חיפשת:

גטסבי הגדול סרט

גטסבי הגדול | Seret.co.il
www.seret.co.il › movies › s_movies
May 16, 2013 · תקציר הסרט "גטסבי הגדול" סרט ארכיון שתף/י שלח/י ניק קארווי מוצא את עצמו מהופנט על ידי העבר המסתורי ואורח חייו הססגוני של שכנו, ג'יי גטסבי. הוא נגרר למעגלו הכולל אובססיה, טרגדיה ושיגעון.
גטסבי הגדול (סרט, 2013) – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › גטסבי_הגדול
גטסבי הגדול (סרט, 2013) גטסבי הגדול (במקור: The Great Gatsby) הוא סרט דרמה אוסטרלי-אמריקאי המבוסס על ספרו של סקוט פיצג'רלד בעל אותו השם, בבימויו של באז לורמן ובכיכובם של לאונרדו דיקפריו, קארי מאליגן, טובי מגווייר, איילה פישר ו אמיטאב באצ'אן .
"גטסבי הגדול" – ביקורת - מגזין אידיבי
www.edb.co.il › blog › archives
"גטסבי הגדול" עוסק בחלום האמריקאי וברגשות המורכבים המניעים אותו ולעיסוק בחומר כזה קסם ויזואלי אינו מספיק.
גטסבי הגדול (סרט, The Great Gatsby - 2013)
https://kicky.co.il/recommended-movies/movies-2013/the-great-gatsby
גסטבי הגדול, (באנגלית: The Great Gatsby ) סרט רומנטיקה, דרמה, מבוסס יצירה ספרותית בשפה האנגלית. את הסרט ביים באז לורמן והוא הופק על ידי באז לורמן, לוסי פישר, דאגלס וויק, קתרין מרטין.
גטסבי הגדול (סרט, 2013) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/גטסבי_הגדול_(סרט,_2013)
גטסבי הגדול (במקור: The Great Gatsby) הוא סרט דרמה אוסטרלי-אמריקאי המבוסס על ספרו של סקוט פיצג'רלד בעל אותו השם, בבימויו של באז לורמן ובכיכובם של לאונרדו דיקפריו, קארי מאליגן, טובי מגווייר, איילה פישר ואמיטאב באצ'אן. על הפקת הסרט הוכרז כבר בדצמבר 2008 , אולם הצילומים החלו רק ב-5 בספטמבר 2011 באוסטרליה. הסרט תוכנן לצאת לאקרנים ב-25 בדצמבר 2012, אך נדחה לקיץ 2013. הקרנ…
Seret.co.il :: גטסבי הגדול | ביקורת סרט
https://www.seret.co.il/critics/moviereviews.asp?id=1340
May 18, 2013 · גטסבי הגדול | The Great Gatsby מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי ז'אנר דרמה שחקנים קארי מוליגן, ליאונרדו דיקפריו, טובי מקגוויר | במאי/ת: באז לורמן
גטסבי הגדול - ביקורת סרט - הארץ
www.haaretz.co.il › gallery › cinema
May 17, 2013 · סרט צבעוני שמטרתו בידור בלבד. "גטסבי הגדול": מעריצי הספר בוודאי מזדעזעים. הרי לא יכול ש"גטסבי הגדול", יצירת מופת החוקרת את מושגי האהבה והאובססיה, תעובד לקולנוע כסרט העומד בשורה אחת עם " איירון מן 3 ", אבל כנראה שזהו החזון האמנותי של הבמאי.
"גטסבי הגדול": מסיבה ראוותנית עם ליאונרדו דיקפריו - הארץ
https://www.haaretz.co.il › cinema
הסרט גם העניק ללורמן ודיקפריו פרסים בפסטיבל ברלין של אותה שנה. למרבה הצער, היחס אל "גטסבי הגדול" כנראה לא יהיה זהה. הבחירה של באז לורמן ב"גטסבי הגדול" היא מובנת ...
ביקורת קולנוע | גטסבי הגדול - Mako
https://www.mako.co.il › movies-revi...
גטסבי הגדול הוא בסך הכל עוד ניסיון של באז לורמן לייצר מסיבה שלא נגמרת. ... יבטיחו שהדבר היחיד שיהיה גדול בסוף הסרט הזה הוא כאב הראש.
גטסבי הגדול (סרט, 2013) - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › גטסב...
גטסבי הגדול (סרט, 2013). מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית. גטסבי הגדול. The Great Gatsby ...
גטסבי הגדול | Netflix
https://www.netflix.com › title
ליאונרדו דיקפריוטובי מגוויירקארי מאליגןג׳ואל אדגרטוןאיילה פישרג׳ייסון קלארקאדלייד קלמנסקאלאן מק׳אוליףאמיטאב באצ׳אןאליזבת דביקי ...
גטסבי הגדול (1974) - אידיבי
https://www.edb.co.il › title
סקירה מלאה על סרט הדרמה-רומנטיקה "גטסבי הגדול" של ג'ק קלייטון עם רוברט רדפורד, מיה פארו וברוס דרן, כולל טריילר, ביקורות וזמני צפיה.
גטסבי הגדול :: Seret.co.il
https://www.seret.co.il › s_movies
The Great Gatsby ; מוזיקלידרמהרומנטיקה אורך ; 143 דק' שנה ; 2012 מקום ; ארה"ב סיווג ; PG-13 (לה-13) הגבלות ...
גטסבי הגדול (2013) – סרטים
www.sratim.co.il › tt195918
The Great Gatsby. "גטסבי הגדול" - עיבוד לספרו של פרנסיס סקוט פיצג'ארלד אשר יצא בשנת 1925 וזכה להצלחה רבה רק לאחר מלחמת העולם השנייה. ג'יי גטסבי (ליאונרדו דיקפריו) הוא מיליונר מסתורי שאינו מסתיר את עושרו מהעולם ונוהג לעשות מסיבות ענק בביתו.
גטסבי הגדול (סרט, The Great Gatsby - 2013) - Kicky - בועטים את ...
https://kicky.co.il › movies-2013 › th...
גסטבי הגדול, (באנגלית: The Great Gatsby ) סרט רומנטיקה, דרמה, מבוסס יצירה ספרותית בשפה האנגלית. את הסרט ביים באז לורמן והוא הופק על ידי באז ...
"גטסבי הגדול": הרבה יותר מדי באזז - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
"גטסבי הגדול" ("The Great Gatsby"), בבימויו של באז לורמן, הוא סרט שכולו רעש וצלצולים. מעטפת נוצצת ומייגעת לעיבוד קולנועי ריקני ומייגע.
גטסבי הגדול | Seret.co.il
https://www.seret.co.il/movies/s_movies.asp?MID=3673
May 16, 2013 · תקציר הסרט "גטסבי הגדול" סרט ארכיון שתף/י שלח/י ניק קארווי מוצא את עצמו מהופנט על ידי העבר המסתורי ואורח חייו הססגוני של שכנו, ג'יי גטסבי. הוא נגרר למעגלו הכולל אובססיה, טרגדיה ושיגעון.