית במובן 'הזיל, שפך, יצק, השליך, הטיל'. יש המקשרים שורש זה עם השורש גר"ר.
שור (בארמית) - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il/solutions/שור_בארמית
פתרונות תשחץ עבור שור (בארמית) - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום!
נר (בארמית) | נר בארמית תשבץ - תשאלו את ליטל - מילון ...
www.asklital.com/2017/07/נר-בארמית-נר-בארמית-תשבץ
לא יודעים את התשובה? תשאלו את ליטל! שלום חברים. ההגדרה שברצוננו לפתור היום היא נר בארמית. תוך מספר פעולות נגלה את הפתרונות האפשריים להגדרה זו. ראשית, הביטוי "נר (בארמית)" יכול …
פתגמים ארמיים - – ויקיציטוט
https://he.wikiquote.org › wiki › פתגמ...
פתגמים ארמיים. שפה · מעקב · עריכה. דף זה מרכז רשימת פתגמים בשפה הארמית. כתיב בארמית ... מילולית: גר, עד עשרה דורות, אל תבזה גוי בפניו".
מורדו תשבץ לפני כן, קודם, בארמית | לפני כן, קודם (בארמית) תשחץ
https://crosswordidea.com/מורדו-תשבץ-לפני-כן-קודם-בארמית...
מורדו תשבץ לפני כן, קודם, בארמית | לפני כן, קודם (בארמית) תשחץ. By admin | May 3, 2021. 0 Comment. אנחנו כאן כדי לעזור החידון שלך, תחרות, פאזל תשבץ, יש לנו טונות על תוכן הקשורים לשאילתה שלך של תשבץ ופאזל וכו ‘.
גר - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il › solutions › גר
פתרונות תשחץ עבור גר - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום!
גר - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il/solutions/גר
פתרונות תשחץ עבור גר - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום!
היָּ נִבּ ַהְ יחֵ נְּמֻ ן וֹלּ מִ ִ - האקדמיה ...
https://hebrew-academy.org.il › wp-content › uploads
זרות: ארמית; לטינית; יוונית, אבל הוכנסו לשפה העברית ... )גר צדק(, תרגם לארמית, רומא/ירושלים, מאה ... המילה "זִווי" כנראה מקורה בארמית "זווֵי" שמובנה.
מילון העברית הישנה והחדשה מאת אליעזר בן-יהודה (2493 ערכים)
https://benyehuda.org › ~asaf › full_dict
בארמית ועוד יותר באשורית הקלת ההמזה לנח נסתר להתנועה שלפניה נוהגת בכל מקום ... רק לא עמד על כונת שאר שתי האותיות גר שבאוגירה, והשערתו כי פרושן הוא גֵר, זר, ...
מילון ארמי עברי - תרגום מילה - פורטל הדף היומי
http://daf-yomi.com › AramicDiction...
... ללומד > מילונים - Dictionaries > מילון ארמי-עברי מקוון. מילון ארמי - עברי. תרגום מילה. תרגום קטע. עיון במילון. תרגום מילה משפה: ארמית עברית. הקטע בארמית.
שיבוץ מהיר - המילון לפותרי תשבצים - צפורה שפירא - עברית
https://www.e-vrit.co.il › Product › ש...
לפיכך לעתים, כדי לפתור תשבץ, יש להשמיט את היו"דים והו"וים ולכתוב בכתיב חסר. בברכת שיבוץ מהיר ... אדם שבא לגור בארץ נכרייה - גר ... אטו (ארמית) - האם, וכי.
פתרון משבוע שעבר - תשבץ הארץ
http://www.haaretz.co.il › musaf › 14.02.2014.pdf
עיר באזרבייג'ן, 5( חץ )ארמית(, 6( תו נגינה,. 8( מושב בנגב ליד אופקים, ... טומי שמיר | תשבץ הארץ ... גר השתתף בהפיכת מטוס עם חוש )23 ;)7.
רע (בארמית) - עזרה בפתרון תשבצים ותשחצים
https://www.note.co.il/solutions/רע_בארמית
פתרונות תשחץ עבור רע (בארמית) - מילון הכי שימושי בישראל. כל התשובות, לכל ההגדרות של תשבצים ותשחצים: ידיעות (7 ימים), מעריב, הארץ, לאישה, ישראל היום!
זו ( בארמית ) תשחץ, תשבץ - פשר
https://pesher.net/זו-בארמית-תשחץ-תשבץ
Nov 26, 2020 · זו ( בארמית ) תשחץ, תשבץ. לערך זו ( בארמית ) יש פתרון המכיל 2 אותיות, המתאים לפתרון תשחץ או תשבץ. התשובה עבור זו ( ארמית ) המופיעים בפשר יתן מענה לרוב שעשועי הלשון. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את ...
מילון ארמי-עברי / מילים שמקורן בארמית - השפה העברית
https://www.safa-ivrit.org › aramaic
אבא – אב, האב; אבי (ככינוי של ילד לאביו). ♢ אגב – בגלל, באמצעות; על גבי [בהזדמנות זו; מילת מעבר לדיבור על עניין משני]. ┘ אגב אורחא – דרך אגב [תוך כדי; ...