חיפשת:

ג'וני קריספי אילת תפריט

‫ג'וני קריספי, אילת - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il › ... › ישראל › אזור הדרום › אילת
הלכנו ברגל מהמלון בחום של אילת כעשר דקות הליכה עד למסעדה ואין ספק שהיה שווה את זה. מרוב שהיה טעים לא הספקנו אפילו לצלם תמונה טובה הזמנו כריך חזה עוף ...
ג'וני קריספי אילת - תפריט משלוחים
https://order.johnnycrispy.com › ...
נתחי אנטריקוט על הפלנצ'ה, עם מבחר ממרחים וירקות לבחירה. כל המנות מוגשות עם מארז רטבים מפנק: איולי צ'ימיצ'ורי, אלף האיים, מיונז שום, צ'ילי חריף, צ'ילי מתוק, ...
ג'וני קריספי אילת תפריט משלוחים - תן ביס
https://www.10bis.co.il › delivery › ג...
ג'וני קריספי אילת משלוחים - תפריט משלוחים מפורט המאפשר הזמנה אונליין מכל כרטיס אשראי! בהזמנת משלוח ממסעדת ג'וני קריספי אילת תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס ...
ג'וני קריספי אילת סנדוויץ' בר - דרך יותם 24 אילת ביקורות וחוות דעת
https://www.rest.co.il › ... › סנדוויץ' ברים
הצוות מאוד אדיב ומהיר. המנות טעימות מאוד ויש מבחר אדיר של אפשרויות. המיקום מאוד נוח במרכז הישן של אילת מול הטיילת ליד קלאב הוטל.
תפריט משלוחים – ג'וני קריספי אילת
https://order.johnnycrispy.com/wl/7859
ג'וני תוספות. ג'וני סלטים. ג'וני קריספי ילדים. ג'וני סנדוויצ'ים טבעוני. משקאות. 40 ₪ מינימום. 25-40 ₪ משלוח. 60-90 דקות למשלוח. המשלוח מתבצע ע"י.
ג'וני קריספי אילת - B144
https://www.b144.co.il › b144_sip
"גוני קריספי" הסנדוויץ הכי טעים בעולם מפנק אותכם לפי בחירתכם בסנדוויץ עם אנטריקוט, חביתות, חזה עוף ועוד. או אולי מנה צמחונית ו/או טבעונית של סלט עשיר.
ג'וני קריספי - הסנדוויץ' הטוב בעולם
https://johnnycrispy.com
ג'וני קריספי - הסנדוויץ' הטוב בעולם. ג’וני קריספי – דף הבית. אודות. משלוחים. גלריה. סניפים. זכיינות. צור קשר. נגישות סניפים.
ג'וני קריספי אילת
https://eilat.city › גוני-קריספי
ג'וני קריספי אילת - הסניף החדש והדרומי ביותר של רשת הסנדוויץ' בר הישראלית המצליחה. מתמחה בסנדוויצ'ים יצירתיים וטעימים העשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר.
ג'וני קריספי אילת - פרטי סניף ג'וני קריספי אילת
https://johnnycrispy.com/eilat
ג'וני קריספי אילת - פרטי סניף ג'וני קריספי אילת. דילוג לתוכן. ג’וני קריספי – דף הבית. אודות. משלוחים. גלריה. סניפים. זכיינות. צור קשר.
ג'וני קריספי אילת - תפריט משלוחים - בשרים
https://www.mishlohim.co.il/menu/11568
Oct 12, 2021 · ג'וני שניצל צ'ונגו. שניצל עוף מצופה בפרורי לחם קריספיים, עם מבחר ממרחים וירקות לבחירה. מגיע עם כל הרטבים לצד המנה: 1 איולי צי'מיצ'ורי, 1 אלף האיים, 1 מיונז שום, 1 צ'ילי חריף, 1 צ'ילי מתוק, 2 מיונז. ₪ 37 +.
ג'וני קריספי אילת - משלוחה
https://www.mishloha.co.il › ...
נתחי אנטריקוט על הפלנצ'ה, עם מבחר ממרחים וירקות לבחירה. מוגש עם רטבים לצד המנה. כל המנות מוגשות עם מארז רטבים מפנק: איולי צ'ימיצ'ורי, אלף האיים, מיונז שום, ...
ג'וני קריספי אילת - תפריט משלוחים - בשרים
https://www.mishlohim.co.il › menu
ג'וני קריספי אילת באילת משלוחים – תפריט משלוחים של ג'וני קריספי אילת - לבשרים באילת - הזמנות טלפוניות, און ליין, קופונים והמלצות.
ג'וני קריספי אילת תפריט משלוחים - הזמן משלוח ממסעדת ג'וני ...
https://www.10bis.co.il/next/restaurants/menu/delivery/27531/גוני-קריספי
ג'וני קריספי אילת משלוחים - תפריט משלוחים מפורט המאפשר הזמנה אונליין מכל כרטיס אשראי! בהזמנת משלוח ממסעדת ג'וני קריספי אילת תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס.
ג'וני קריספי - דרך יותם 2, אילת - רשת סנדוויץ' בר - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות ג'וני קריספי בדרך יותם 2, אילת - טלפון, שעות פתיחה, תפריט, ניווט, ביקורות ועוד רשתות סנדוויץ' בר תוכלו למצוא באתר איזי.
ג'וני קריספי אילת משלוחים בשרים אילת | משלוחה
https://www.mishloha.co.il/r/ג'וני קריספי אילת#!/rest/7859/menu
ג'וני קריספי אילת אתר המשלוחים המיוחד של ג'וני קריספי אילת, באתר תפריט משלוחים מעודכן, הטבות וקופונים מיוחדים, שיחת חינם למסעדה, תמונות לכל המנות, עסקיות שוות, המלצות ועוד | משלוחי אוכל זה משלוחה