חיפשת:

גג לאירועים בירושלים

Host Rooftop - מתחם אירועים אורבני | עד 120 איש | מקומות ...
www.hafakot.co.il › location › אינדיגו-גג
המתחם משנה את החוויה המוכרת של אירועים בישראל ומייבא ניחוח אירופי, יוקרתי וחדשני. המקום מושלם לאירועים פרטיים, עסקיים, חתונות, ימי הולדת, בר מצווה, השקות, הרמות כוסית ועוד…. לבירורים: 03-3035060 ...
דוכנים לאירועים בירושלים: מעל 100 דוכני מזון לכל אירוע בעיר ...
דוכני-מזון.com › דוכני_מזון
הכי משתלמים בהשכרת דוכני מזון לאירועים בירושלים- 073-7765522 . כל סוגי הדוכנים באזור ירושליםתחת קורת גג אחת! בחרו מתוך מעל 35 סוגי דוכני מזון בשריים לאירועים בירושלים:
מונטפיורי בכותל: מסעדה לאירועים בירושלים | אולם אירועים בכותל
www.montefiore-bakotel.co.il/index.html
האולם מכיל גג שבו ניתן לערוך חופות ואירועים אל מול נוף עוצר נשימה והיחיד מסוגו בכותל ובעיר העתיקה. המבנה שבראשו גג זה הינו המבנה הרם ביותר ברובע היהודי ובעיר העתיקה. חושבים על חתונה בכותל?
אירועים בירושלים – כל האירועים ברחבי העיר | עיריית ירושלים
www.jerusalem.muni.il › he › experience
כל האירועים ברחבי העיר ירושלים - אירועים למשפחות וילדים, בידור ופנאי, מוסיקה והופעות, הרצאות, הצגות, אירועים דיגיטליים, אירועים בספריות ועוד.
סקייליין ירושלים | מסעדת שף כשרה לאירועים
skylinejerusalem.com
סקיילין הינה אחת המסעדות היחודיות בכל ירושלים. סועדים ייהנו מנופי העיר המרהיבים הנשקפים מגג המלון ואשר שמספקים חוויה בלתי נשכחת. המסעדה מהווה מקום מפגש נעים ואינטימי עם אופציה לשבת בפנים או בחוץ. כל המנות מעשה בית ...
דוכנים לאירועים בירושלים: מעל 100 דוכני מזון לכל אירוע ...
https://דוכני-מזון.com/דוכני_מזון_לאירועים_בירושלים
הכי משתלמים בהשכרת דוכני מזון לאירועים בירושלים- 073-7765522 . כל סוגי הדוכנים באזור ירושליםתחת קורת גג אחת! בחרו מתוך מעל 35 סוגי דוכני מזון בשריים לאירועים בירושלים:
גני אירועים קטנים בירושלים והסביבה - וואלה! מזל טוב
https://mazaltov.walla.co.il › parties
אולמי שרון, אולם וגן אירועים הקיימים מזה שלושה עשורים וממוקמים בירושלים. לאירועים של עד 400 אנשים, מציעים לבעלי אירועים מקום יפהפה עם הרגשה משפחתית וט.
אירועים בירושלים, כל האירועים הנבחרים - iTravelJerusalem
www.itraveljerusalem.com › he › events
אירועים בירושלים כל האירועים הלוהטים של ירושלים במקום אחד! ירושלים מלאה באירועי תרבות, הופעות חיות, פסטיבלים ובפעילויות לזוגות או לכל המשפחה.
אירועים בירושלים – כל האירועים ברחבי העיר | עיריית ירושלים
https://www.jerusalem.muni.il/he/experience/lobbyevents
כל האירועים ברחבי העיר ירושלים - אירועים למשפחות וילדים, בידור ופנאי, מוסיקה והופעות, הרצאות, הצגות, אירועים דיגיטליים, אירועים בספריות ועוד.
מקומות מיוחדים לאירועים
www.hafakot.co.il
באתר מקומות מיוחדים לאירועים תוכלו למצוא את המבחר הגדול בישראל של מקומות לאירועים לכל מטרה.
מגנטים בירושלים - מגנטרון
https://sites.google.com/site/magnetronn1/jerusalem
מגנטים ליום הולדת באזור השפלה , מגנטים לחתונה בירושלים, מגנטים לבר מצווה בירושלים , מגנטים לבת מצווה בירושלים , מגנטים לברית בירושלים , מגנטים לבריתה בירושלים , מגנטים לאירועים עסקיים בירושלים ,...
מקומות לאירועים קטנים בירושלים - iTravelJerusalem
https://www.itraveljerusalem.com › ent
מקומות לאירועים קטנים בירושלים ... הואלרו הוא מסעדת בראסרי הממוקמת בשוק מחנה יהודה התוסס בירושלים ובמקום תמצאו מטבח שף עם מאכלי גורמה והתאמה לאירועים.
סקייליין ירושלים | מסעדת שף כשרה לאירועים
https://skylinejerusalem.com
מסעדת השף סקייליין האקסקלוסיבית שוכנת על גג מלון גני ירושלים ומשקיפה לנופים פנורמיים מרהיבים של העיר, שמספקים נופך בלתי נשכח לחוויה. תפריטי האירועים עונתיים ונתפרים בהתאם להיצע הטרי ביותר, וכמובן – לאופי האירוע ולאורחיו. הכל בהכשר גלאט מהדרין ורבנות מהדרין.
