חיפשת:

גב האומה ויקיפדיה

גורי אלפי – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › גורי_אלפי
בסוף 2015 אלפי פרש מהתוכנית "גב האומה" בערוץ 10 על מנת להנחות את תוכנית הבידור הלילית "היום בלילה עם גורי אלפי" במסגרת שידורי קשת בערוץ 2 (בהמשך בקשת 12), שעלתה לאוויר ב-30 בדצמבר 2015 ונמשכה 3 עונות.
גורי אלפי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/גורי_אלפי
נטע הלפרין, עכבר העיר אונליין, צחוק בעבודה: גורי אלפי עוד לא מיצה את "מצב האומה", באתר הארץ, 12 בדצמבר 2012 תמר רותם , למה גורי אלפי החליט לחפור את תעלת בלאומילך , באתר הארץ , 15 באוגוסט 2014
תם אהרון – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/תם_אהרון
היה פאנליסט וכותב בתוכנית "גב האומה". מינואר 2018 הנחה את התוכנית "פעם בשבוע עם תם אהרון", בערוץ כאן 11. ביוגרפיה. אהרון נולד וגדל ברעננה. שירת בצה"ל בצנזורה הצבאית.
שיחה:גב האומה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › שיחה:גב_האומה
שלום לך, היות ש"גב האומה" היא במהותה המשך דומה ככל האפשר ל"מצב האומה" ונוצרה עקב אילוצים שונים, מוטב להשאיר את השתיים בערך אחד ולהבהיר את הקשר ביניהן. כמובן, צוין כי הבעלות החוקית על המותג "מצב ...
גב האומה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/גב_האומה
גב האומה (בעבר: מצב האומה) הייתה תוכנית סאטירה ישראלית, ששודרה ברשת 13. זוכת פרס האקדמיה לטלוויזיה. שודרה בערוץ 2, ברשת, בשנים 2010–2015 בשם "מצב האומה". החל מ-2015 שודרה בערוץ עשר בשמה החדש "גב האומה". עם מיזוגו של ערוץ עשר עם רשת התוכנית עברה לערוץ הממוזג רשת 13 ותחת שמה האחרון. באוגוסט 2020 התוכנית ירדה מן המסך לאחר ביטול החוזה ברשת 13 של מנחה ויוצר התוכנית, ליאור שליין.
שיחה:גב האומה – ויקיפדיה
https://he.wikidark.org › wiki › שיחה:...
שינוי שם הדףעריכה. ראשית, אשמח לדעת מה מקור המידע על שינוי שם התוכנית ל"גב האומה", כיוון שגוגל לא העלה משהו בנושא (פרומו בערוץ 10?)
ליאור שליין – ויקיפדיה
he.m.wikipedia.org › wiki › ליאור_שליין
גב האומה שליין (במרכז) מארח את בת זוגו ח"כ מרב מיכאלי (מימינו), ב" גב האומה ", 2015 ב- 2010 שב שליין לזכיינית ערוץ 2 " רשת ", ויצר את תוכנית ה סאטירה " מצב האומה ".
תם אהרון – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › תם_אהרון
היה פאנליסט וכותב בתוכנית "גב האומה". מינואר 2018 הנחה את התוכנית "פעם בשבוע עם תם אהרון", בערוץ כאן 11. ביוגרפיה. אהרון נולד וגדל ברעננה. שירת בצה"ל בצנזורה הצבאית.
גב האומה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › גב_האומה
גב האומה. גב האומה (בעבר: מצב האומה) הייתה תוכנית סאטירה ישראלית, ששודרה ב רשת 13. זוכת פרס האקדמיה לטלוויזיה. שודרה ב ערוץ 2, ב רשת, בשנים 2010 – 2015 בשם "מצב האומה". החל מ-2015 שודרה ב ערוץ עשר בשמה החדש ...
