חיפשת:

גלעד שלמור הותקף

גלעד שלמור מקדיש לפורצים סדרה חדשה | מעריב
https://www.maariv.co.il/culture/tv/Article-771205
Jun 14, 2020 · גלעד שלמור (צילום: יוסי אלוני) באוגוסט 2013 כתב חדשות 12 גלעד שלמור הבחין בפורץ שנכנס לדירתו, והצליח להכניע ולאזוק אותו. זה קרה בשעות הערב המאוחרות בדירתו של שלמור בנווה צדק שבתל אביב. אלמוני ניסה לפתוח את הדלת הראשית ומשלא הצליח ניסה להיכנס דרך החלון. שלמור, יוצא יחידת דובדבן ...
צוות של חדשות ערוץ 2, ביניהם הכתב אוהד חמו הותקף בטורקיה ...
www.maariv.co.il › news › israel
May 16, 2018 · צוות של חדשות ערוץ 2 אשר נשלח לאיסטנבול שבטורקיה הוכה היום (רביעי) על ידי המון בכיכר טקסין תוך קריאות "רוצחים רוצחים", כך דיווחה היום חברת החדשות. עוד נמסר מהחברה: "לכתבנו אוהד חמו ולמפיק השטח שלנו עודד בינו שלום, הם לא נזקקו לטיפול רפואי וממשיכים בעבודתם העיתונאית".
שלמור פינת אזריה - דעות - הארץ
www.haaretz.co.il › opinions
Aug 10, 2017 · זה נראה ממש מזמן, אבל רק לפני שבוע הותקף העיתונאי גלעד שלמור ביפו על ידי המון ערבי. לטענתו של שלמור, הוא הותקף בגלל שהוא עיתונאי. עוד נתעמק בתפישת העולם ובאינסטינקטים הלא־בריאים של שלמור, אבל לא לפני שנניח על השולחן את הנחת המוצא של מאמר זה: אלאור אזריה, שנכנס השבוע לכלא, הוא ...
גלעד שלמור הותקף במהלך ... - mako
https://www.mako.co.il/culture-showbiz/articles/...
Jul 30, 2017 · גלעד שלמור הותקף במהלך סיקור לוויה ביפו גלעד שלמור והצלם גל זייטמן, שניהם אנשי חברת החדשות של ערוץ 2, הותקפו על ידי קהל מתאבלים בלוויתו של צעיר יפואי, שנהרג יום לפני כן במהלך מרדף משטרתי.
גלעד שלמור על התקיפה ביפו: "איש מהתושבים לא ניסה לעזור" - מעריב
https://www.maariv.co.il › ... › בארץ
כשנשאל מדוע לדעתו הותקף, שלמור העריך כי התקיפה נבעה מהיותו עיתונאי יהודי וישראלי. "עצם היותי יהודי, ישראלי וכתב ערוץ 2 שמייצג ממסדיות ישראליות.
גלעד שלמור הותקף במהלך סיקור ... - mako
www.mako.co.il › culture-showbiz › articles
Jul 30, 2017 · גלעד שלמור הותקף במהלך סיקור לוויה ביפו גלעד שלמור והצלם גל זייטמן, שניהם אנשי חברת החדשות של ערוץ 2, הותקפו על ידי קהל מתאבלים בלוויתו של צעיר יפואי, שנהרג יום לפני כן במהלך מרדף משטרתי.
גלעד שלמור: "30 ערבים עשו בי לינץ', חשבתי שאני הולך לאבד ...
https://www.mako.co.il/tvbee-tvbee-weekend/Article-b0d45c18dec8871027.htm
אלימות בהלוויית ההרוג ביפו: העיתונאי גלעד שלמור הותקף ונפצע ...
www.maariv.co.il › news › israel
אלימות בהלוויית ההרוג ביפו: כתב ערוץ 2 הותקף ופונה לביה"ח. חלקים מרחוב יפת נסגרו בעקבות המהומות שפרצו במחאה על מותו של צעיר שנהרג מירי שוטרים. גלעד שלמור שהיה במקום הוכה על ידי האנשים ונפצע.
"ברגע אחד הכל התפוצץ": גלעד שלמור מספר על התקיפה ביפו ...
https://www.maariv.co.il/news/israel/Article-594072
Aug 02, 2017 · גלעד שלמור, כתב חדשות 2 ש הותקף במהלך כיסוי לווייתו של הצעיר היפואי שנהרג במהלך מרדף משטרתי, סיפר היום (רביעי) בתוכניתו ב- 103FM, אותה הוא מגיש יחד עם ברהנו טגניה על האירוע הקשה שעבר. "הגעתי ליפו עם גל זיידמן הצלם, והתקדמתי למוקד הלוויה. התחושה במקום הייתה של הפגנה.
