חיפשת:

גז פלפל קטן

תרסיס פלפל מדמיע קטן 25 g -להגנה עצמית - לנשיאה קלה ונוחה ...
https://www.drspy.co.il/product/תרסיס-פלפל-מדמיע-קטן-18g-להגנה...
מיכל אישי קטן להגנה עצמית המכיל גז עם פלפל בתרכובת חזקה במיוחד , להפעלה פשוטה ומהירה. גורם לגירוי חזק וקוצר ראייה בעיניים, דרכי הנשימה וגירוי בעור. יורה למרחק 1.5-2 מ’ . פועל במיידית !!! לנשיאה והפעלה קלה ונוחה. מק"ט:512 קטגוריות: גז פלפל, עמוד החנות הראשי, ציוד להגנה עצמית. תיאור.
מיגון ובטיחות ‏גז מדמיע/תרסיס פלפל - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=g-selfdefence&db186823=4939077
מוצר חדש 3 יחידות גז מדמיע מרסס גז פלפל במשקל 25 גרם כל אחד בקבוק גז מדמיע להגנה עצמית נגד תוקפים מרסס גז פלפל תוצרת הארץ להגנה עצמית קטן מיימדים מתאים לנשיאה בתיק …
גז פלפל למכירה - צפו בקטלוג ספריי פלפל להגנה עצמית ...
https://www.drspy.co.il/category/ציוד-להגנה-עצמית/גז-פלפל
10 יחידות גז פלפל Red sabre רד סברה אמריקאי 22ג’ באישור משטרה מחיר מיוחד !! 690 ₪ 470 ₪. 10 יחידות של גז פלפל חזק במיוחד. *במחיר מיוחד לכמות של 10 יח’ (חסכון של 20% מהמחיר הזול ביותר בארץ) בשימוש משרד הביטחון , המשטרה,השב”ס וכל הגופים הממשלתיים והביטחוניים בארץ ובארה”ב.
גז פלפל למכירה - צפו בקטלוג ספריי פלפל להגנה עצמית - דוקטור ספיי
https://www.drspy.co.il › ... › גז פלפל
בקרו באתר למידע על גז פלפל למכירה, צפו בקטלוג ובצעו הזמנה אונליין במחיר משתלם. ... תרסיס פלפל מדמיע קטן 25 g -להגנה עצמית – לנשיאה קלה ונוחה דיפנס.
גז פלפל - נשק הצפון
https://northarm.co.il › ציוד-להגנה-עצמית
תרסיס גז פלפל קטן · שלח לנו דוא"ל בנוגע למוצר זה · התקשר אלינו. 85 ₪ 65 ₪. הוסף לסל · -23%. תרסיס גז פלפל. הוסף למועדפים loading.
אקדח גז פלפל חוקי ליידי ג'ין להגנה עצמית - משווק מורשה
https://www.spy-pi.co.il
אקדח גז פלפל חוקי ליידי ג'ין, לוקחים את הביטחון האישי בידיים! בכל שנה מתרחשים מאות מקרים של אזרחים שנקלעים לסיטואציות מאיימות בעל כורחם, אם זה נהג אוטובוס שהעיר לנוסע, נהג מונית שעובד בלילות, או אזרחים תמימים שנקלעו לניסיון תקיפה, שוד או סתם היו במקום ובזמן הלא נכון.
גז פלפל - מוצר קטן הגנה גדולה - ביוטי זון - זירת היופי של ...
https://beautyzone.co.il/product/30ml-red-pepper...
התכשיר הוא קטן ממדים, קל משקל, קומפקטי ונשלף בקלות מכל תיק. הוא מהווה אמצעי הגנה לגיטימי, חוקי, אינו קטלני ומותר לשימוש בכל מצב של תחושת סכנה.
אקדח גז פלפל קטן Lady Jean|אקדח גז לבנות
https://www.flyshop.co.il/Web/?PageType=9&itemid=135055
אקדח גז פלפל קטן Lady Jean מלאי זמין לעסקאות כמותיות . אקדח גז פלפל ליידי ג'ין תוכנן מתוך צורך קיים במוצר קטן, פשוט לשימוש, יעיל, אפקטיבי ואיכותי להגנה עצמית אשר מספק יתרון מוחשי מול כל מוצר קיים בשוק.
