חיפשת:

גן העצמאות ירושלים אירועים

יוגה חינם בגן העצמאות - הבית הספר הניסויי | אירועים וטיולים בירושלים
http://allaboutjerusalem.com › event
גן העצמאות. יוגה חינם כל יום ד ב - 17:00 על יד בית הספר הניסויי. מבצעים למלונות בירושלים. אישור מיידי ללא עמלות. הזמינו מלון בהנחה מיוחדת. תאריך כניסה.
אירועים בירושלים – כל האירועים ברחבי העיר | עיריית ירושלים
www.jerusalem.muni.il › he › experience
כל האירועים ברחבי העיר ירושלים - אירועים למשפחות וילדים, בידור ופנאי, מוסיקה והופעות, הרצאות, הצגות, אירועים דיגיטליים, אירועים בספריות ועוד.
גן העצמאות - iTravelJerusalem
www.itraveljerusalem.com › he › ent
רחוב גרשון אגרון, ירושלים. גן העצמאות הוא שטח ירוק גדול במרכז ירושלים, התחום על ידי רחוב המלך ג'ורג' ממערב, רחוב אגרון מדרום, רחוב הלל מצפון ובית הקברות הישן ממילא ממזרח. בתקופת המנדט הבריטי היה הגן שטח פתוח שחצץ בין העיר היהודית ושכונות היוקרה הערביות מדרום.
ירושלים - פוטוגנית בגן העצמאות
https://www.kolhair.co.il/food/62418
19/7/2018 · עמית ויהונתן יצאו לבדוק את "טיאמו" - מסעדה איטלקית חדשה, לא כשרה ופתוחה בשבת בגן העצמאות. החלל מודרני ומזמין, התפריט מצומצם וממוקד והמנות עם השמות המתחכמים מדי כל כך יפות - ישר לאינסטגרם, אבל האם האוכל שעובר מסך גם טעים?
עיר הבירה – פסטיבל הבירה בירושלים | עיריית ירושלים
www.jerusalem.muni.il › he › experience
Jul 21, 2021 · הפסטיבל יתקיים בימים רביעי-חמישי, 22-21 ביולי 2021 בגן העצמאות ירושלים. בהשתתפות: יסמין מועלם, D.J BEN BEN טונה, TERRA רביד פלוטניק מארח את סימה נון DE PAZ BEND. לרכישת כרטיסים לאירוע - לחצו כאן. לפרטים נוספים בדף הפייסבוק של הפסטיבל - לחצו כאן.
רמת גן חוגגת עצמאות! ריכוז ...
https://www.rmgcity.co.il/רמת-גן-חוגגת-עצמאות-ריכוז-אירועי...
12/4/2021 · רמת גן חוגגת את יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל במגוון אירועים ברחבי העיר. השנה הוחלט לוותר על במות פתוחות וליצור הפנינג ברחובות העיר לכל התושבים …
גן העצמאות | המדריך השלם GoJerusalem - ירושלים
https://www.gojerusalem.co.il › items
בפארק נערכים מיני אירועים, כמו למשל פסטיבל הבירה השנתי, מצעד הגאווה, ההופעות המוזיקליות ביום הסטודנט ועוד. נקודה חביבה ומומלצת לפיקניק צהריים. גן העצמאות.
גן העצמאות (ירושלים) – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › גן_העצמאות
גן העצמאות (בשמו הרשמי: גן הרי וילף) הוא פארק עירוני במרכז ירושלים, המשתרע בין רחוב המלך ג'ורג' במערב ורחוב גרשון אגרון וכיכר צרפת בדרום, רחוב הלל בצפון ורחוב מנשה בן ישראל ובית הקברות המוסלמי הישן במזרח.
אולמות בירושלים, ירושלים, גן העצמאות ירושלים
https://www.habama.co.il › Pages
רכישת כרטיסים · אינדקס · דרום · ירושלים · צפון · חיפה · מרכז · תל-אביב · הופעות, פעילויות לילדים, לוח מופעים, סרטים וכרטיסים · אירועי תרבות בירושלים ...
אחרי שנה של קורונה: אלה אירועי הקיץ שאסור לכם לפספס בירושלים
https://jerusalem.mynet.co.il › article
הפסטיבל יתקיים בין ה-21-22.07.21 –בגן העצמאות בימים רביעי וחמישי החל מהשעה 18:00. הכניסה מגיל 18 ומעלה בתשלום. בפסטיבל ישתתפו האמנים: יסמין ...
