חיפשת:

גדר גורים מחיר

מיטות, כלובים ומלונות ‏שער\גדר - זאפ השוואת מחירים
https://www.zap.co.il › models
DF1805 גדר רשת - גדר לתיחום שטח - גדר גורים קטן איכותי לכלב.עשוי מ-8 צלעות באורך שווה,משתנה הגובה של הגדר גורים. כמו כן ניתן לשנות את גודל השטח של הגדר ...
רשת תיחום לכלבים - גדלים לבחירה | גרו (גרופון)
https://www.groo.co.il › deal › barrie...
רשת תיחום לכלבים - גדלים לבחירה. רשת תיחום לגורים קטנים. מחיר. 229 ... גדר תיחום בעלת 8 צלעות ודלת גישה לכלבים בגדלים שונים. לשתף זה כיף. שתפו מייל.
גדר גורים גדולה - ספידוג
https://www.speedog.co.il › fence-big
גדרות רשת לאילוף מפלדת אל חלד, בעלות 8 צלעות ודלת בעלת מנעול בטיחות המגיעות ... גדר גורים 8 צלעות, ניתן ליצור במגוון צורות תיחום; ריבוע, מלבן או מתומן.
גדר גורים לאילוף ותחום בחמישה גבהים משלוח חינם |פט-בסט ...
https://www.petbest.co.il/product/גדר-תיחום-רשת-קטן-מאד-לכלב-או...
Jun 05, 2018 · נקה. כמות של גדר גורים. מועד אספקה. זמני האספקה באיזור המרכז, השרון, השפלה והסביבה יסופקו עוד באותו יום או ביום שלמחרת משלוחים לאזור חיפה והסביבה, ירושלים והסביבה, באר שבע והסביבה, טבריה והסביבה יסופקו עד 48 שעות מרגע ההזמנה. אחריות והחזרות.
גדר גורים | גדר אילוף כלבים - אנימל שופ
https://www.animalshop.co.il › כלבים🐶 › ציוד אילוף כלבים
גדר אילוף גורים יכולה לשמש אותנו גם אחרי שהכלב כבר לא גור, גדר לכלב לבית או לחצר היא מוצר מעולה ושימושי. גדר אילוף-מחיר משתנה בהתאם לעלויות שילוח המכולות מחו"ל.
גדר גורים, גדר לכלב, כלוב לכלב | אמזו - amazoo
www.amazoo.co.il/category/גדר-גורים-גדר-לכלב
גדר לכלב מתאימה גם כמתחם משחק לכלבים קטנים, ויכולה לשרת גם גורים עד אשר יגדלו, הגדר יציבה ואינה ניתנת לפתיחה או להפלה, ומתוכננת בצורה בה תוכל לעמוד גם בפני הגור השובב ביותר! נסו להוסיף לגינה גדר גורים וגלו כיצד קל יותר ליהנות מישיבה שלווה בגינה, בעוד הגורים משחקים בחדווה לא ...
גדר אילוף לכלבים מברזל - מגוון מידות - זו ארץ zoo
https://www.zooeretz.co.il › items › 1...
גדר אילוף לגורים מתאימה לגורים או לכלבים שחיים בבית. גדר אילוף תוחמת לכלב את הטריטוריה שלו ועוזרת בהרגעה וחינוך לעשיית צרכים. רשת תיחום - מוצר חובה לכל גור ...
מיטות, כלובים ומלונות ‏שער\גדר - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=an-cage&db409938=2873527
גדר גורים 8 צלעות Pet Pen - 61x61. DF1802 גדר רשת - גדר לתיחום שטח - גדר גורים קטן איכותי לכלב.עשוי מ-8 צלעות באורך שווה,משתנה הגובה של הגדר גורים.
גדרות גורים
https://www.pandapets.co.il/חנות/מוצרים-לכלבים/מלונות...
גדר גורים 61 סמ. גדר תיחום לכלבים. מוצר חובה לכלב חדש בבית. לחינוך הכלבים ... מחיר רגיל229.00 ₪. מחיר מועדון145.00 ₪. לפרטי המוצר.
גדר גורים מידות 63 ס"מ-122 ס"מ. Petsland - ג'ונגל - רשת ...
https://www.jungle-club.co.il/product/גדר-גורים-מידות-63-סמ-122-סמ
Jan 22, 2017 · גדר 76 ס”מ – לכלבים עד משקל 10 ק”ג בבגרותם. גדר 93 ס”מ – לכלבים עד משקל 25 ק”ג בבגרותם. גדר 109 ס”מ – לכלבים עד משקל 35 ק”ג בבגרותם. גדר 122 ס”מ – לכלבים מעל 40 ק”ג בבגרותם וגזעי ענק. ***התמונה להמחשה בלבד***. גודל. בחירת אפשרות 109X61 122X61 63X61 79X61 93X61 Clear selection.
גדר גורים מידות 63 ס"מ-122 ס"מ. Petsland - ג'ונגל - רשת חנויות מחמד
https://www.jungle-club.co.il › product
גדר גורים לתיחום ואילוף גורים, הגדר מגיע במגוון מידות וניתנת להקטנת השטח על ידי צמצום מס' צלעות הגדר. ניתן להוסיף גג לגדר, המסייע למניעת בריחת בעל החיים ...
גדרות גורים
https://www.pandapets.co.il › חנות › ג...
גדרות גורים. גדרות לתיחום הכלב בבית או מחוץ לבית COM_VIRTUEMART_READ_MORE. ... לחינוך הכלבים ... מחיר רגיל229.00 ₪. מחיר מועדון145.00 ₪.
גדר לכלבים לאילוף - גדר גורים במחיר משתלם! - כיף לחיות
https://www.keflahayot.co.il › 84852...
כל מה שחשוב לדעת על רכישה של גדר לכלבים. גדר רשת לכלבים – נקראת גם גדר גורים, הינה למעשה גדר אילוף לכלבים המאפשרת לכם ליצור כלוב לכלב, אך כלוב המותאם בצורה ...
גדר גורים | גדר אילוף כלבים
https://www.animalshop.co.il/category/גדר-אילוף-לכלב
גדר גורים/גדר אילוף 91 ס"מ: לכלבים בינוניים עד 25 ק"ג בבגרות: ביגל, שארפיי, צ'או צ'או, פינצ'ר, פיטבול, רועה אוסטרלי, בורדר קולי, דלמטי: גדר גורים 107 ס"מ: לכלבים גדולים עד 40 ק"ג בבגרות
גדר גורים לאילוף ותחום בחמישה גבהים משלוח חינם - פט-בסט
https://www.petbest.co.il › product
פט בסט חנות החיות עם מערך שירות הלקוחות והמשלוחים הכי טוב בארץ, גדר גורים ... מחיר: ₪239.00 – ₪439.00 ... גדר גורים היא גדר אילוף לחינוך ושמירה על הגור.