שיחה:גב האומה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שיחה:גב_האומה
מעולה, כתוב נהדר מלא תוכן אמין והכרחי על התוכנית. קישורים מעולים. כל הכבוד! הודעה זו נכתבה באמצעות מערכת המשוב.  85.64.71.27 01:37, 22 באוגוסט 2012 (IDT)[]
מה זה מצב האומה - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › מצב_האומה
החל מ⁻2015 שודרה בערוץ עשר בשמה החדש "גב האומה". עם מיזוגו של ערוץ עשר עם רשת התוכנית עברה לערוץ הממוזג רשת 13 באותו השם. מתוך ויקיפדיה.
גב האומה - מוכיחים שהרב יצחק יוסף הוא אשכנזי - YouTube
www.youtube.com › watch
גב האומה: ליאור שליין והחברים חוזרים עם מוסף ההדתה, והפעם: מרפסות לסוכה, ויקיפדיה כשרה והרב הראשי יצחק יוסף ...
גב האומה | מעריב
https://www.maariv.co.il › תגיות
גב האומה – כל מה שרציתם לדעת אודות גב האומה : חדשות חמות, כתבות ומידע עדכני - למידע נוסף, היכנסו עכשיו. ... ליאור שליין, נפתלי בנט פלאש 90,ויקיפדיה ...
עינב גלילי – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › עינב_גלילי
עינב גלילי (משמאל), בתוכנית גב האומה. גלילי נולדה ב קיבוץ נען. אביה, שלמה, היה בנו של חבר הכנסת וה שר וראש המפקדה הארצית של ההגנה - ישראל גלילי. אמה, אילת, היא נכדתה של איטה קאליש (נכדתו של שמחה ...
ח"כ אמיר אוחנה תובע את ליאור שליין | tvbee - Mako
https://www.mako.co.il › tvbee-tv-news
כחודש לאחר שליאור שליין הקדיש לו מונולוג בתכניתו "גב האומה", בו טען כי הצביע נגד האינטרסים ... ליאור שליין (צילום: זהר אבו אלנסר, ויקיפדיה).
"טאלנט בינוני; תוכן ממוחזר": רשת 13 יורה בחזרה על ליאור שליין - ICE
https://www.ice.co.il › news › article
אבי בן טל, ליאור שליין (צילום ינאי יחיאל, ויקיפדיה). רשת 13 משיבה אש לליאור שליין: לאחר שמגיש 'גב האומה' הגיש תביעה בסך 30 מיליון שקל נגד ...
ליאור שליין – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/ליאור_שליין
גב האומה שליין (במרכז) מארח את בת זוגו ח"כ מרב מיכאלי (מימינו), ב" גב האומה ", 2015 ב- 2010 שב שליין לזכיינית ערוץ 2 " רשת ", ויצר את תוכנית ה סאטירה " מצב האומה ".
עינב גלילי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/עינב_גלילי
הגישה את תוכנית הרדיו ה הומוריסטית " היפות והאמיצות " ב" רדיו תל אביב " יחד עם מיכל ניב, עד ל התאבדותה של ניב ב ינואר 2000 . בתחילת שנות ה-2000, הופיעה גלילי ב ערוץ 2 ב רשת. היא הנחתה את תוכנית הראיונות "שולחן לשניים" ואת תוכנית הבוקר " העולם הבוקר " לצד אברי גלעד.
Gav Ha'Uma - Wikipedia
https://en.wikipedia.org › wiki › Gav_Ha'Uma
Gav Ha'Uma (formerly Matzav Ha'Uma) was an Israeli satire show hosted by Lior Schleien, ... 2015 on Channel 10 as Gav Ha'Uma ("גב האומה", "The back of the nation").
גב האומה - ויקיפדיה
https://iw.hrvwiki.net › Gav_Ha'Uma
מצה האומה / גב האומה. גב האומה 4.jpg. נוצר על ידי, ליאור שליין ואבי כהן. בימוי, סיון מגאזניק. בכיכובם, ליאור שליין (מנחה) עינב גלילי (קפטן הקבוצה)