אלימות בהלוויית ההרוג ביפו: העיתונאי גלעד שלמור הותקף ...
https://www.maariv.co.il/news/israel/Article-593465
אלימות בהלוויית ההרוג ביפו: כתב ערוץ 2 הותקף ופונה לביה"ח. חלקים מרחוב יפת נסגרו בעקבות המהומות שפרצו במחאה על מותו של צעיר שנהרג מירי שוטרים. גלעד שלמור שהיה במקום …
"ברגע אחד הכל התפוצץ": גלעד שלמור מספר על התקיפה ביפו | חדשות ...
www.maariv.co.il › news › israel
Aug 02, 2017 · גלעד שלמור, כתב חדשות 2 ש הותקף במהלך כיסוי לווייתו של הצעיר היפואי שנהרג במהלך מרדף משטרתי, סיפר היום (רביעי) בתוכניתו ב- 103FM, אותה הוא מגיש יחד עם ברהנו טגניה על האירוע הקשה שעבר. "הגעתי ליפו עם גל זיידמן הצלם, והתקדמתי למוקד הלוויה. התחושה במקום הייתה של הפגנה.
העיתונאי גלעד שלמור הותקף ונפצע באורח קל - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il › ... › עיתונות
עיתונאי חדשות 2, גלעד שלמור והצלם שהיה עמו, גל זייטמן, הוכו קשות במהלך הלווית הצעיר הערבי מיפו. השניים קיבלו טיפול במקום והועברו לבית החולים ...
צוות של חדשות ערוץ 2, ביניהם הכתב אוהד חמו הותקף בטורקיה ...
https://www.maariv.co.il/news/israel/Article-638551
May 16, 2018 · צוות של חדשות ערוץ 2 אשר נשלח לאיסטנבול שבטורקיה הוכה היום (רביעי) על ידי המון בכיכר טקסין תוך קריאות "רוצחים רוצחים", כך דיווחה היום חברת החדשות. עוד נמסר מהחברה: "לכתבנו אוהד חמו ולמפיק השטח שלנו עודד בינו שלום, הם לא נזקקו לטיפול רפואי וממשיכים בעבודתם העיתונאית".
גלעד שלמור מסביר איך נפלה לפתע ההבנה: "אני עובר לינץ'" - וואלה! ברנז'ה
https://b.walla.co.il › חדשות
(עדכון) "לפתע אגרוף נוסף ועוד בעיטה. שניים מושכים אותי לקרקע, אחרים קורעים את חולצתי. אדם נוסף לופת אותי, זרועותיו סביב גרוני.
גלעד שלמור - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › גלעד...
גלעד שלמור (נולד ב-6 ביוני 1983) הוא עיתונאי ישראלי. משמש כתב בחברת החדשות של קשת 12 ומגיש תוכנית רדיו ב־FM103. תוכן עניינים.
גלעד שלמור על התקיפה ביפו: "איש מהתושבים לא ניסה לעזור ...
https://www.maariv.co.il/news/israel/Article-594215
Aug 04, 2017 · המגזר הערבי. /. גלעד שלמור. העתק קישור. ביטול. גלעד שלמור (צילום: צילום מסך) כתב חדשות 2 גלעד שלמור סיפר הערב (חמישי) בראיון לעודד בן עמי על התקיפה שחווה בהלווית הצעיר שנורה למוות ביפו על ידי המשטרה בשבוע שעבר. שלמור וצלם ערוץ 2 נפצעו קל לאחר שהמון זועם תקף אותם בעת שסיקרו את ...
לכתב עדיין אין מושג מדוע הותקף | ערוץ 7
https://www.inn.co.il › news
גם בחלוף חמישה ימים, גלעד שלמור עדיין לא ידע לפענח את המניע של ההמון הערבי שתקף אותו ביפו.
גלעד שלמור הותקף במהלך סיקור לוויה ביפו - Mako
https://www.mako.co.il › articles
גלעד שלמור והצלם גל זייטמן, שניהם אנשי חברת החדשות של ערוץ 2, הותקפו על ידי קהל מתאבלים. השניים הגיעו בתיאום לסקר את לוויתו של הצעיר היפואי ...
גלעד שלמור מערוץ 12 הותקף: "לך מפה" - באזזנט
https://buzznet.co.il › גלעד שלמור
עיתונאי ערוץ 12, גלעד שלמור הותקף מילולית ע"י מספר מפגינים נגד רה"מ נתניהו שזעמו על הסיקור התקשורתי מהפגנות בלפור הסוערות בירושלים: "לך מפה יבן זונה.
גלעד שלמור על התקיפה ביפו: "איש מהתושבים לא ניסה לעזור ...
www.maariv.co.il › news › israel
המגזר הערבי. /. גלעד שלמור. העתק קישור. ביטול. גלעד שלמור (צילום: צילום מסך) כתב חדשות 2 גלעד שלמור סיפר הערב (חמישי) בראיון לעודד בן עמי על התקיפה שחווה בהלווית הצעיר שנורה למוות ביפו על ידי המשטרה בשבוע שעבר. שלמור וצלם ערוץ 2 נפצעו קל לאחר שהמון זועם תקף אותם בעת שסיקרו את ...