חיפשת:

גליל נייר עטיפה חום

גלילי נייר לאריזות - עטיפות נייר - יואב אריזות
https://www.yoav-arizot.co.il › גלילי-נ...
במלאי אנחנו מקפידים לשמור על גלילי קרפט ( חום ) או זהב או כסף ,. רוב הזמן יש במלאי גם נייר אריזה הולוגרמה ,. ממוצע אורך הגליל בערך 200-250 מטר בכל גליל , תלוי ...
גליל נייר חום קראפט רוחב 50 / 70 | אריזות איכות
https://www.arizot-e.com › shop › גלי...
גליל נייר חום קראפט רוחב 50 / 70. ₪175.00. גליל נייר 10-11 קילו. ברוחבים : 50 ס"מ או 70 ס"מ ... מק"ט: אין מידע קטגוריה: גלילי נייר לאריזה ...
גלילי נייר - גלילי נייר לאריזות - עטיפות נייר - יואב אריזות
https://www.yoav-arizot.co.il/product-category/עטיפות-וגלילי-נייר...
גלילי נייר אריזה למתנות באים ברוחבים שונים 50 ס"מ או 70 ס"מ. רוב גלילי הנייר בעובי של 60 או 70 גרם , ישנם סוגים רבים של גלילי נייר , אצלנו במלאי המלאים מתחלפים לעיתים קרובות , במלאי אנחנו מקפידים לשמור על גלילי קרפט ( חום ) או זהב או כסף , רוב הזמן יש במלאי גם נייר אריזה הולוגרמה ,
גליל נייר אריזה חום טבעי - 70 ס"מ | גליל נייר עטיפה חום ...
https://vazot.co.il/product/גליל-נייר-אריזה-חום-טבעי
גליל נייר אריזה חום טבעי – 70 ס"מ | מקור הואזות. עמוד הבית > נייר אריזה וסרטים לקישוט > נייר אריזה חום - קראפט > גליל נייר אריזה חום טבעי – 70 ס"מ.
מגוון גלילי נייר לעטיפה - אריזות פלוס
https://www.ap-bags.com/product/מגוון-גלילי-נייר-לעטיפה
גלילי נייר אריזה לאריזת מתנות מגיעים ברוחב 50 ס”מ או 70 ס”מ. מגוון צבעים חלקים, שילובי צבעים דו צדדים, הדפסת שונות או נייר כסף הולוגרמה, נייר קרפט חום.
גלילי נייר עטיפה, גלילי נייר אריזה - עדן אריזות בע"מ
https://www.eden-p.com/גלילי-נייר-עטיפה
גלילי נייר עטיפה. פרטים: גלילי נייר אריזה לאריזת מתנות מגיעים ברוחב 50 ס"מ או 70 ס"מ . מגוון צבעים חלקים , שילובי צבעים דו צדדים , הדפסת שונות או נייר כסף הולוגרמה , נייר קרפט חום . ניתן להזמין גלילי נייר עם לוגו .
גליל נייר אריזה | גלילי נייר לאריזה - פייפר נט
https://www.papernet.co.il › paper-an...
פייפר נט מספקים גליל נייר אריזה מסוגים שונים ולמטרות שונות. גלילי ניירות לאריזה איכותיים לרכישה אונליין דרך אתר מאובטח. לפרטים נוספים ולהזמנת נייר לאריזה ...
גלילי נייר אריזה חום טבעי
https://x-r.co.il › product
גלילי נייר אריזה חום טבעי. רוחב (ס"מ) : 50 או 70 סמ - במלאי. ניתן להזמין רוחבים אחרים בהזמנת מינימום של 10 גלילים (35, 100,125, 150 ס"מ). מבצע :
גליל נייר אריזה חום | גליל נייר עטיפה לבן | גליל נייר ...
https://www.papernet.co.il/paper-and-cardboard/z-z/glili-niir-larizh.html
גליל נייר אריזה חום וגליל נייר עטיפה לבן בהספקה מידית על ידי פייפרנט. גלילי נייר איכותיים לשימושים שונים: גליל נייר תעשייתי, גלילי נייר לאריזת מוצרים ועוד.
גליל נייר חום 200X1 מטר - די.סי. פאק - פתרונות אריזה לעסקים
https://www.dcpack.co.il › shop › br...
גליל נייר חום לאריזת מוצרים, עיטוף ומילוי חללים חסכוני ביותר. נייר אריזה חום במשקל: 60 גרם. מידות הגליל: 200X1 מטר. ידידותי לסביבה - ניתן למיחזור.
גליל נייר אריזה חום 100 ס``מ / 200 מטר - לאוטמן רימון יבוא ושיווק בע''מ
http://www.lautman.co.il › ProductInfo
שקיות, עטיפות, קרטון וגלילי אחסון. גליל נייר אריזה חום 100 ס``מ / 200 מטר. מותג: מקט: 373000005. נייר חום לאריזה , מגיע בגליל באורך של 200 מטר.
גלילי נייר - עטיפות נייר - יואב אריזות
https://www.yoav-arizot.co.il/product-category/עטיפות-וגלילי-נייר
גלילי נייר - עטיפות נייר - יואב אריזות. חנות. שקיות נייר. שקיות נייר חלקות באריזות של 50 יחידות. שקיות קרטון חלקות. שקיות קרטון מודפסות. שקיות/ קלפה PVC. שקיות נייר מודפסות. שקיות ניילון.
גליל נייר קרפט חום לאריזה רוחב 70 סמ אורך 260 מטר - מיטב ציוד משרדי
https://www.metav.co.il › product › גליל-נייר-קרפט-לאריזה-רו...
גליל נייר קרפט חום לאריזה ברוחב 70 ס”מ. מיועד לעטיפה ואריזה של מוצרים ומשלוחים. רוחב: 70 ס”מ | אורך: כ-260 מטר | משקל: 15 ק”ג. ₪225. הוספה לעגלה.
גליל נייר עטיפה קרפט טבעי 70 ס"מ
https://www.mor-pack.co.il › shop
גליל נייר עטיפה בצבע חום קרפט טבעי ברוחב 70 ס"מ. באמצעות נייר עטיפה תוכלו לשדרג את האריזה שלכם בקלות ולהעניק לה מראה מושקע ומלא בתשומת לב.