אירועים בירושלים 2021 | לוח ...
www.gojerusalem.co.il/אירועים
אבל ירושלים היא לא רק עיר של אירועים גדולים, היא גם במידה רבה מאוד עיר של אירועים קטנים יותר, אפילו נישתיים, שמאחוריהם עומדת השכבה היצירתית והדינמית של העיר.
פארקים וגנים בירושלים | כל ...
www.gojerusalem.co.il/subcategory/166/פארקים
ירושלים מציעה פארקים וגנים ציבוריים נהדרים, נקיים ונגישים לכל סוגי האוכלוסיות. החל מגן סאקר, הגן הציבורי הגדול בירושלים בו מתקיימים אירועים עירוניים רבים, דרך גן העצמאות המפורסם במרכז העיר ...
אירועי יום העצמאות 2022 בירושלים ...
https://www.itraveljerusalem.com/he/article/independence-day-in-jerusalem
עם כניסת יום העצמאות 2021, בזמן שהזיקוקים כובשים את השמיים, יחלו חגיגות יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל. ירושלים תחגוג בשלל אירועים ופעילויות שיתקיימו ברחבי העיר ובמוסדות התרבות.
אירועים בירושלים – כל האירועים ברחבי העיר | עיריית ירושלים
https://www.jerusalem.muni.il › lobb...
אירועים בירושלים · הביאנלה של ירושלים 2021 · Winter Lights – חורף בגן הבוטני · החודש הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות · "הללויה": פסטיבל מזמורי תהילים ...
גן העצמאות - iTravelJerusalem
https://www.itraveljerusalem.com/he/ent/independence-park
גן העצמאות הוא שטח ירוק גדול במרכז ירושלים, התחום על ידי רחוב המלך ג'ורג' ממערב, רחוב אגרון מדרום, רחוב הלל מצפון ובית הקברות הישן ממילא ממזרח. בתקופת המנדט הבריטי היה …
אירועים בירושלים 2021 | לוח ההופעות והפעילויות המלא - ירושלים ...
www.gojerusalem.co.il › אירועים
מחיר לכרטיס. ₪0₪40. סוג האירוע. בית אבי חי (2 תוצאות)הופעות (2 תוצאות)הצגות (1 תוצאות)הרצאות (1 תוצאות)חגים (6 תוצאות)ילדים (3 תוצאות)כרטיסים (1 תוצאות)מרכז בגין (1 תוצאות)סיורים (2 תוצאות)פסח (1 תוצאות)פסטיבלים (5 תוצאות)קיץ (2 תוצאות)קניון ירושלים (1 תוצאות)שנתיים (5 תוצאות)תערוכות (1 ...
גן העצמאות - iTravelJerusalem
https://www.itraveljerusalem.com › ent
בין שאר האירועים הנערכים בגן גם יום הסטודנט, בו נאספים אלפים לשמוע הופעות מוזיקה חיה ולאחרונה גם פסטיבל הבירה של ירושלים. נווט. חוות דעת TripAdvisor.
הופעות, פסטיבלים ומסיבות: אירועי הקיץ בירושלים שלא כדאי לכם לפספס
https://www.kolhair.co.il › jerusalem-...
האירוע יתקיים בגן העצמאות בימים רביעי וחמישי החל מהשעה 18:00. הכניסה מגיל 18 ומעלה בתשלום. בפסטיבל ישתתפו האמנים: יסמין מועלם, טונה, רביד ...
אירועי יום העצמאות 2022 בירושלים - iTravelJerusalem
www.itraveljerusalem.com › he › article
ירושלים תחגוג בשלל אירועים ופעילויות שיתקיימו ברחבי העיר ובמוסדות התרבות. במות בידור רבות יתפרסו במרכז העיר ובשכונות בערב יום העצמאות בהן יתקיימו הופעות של מיטב האומנים, מסיבות לנוער, צעירים וסטודנטים, הרקדה המונית של ריקודי עם ועמים, מופעים לילדים ועוד.
הגן הבוטני האוניברסיטאי ירושלים
https://www.botanic.co.il
אירועים עבור ... הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים הוא פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן הבוטני פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית.
מה קורה בירושלים – תרבות ...
https://www.jerusalem.muni.il/he/experience
כל האירועים בירושלים - אירועים למשפחות וילדים, אירועים בספריות, מוסיקה והופעות, הצגות, הרצאות, אירועים מקוונים ומגוון אירועים ברחבי העיר.