חיפשת:

גלובל חומרי ניקוי

גלובל שיווק - הפצת חומרי ניקוי בע"מ - חומרי ניקוי כפר קאסם - בזק B144
https://www.b144.co.il › b144_sip
צור קשר עם גלובל שיווק - הפצת חומרי ניקוי בע"מ בכפר קאסם 11,כפר קאסם - חומרי ניקוי בכפר קאסם באמצעות מספר טלפון, מפת הגעה, שעות פתיחה, וקרא המלצות מלקוחות ...
ציוד ניקיון למוסדות – גלובל שיווק והפצה
global.zapweb.co.il/אודות
גלובל שיווק והפצה הינה חברה ותיקה המתמחה בייבוא ובשיווק מגוון רחב של מוצרים לשוק המוסדי. מגוון המוצרים כולל מוצרי נייר לסוגיו, חומרי ניקיון, שקיות אשפה, אביזרי עזר לניקיון , כלים חד"פ וכל הנדרש לתפעול ותחזוקה שוטפת. כל המוצרים עומדים בתקנים הדרושים בענף.
קטלוג מוצרים • י.א.ד גלובל
https://aaglobal.co.il › קטלוג-מוצרים
י.א.ד. גלובל אוטומוטיב בע"מ חברה מהראשונות בתחום, המתמחה בייבוא ציוד וחומרי ניקוי מהמתקדמים בעולם לשטיפת רכב ולתעשייה. בקרו באתר למידע על קטלוג מוצרים.
גלובל שיווק והפצה, חומרי ניקוי ואביזרים בראש העין - free אינדקס עסקים
https://www.freeindex.co.il › גלובל-שי...
כל המידע על גלובל שיווק והפצה – פארק התעשיה סיבל ראש העין ועל עסקים נוספים בתחום חומרי ניקוי ואביזרים בראש העין ובישראל באתר freeindex.
חומרי ניקוי למוסדות – גלובל שיווק והפצה
global.zapweb.co.il
Jun 02, 2013 · חברת גלובל שיווק והפצה מתמחה באספקת ערכות ניקיון לגני ילדים, צהרונים ובתי ספר, ע"י חלוקה לפי נקודות דרישה. צרו קשר לקבלת ייעוץ ללא התחייבות: * שם מלא. אימייל. הערות. ** לא נשתמש או נעביר את המידע האישי שלך. חוות דעת. חוות דעת טלפונית.
גלובל שיווק והפצת חומרי ניקיון בע"מ - דנסגייד
https://www.dunsguide.co.il › גלובל_...
כל המידע שאתם צריכים על גלובל שיווק והפצת חומרי ניקיון בע"מ, חומרי ניקוי במודיעין – היכנסו לדנסגייד מדריך העסקים המוביל בישראל מבית דן אנד ברדסטריט.
חומרי ניקוי והברקה לרכב • י.א.ד גלובל
https://aaglobal.co.il/product-category/חומרי-ניקוי-והברקה-לרכב
את כל הכימיקלים של י.א.ד גלובל ניתן להזמין בג’ריקן של 18 ליטר, חבית של 200 ליטר או צובר של 1,000 ליטר. ראשי » מוצר » חומרי ניקוי והברקה לרכב. מציג את כל 22 התוצאות. סידור ברירת מחדל סדר לפי פופולריות סדר מהחדש לישן סדר מהזול ליקר סדר מהיקר לזול.
חומרי ניקוי טבעיים
https://www.vitaminglobal.co.il/ecological-cleaning-products-c-94.html
חומרי ניקוי טבעיים. במחלקת חומרי הניקוי אקולוגיים של בית הטבע "ויטמין גלובל"תוכלו למצוא מגוון חומרים על בסיס טבעי בלבד אשר לא נוסו על בע"ח ואינם מזיקים לסביבה. .... שימוש בחומרי ניקוי טבעיים מפחית באופן משמעותי את הסיכון ...
גלובל שיווק והפצה: חומרי ניקוי למוסדות
http://global.zapweb.co.il
גלובל שיווק והפצה מייבאת ומשווקת מוצרי נייר, כלים חד-פעמיים וחומרי ניקוי למוסדות, למשרדים, לחברות תחזוקת מבנים וכדומה. לחצו לפרטים וליצירת קשר ובצעו הזמנה.
גלובל שיווק והפצה, בראש העין - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il › ...
חברת גלובל שיווק והפצה מספקת חומרי ניקוי מגוונים לצד אביזרי ניקוי יעילים ואיכותיים לארגונים ולמוסדות. כל המוצרים מיועדים לשימוש יומיומי ועומדים בתקנים ...
גלובל שיווק והפצה - כפר קאסם - חנות חומרי ניקוי - איזי
https://easy.co.il/page/3514780
הכל אודות גלובל שיווק והפצה בכפר קאסם - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד חנויות חומרי ניקוי תוכלו למצוא באתר איזי.
גלובל שיווק והפצה - כפר קאסם - חנות חומרי ניקוי - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות גלובל שיווק והפצה בכפר קאסם - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד חנויות חומרי ניקוי תוכלו למצוא באתר איזי.
ציוד לשטיפת רכב - אביזרים וחומרים לשטיפת מכוניות - י.א.ד גלובל
https://aaglobal.co.il
י.א.ד. גלובל אוטומוטיב בע"מ חברה מהראשונות בתחום, המתמחה בייבוא ציוד וחומרי ניקוי מהמתקדמים בעולם לרחיצת רכב ולתעשייה. בלעדיים של מוצרי ARDEX מוצרי פוליש ווקס לדיטיילינג IGL Coatings- ציפויי ננו לדיטיילינג Vanesica - רייחנים לרכב. תחומי הפעילות שלנו: