חיפשת:

גבי מים בדרום

נחלים בדרום – iNature
inature.info › wiki › נחלים_בדרום
טיולי נחלים בדרום. נחלי הדרום יבשים לרוב, אך כאשר הם שוטפים זוהי חוויה מיוחדת. וגם כשהם יבשים חלק מהנחלים מאד אתגריים ומהנים. בנוסף לנחלים המתוארים כאן, קיימים נחלים נוספים באתר ובאם לא מצאתם ...
גבי עתק: מסלול טיול חדש בהרי אילת שבערבה הדרומית - וואלה! תיירות
https://travel.walla.co.il › item
השטפונות שידע אזור הערבה השבוע מילאו גם את גבי עתק היפהפיים שבהרי אילת, ... ויצר בסלע הגיר קניון נהדר לטיול ובו גבי מים שמתמלאים בשטפונות.
טיולים בדרום: 14 המסלולים היפים ביותר
https://www.haaretz.co.il/travel/EXT-INTERACTIVE-1.5936597
מסלול ללא מים. לא מתאים לילדים . משך הטיול: 6 שעות (9 קילומטר) אוטובוס: אגד 48 מבאר שבע לדימונה. משם יש לקחת מונית . גבי ימין ומעלה ימין הם מהמקומות …
טיולים בדרום: 14 המסלולים היפים ביותר - הארץ
https://www.haaretz.co.il › gallery
חלק שלישי - טיולים בדרום הארץ. ... מסלול ללא מים. מתאים לילדים. משך הטיול: 4 שעות (6 קילומטרים). אוטובוס: דן בדרום, 333 מבאר שבע לאופקים.
גבים במדבר: מים שקטים - מסע אחר
https://www.masa.co.il › article › גבים...
לצד מעיינות בדרום, אחת התופעות המבורכות בנגב ובמדבר יהודה היא גבי מים, המתמלאים לאחר שיטפונות ומזמינים לטבילה מרעננת.
מסלולי טיול בדרום - טיולי
www.tiuli.com › tracks
אתר טיולי מציע מאות מסלולי טיול למשפחות, לקבוצות, לזוגות וליחידים - הסברים, מפות, פורום טיולים פעיל וכל מה שחשוב לדעת לפני שיוצאים לטייל, במרחק לחיצה
מעיינות וגבים במדבר יהודה – iNature - טבע ונופים בישראל
https://inature.info › wiki › מעיינות_וג...
מסלול אתגרי ומרתק, עם עשרות גבי מים ומפלים בהם יורדים בסיוע חבלים ודרגיות. Einot zukim.jpg ... מעיינות וגבים בדרום מדבר יהודה. Ein gedi1.jpg.
לפני שיתייבשו: 6 גבים מלאים ומושלמים לטיולי האביב במדבר! - טיולי
https://www.tiuli.com › כתבות
קל להתבלבל ולחשוב שאם הטיול כולל מים, אז לא צריך כובע. אז זהו, שזו מחשבה מוטעית, ... טיולים לשבת בדרום - 6 רעיונות שיסגרו לכם את הפינה.
טיולים בדרום: 14 המסלולים היפים ביותר
www.haaretz.co.il › travel › EXT-INTERACTIVE-1
מסלול ללא מים. לא מתאים לילדים . משך הטיול: 6 שעות (9 קילומטר) אוטובוס: אגד 48 מבאר שבע לדימונה. משם יש לקחת מונית . גבי ימין ומעלה ימין הם מהמקומות היפים ביותר באזור המכתשים – בין המכתש הקטן לגדול.
יום טיול - בין גבי מים בצפון הנגב
www.maslulim-israel.co.il › גבי-מים-בנגב
גבי מים בצפון הנגב - לאחר ימות גשם ושיטפונות בדרום מלאים גבי המים בנגב במים טובים. מסלול הטיול בין גבי המים בצפון הנגב משלב קטעי נסיעה קצרים יחסית עם קטעי הליכה אל ארבעה גבי מים מיוחדים במינם.
גבים במדבר: מים שקטים - מסע אחר
www.masa.co.il › article › גבים-במדבר-מים
בריכת צפירה
גבים במדבר: מים שקטים - מסע אחר
https://www.masa.co.il/article/גבים-במדבר-מים
נחל אשלים ונחל עזגד: מסע בין גבי מים - דרום ים המלח ומדבר ...
https://www.tiuli.com/tracks/210
Feb 20, 2017 · במסלולים מוצלים גבי מים לא יתאדו במהרה, לכן גם אם מטיילים בקיץ צריך להיערך לחצות גבים. אם החלטתם לצאת למסלול עם גבי מים, התייעצו עם מי שטייל …
נחלים בדרום – iNature
https://inature.info/wiki/נחלים_בדרום
נחל אשלון הסמוך לעיר דימונה מציע טיול מדברי לאוהבי הליכה - גבי מים, פריחת נרקיסים, ומעלה הררי לקינוח. ... עין בוקק - מעיין ופלג זורם בדרום מדבר יהודה.
מעיינות וגבים במדבר יהודה – iNature
inature.info › wiki › מעיינות_וגבים
מעיינות וגבים במדבר יהודה. מדבר יהודה הינו אחד מאזורי הטיול המאתגרים והיבשים בארץ, אך גם בחבל ארץ זה יש כמה וכמה אתרי מים איכותיים - הן מספר מעיינות גדולים (בפרט בנווה עין גדי) והן גבי מים המתמלאים לאחר השטפונות.
יום טיול - בין גבי מים בצפון הנגב - מסלולים
https://www.maslulim-israel.co.il › גב...
גבי מים בצפון הנגב - לאחר ימות גשם ושיטפונות בדרום מלאים גבי המים בנגב במים טובים. מסלול הטיול בין גבי המים בצפון הנגב משלב קטעי נסיעה קצרים יחסית עם קטעי ...
מעיינות במדבר: מסלולים רטובים בנגב - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › טיולים בארץ
... גם מים. בדיוק בשביל זה מצאנו לכם מספר מסלולי טיול עם מעיינות בנגב המדברי. הכינו נעליים מתאימות ובגדי החלפה וצאו להירטב בדרום הארץ.
נחל אשלים ונחל עזגד: מסע בין גבי מים - דרום ים המלח ומדבר ...
www.tiuli.com › tracks › 210
Feb 20, 2017 · במסלולים מוצלים גבי מים לא יתאדו במהרה, לכן גם אם מטיילים בקיץ צריך להיערך לחצות גבים. אם החלטתם לצאת למסלול עם גבי מים, התייעצו עם מי שטייל במסלול. זה יכול לעזור להבנת המסלול וההכנה אליו.
יום טיול - בין גבי מים בצפון הנגב
https://www.maslulim-israel.co.il/גבי-מים-בנגב.html
גבי מים בצפון הנגב - לאחר ימות גשם ושיטפונות בדרום מלאים גבי המים בנגב במים טובים. מסלול הטיול בין גבי המים בצפון הנגב משלב קטעי נסיעה קצרים יחסית עם קטעי הליכה אל ארבעה גבי מים מיוחדים במינם.
מסלולי טיול בדרום - טיולי
https://www.tiuli.com/tracks?dests=4
בדרום הרי אילת, כעשרים ק"מ צפונית לעיר עצמה נמצא קניון. לא כזה שחנויות בו לרוב, אלא כזה שמתחתר באבן האדומה, אבן החול שמקורה בימים קדומים. ... מסע בין גבי מים. חוויה נהדרת מחכה לאוהבי האתגר ...