חיפשת:

גבול רמת גן תל אביב

דירות בשושו רמת גן/גבעתיים-אין כניסה למתווכים - Facebook
https://www.facebook.com › groups
חוקי הקבוצה דירות להשכרה ברמת גן גבעתיים ללא תיווך! ... לדירה הכי מהממת ברמת גן על גבול גבעתיים,רחוב הסנה. ... ₪2,525 · גבעתיים, תל אביב.
מרכז המומחים הרב-תחומי ברפואת שיניים ד׳׳ר סולומונוב
https://www.endocenter.co.il
מרכז המומחים הרב-תחומי נוסד ע"י ד"ר מיכאל סולומונוב בשנת 2015, באזור העסקים החדש על גבול רמת-גן, תל אביב ובני-ברק. המרפאה עוסקת במתן שירותי רפואת מומחים למרפאות שיניים …
לגור בפנטהאוז על גבול תל אביב, לשלם מחיר של רמת גן - על גג ...
https://www.themarker.com/labels/rooftop/1.9562910
Feb 23, 2021 · לגור בפנטהאוז על גבול תל אביב, לשלם מחיר של רמת גן. הרכבת הקלה היא הבטחה הולכת ומתממשת למהפכה תחבורתית ונדל"נית במטרופולין גוש דן.
יש גבול - המקומון
https://hamekomon.maariv.co.il/news/142734
יש גבול. אחרי שנים ארוכות של מחאות, בעקבות אינספור תאונות, יצאו לדרך העבודות להסדרת צומת אלוף דוד-עודד-אשרמן, שעל גבול רמת גן-תל אביב. הצומת המסוכן אף זכה לכינוי "הצומת שנופל בין הכיסאות", כיוון ...
דירות ופרויקטים חדשים ברמת גן - מדלן
https://www.madlan.co.il › רמת-גן-ישראל
49 דירות ופרויקטים חדשים למכירה ברמת גן. ... אלוף תמרי נחמיה 1-3 רמת גן. דירות 4 חד׳ ... OLIVER תל אביב. דירות 5-4 חד׳. שדרות ששת הימים 48, תל אביב יפו.
לגור בפנטהאוז על גבול תל אביב, לשלם מחיר של רמת גן - דה מרקר
https://www.themarker.com › rooftop
לגור בפנטהאוז על גבול תל אביב, לשלם מחיר של רמת גן. הרכבת הקלה היא הבטחה הולכת ומתממשת למהפכה תחבורתית ונדל"נית במטרופולין גוש דן.
השכונה שלי - עיריית רמת גן
https://www.ramat-gan.muni.il › my_...
במפת השכונה שלי תמצאו מפה הכוללת את כל רחובות העיר רמת גן, לצד מיקומי מוסדות חינוך ותרבות, ספורט, חניונים, מקלטים, גינות, מרכזים קהילתיים.
ELITE TOWERS, רמת גן - נדלן.קום לוח דירות למכירה
https://www.nadlan.com/project/ELITE TOWERS
ELITE TOWERS, הפרויקט היוקרתי על גבול רמת גן-תל אביב אתם מוזמנים להתרשם ממגדלי elite – מתחם מגורים יוקרתי חדש ומודרני על גבול רמת גן - תל אביב, מרחק נגיעה מאזורי התרבות, הבילוי והפנאי של תל אביב.
המעגל 42 ר"ג - ap-i.co.il
www.ap-i.co.il/Projects/Project/?ID=30
בלב רמת גן , על גבול גבעתיים וחמש דקות מתל אביב נבנה פרויקט מגורים מודרני ייחודי ואלגנטי בסטאנדרט גבוה ויוקרתי.
רמת גן על גבול תל אביב - סימניה
https://simania.co.il › city › cityName...
ספרים ברמת גן על גבול תל אביב, קוראים שגרים ברמת גן על גבול תל אביב, ספרים משומשים שנמכרים ברמת גן על גבול תל אביב, חנויות ספרים ברמת גן על גבול תל אביב, ...
הקו האדום | נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים | NTA
https://www.nta.co.il/line/1
הקו האדום יהווה את "עמוד השדרה" של מערכת המתע"ן (מערכת תחבורה עתירת נוסעים). הוא יעבור באזורים העמוסים ביותר במטרופולין וישרת את מספר הנוסעים הרב ביותר ביחס לקווים …
רמת גן - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › רמת_גן
רָמַת-גַּן היא אחת מהערים המרכזיות במחוז תל אביב בישראל. ... (על שם יונתן גרוס שנפטר ממחלה בגיל 47) שנמשך לאורך הירקון עד גבול תל אביב באזור שבע טחנות.