תרסיס גז פלפל אישי קטן 22 גרם- עם קליפס- ארה”ב - Piko
https://piko.co.il › product › תרסיס-גז-...
נרתיק עבור אקדח גז פלפל, לנשיאה על החגורה. מועד אספקת נרתיק נשיאה הוא בין 4 ל10 ימי עסקים. תנאי משלוח: לבחירתך מספר אפשרויות משלוח.
גז פלפל 22 גרם להגנה עצמית Sabre Red צבע | KSP
https://ksp.co.il › קמפינג › אביזר לקמפינג וחוץ › Sabre
גז פלפל 22 גרם להגנה עצמית Sabre Red - צבע שחור | מקט: 58695.
תרסיס פלפל – 7 דברים שכדאי לדעת | גז פלפל | תרסיס פלפל
https://worldshop.co.il/תרסיס-פלפל-7-דברים-שכדאי-לדעת
תרסיס פלפל אישי מעוצב בצורה נוחה להתזה ותכולתו מעורבבת עם מים או שמן. הרכיב הפעיל של התרסיס מגיב בצורה חריפה עם מגע בעצבים הפזורים על העור לאורך הגוף. בעבר, העניק צה”ל גז מדמיע אישי לחיילות אבל עם השנים שונתה המדיניות ובגלל תכולתו של תרסיס הפלפל החל השימוש בו גם בזרועות הצבא.
תרסיס גז פלפל להגנה עצמית - סכינים למבינים
https://www.knife.co.il/tactical/peper_spray.html
גז פלפל הנמכר בשוק לצרכן הפרטי לצורך הגנה עצמית יכיל גז מדמיע שאינו בעל עוצמה גבוהה, אולם ישנם גרסאות חריפות יותר המשמשות את כוחות הביטחון כגון שוטרים, מאבטחים, קב"טים, שוטרי משמר הגבול ומיני אחרים והם בעלי עצמה גבוהה יותר המאפשרים להם לנטרל מתפרעים בהפגנות ומקרי אלימות ...
מיגון ובטיחות ‏גז מדמיע/תרסיס פלפל - זאפ השוואת מחירים
https://www.zap.co.il › ... › מיגון ובטיחות
GUARD ספריי תרסיס גז פלפל מדמיע להגנה עצמית מסוג GUARD . תרסיס קטן ונוח לכיס או בתיק עם ניצרה לאבטחה. תרסיס פלפל מכיל חומר פעיל במשקל 22 גרם מסוג אולאורזין ...
מיגון ובטיחות ‏גז מדמיע/תרסיס פלפל - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=g-self...
גז פלפל אישי קטן - נחשב לעוצמתי ביותר בעולם מתוצרת sabre האמריקאית מנטרל מיידית תוקף אלים ממרחק של 3-4 מטרים, משבית אותו לדקות ארוכות משמש גברים ונשים כאחד, כלי להגנה על המשפחה בבית במקרה חירום, ברכב, בעבודה, בכל מקום בו קיימת סכנת תקיפה.
פנטום מוצרים להגנה עצמית - אקדח גז פלפל חוקי, ציוד טקטי ...
https://www.fantompepper.co.il
תרסיס גז פלפל מכל קטן 18 גרם - מכשיר ידני של חברת Defence תרסיס גז פלפל - משווק מורשה: פנטום ציוד להגנה עצמית, משלוחים לכל הארץ - 0504377766 המחיר שלנו: ₪49.00
תרסיס פלפל | שוקרים חשמליים | והגנה עצמית - חגור שופס
https://www.hagorshops.co.il › תרסיס-...
מבחר תרסיסי פלפל, שוקרים חשמליים וכלים הגנה עצמית עכשיו באת חגור שופס. ... תרסיס פלפל קטן 22 גרם SABRE · תרסיס פלפל קטן 22 גרם ... תרסיס גז פלפל גדול דיפנס.
גז מדמיע ג'ל דביק 18% – החזק בעולם - ציוד ריגול
https://worldshop.co.il › product › גז-...
תרסיס פלפל (גז מדמיע חוקי) להגנה ושמירה עצמית המתאים לכיס ותא הכפפות ברכב עם ... ובזכות מחירו האטרקטיבי, תוכלו להבטיח כי תמיד יהיה לכם מיכל קטן בהישג יד.