בילוי של מעלה: ביקרנו בגגות ירושלים - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › טיולים בארץ
בשבוע הבא, בתאריכים 23 - 26 באוגוסט, יתקיים בירושלים בפעם הראשונה פסטיבל גגות, שזכה לשם הגימיקי "פסטיבל גג עדן".
גג ברובע - מקומות קטנים לאירועים בראשון לציון
https://www.mekomot-eruim.co.il/showatt.php?attid=4020
גג ברובע - גג פתוח לאירועים בראשון לציון, מזמין תכם ליהנות מאווירת אירוח מרעננת המותאמת לכל סוגי האי פרסום באתר
מקומות לאירועים קטנים בירושלים
https://mekomot-eruim.co.il › places-...
חשבתם על קיום אירוע קטן בירושלים? אירוע אינטימי, שיעניק לכם ולאורחים חוויה בלתי נשכחת? ישנם מקומות לאירועים קטנים בירושלים בשפע. דווקא במקומות קט.
מקומות לאירועים בירושלים | כנסים פורטל – כנסים, אירועים עסקיים ומה ...
http://www.knasimportal.co.il › link_...
ברש החדש בירושלים לכנסים אירועים השתלמויות וסדנאות ... אולמות אימון, כיתות לימוד, אולם הכולל במה, גג רחב ידיים מקורה באוהל, ספרייה ועוד.
חתונה בירושלים מול העיר העתיקה - מלון ממילא
https://www.mamillahotel.co.il › wed...
חתונה בירושלים עם נוף מרהיב, מסורת וקולינריה. ... לאירועים משפחתיים גדולים, נשפים, מסיבות קוקטייל וכנסים עסקיים. מתאים עד: 250 אנשים ...
מקומות לאירועים קטנים בירושלים
https://www.eruimktanim.co.il › search
ברוכים הבאים למקום שמאפשר לכם למצוא את המקום המושלם לאירוע! מנוע חיפוש חכם מאגד בתוכו מאות מקומות לאירועים קטנים ומאפשר לכם לאתר בלחיצת כפתור את הבית לאירוע ...
מקומות מיוחדים לאירועים
https://www.hafakot.co.il
באתר מקומות מיוחדים לאירועים תוכלו למצוא את המבחר הגדול בישראל של מקומות לאירועים לכל מטרה. מקומות מיוחדים, אירועים פרטיים ועסקיים והכל בבחירה ובהתאמה אישית …
רופטופ: מסעדות וברים על הגג
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-5280158,00
Jun 07, 2018 · בר מגניב על גג מלון "פוליהאוס" בכניסה למדרחוב נחלת בנימין. על הגג רחב הידיים של המלון, שעוצב על ידי המעצב קארים ראשיד, נמצאת גם בריכה יפהפיה, שמוסיפה נדבך נוסף לאווירה הסקסית שבמקום.
LOFT EXTREME | לופט אקסטרים | אולם אירועים בתלפיות ירושלים ...
https://www.britot.co.il/?page=extreme
מלון ענבל מציב רף גבוה לאירועים בירושלים. נוף פנורמי עוצר נשימה, סטנדרט שירות הגבוה בארץ, חוויה קולינרית מרגשת, איכות בלתי מתפשרת.
רופטופ: מסעדות וברים על הגג
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5280158,00.html
Jun 08, 2018 · אגב, בנוסף לבילוי לילי מקיימים כאן גם אירועים עסקיים, הרצאות ואפילו חתונות. בתפריט האלכוהול יחכו לכם מגוון קוקטיילים (56-48 שקלים) ורשימה ארוכה של יינות איכותיים מהארץ והמעולם. בתפריט האוכל תמצאו מנות כמו טאקו סלמון (41 שקלים) ועראיס (58 שקלים), המבורגר בלחמניית בריוש (48 שקלים ...
אירועים במסעדות בירושלים והסביבה
https://www.eruimbemisadot.co.il › s...
אגודת ספורט הפועל 2, הגן הטכנולוגי, מלחה, ירושלים מנהל אירועים: תמר - 073-7592994 · לפרטים נוספים והשארת פרטים » · מלכה גריל ותבשיל ירושלים מלכה - מקום של ...
Host Rooftop - מתחם אירועים אורבני | עד 120 איש | מקומות ...
https://www.hafakot.co.il/location/אינדיגו-גג-ובריכה-לאירועים...
גג מדהים לאירועים עד 120 מוזמנים באירועי קוקטייל, בריכה יוקרתית ונוף מדהים של בניינים רבי קומות. המתחם הוא מתחם אירועים אקסלוסיבי המעניק חוויה הוליסטית, החל מהעיצוב, התכנון, הנוף המדהים לכל תל אביב, האווירה וכמובן- המטבח הייחודי שיותאם לכל אירוע בהתאם לקונספט שלו.
אירועים קטנים בירושלים | מקום לאירוע קטן בירושלים
https://www.hafakot.co.il › place › אי...
אינדקס רחב של מקומות של אירועים קטנים בירושלים והסביבה. אתם מוזמנים להכיר את אתר מקומות מיוחדים לאירועים אשר יסייע לכם בחיפוש אחר מקום לאירוע קטן בירושלים.