חיפשת:

בת שבע משי זהב

בת שבע משי זהב - חיפוש אנשים - בזק B144
https://private.b144.co.il › חיפוש › בת...
חיפוש מספר טלפון, כתובת, מיקוד ומפה של בת שבע משי זהב כאן תוכלו למצוא מספרי טלפון מכל חברות התקשורת ולפנות לעסקים הקרובים לבת שבע משי זהב.
יהודה משי זהב – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › יהודה_משי-זהב
יהודה משי זהב; משי זהב ב-2017: לידה: 19 ביולי 1959 (בן 62) מאה שערים, ישראל: שם לידה: יהודה משי זהב: מדינה: ישראל: מקצוע: פעיל חברתי : בת זוג: בת שבע משי זהב: מספר צאצאים: 7 : פרסים והוקרה: ראו פרסים והוקרות
משה גורן, שטיחי שומרון בע"מ - יהודה משי זהב, בת שבע משי זהב
informer.co.il › court
בת שבע משי זהב החלטה לאחר שעיינתי בבקשה, בתגובה ובתשובה ושקלתי את טענות הצדדים אני מורה על העברת התובענה שכנגד לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים.
יהודה משי זהב בלאשה - בחדרי חרדים
https://www.bhol.co.il › forums › topic
"בחתונה עם בת שבע. רגע לפני טיול לסיני, אמי הודיעה לי שיש לי לראשונה בחיי, פגישה עם בחורה. דיברנו כשההורים מציצים מאחורי הווילון וכשהם שאלו: "אפשר לסיים?
בת שבע משי זהב תולעת המשפט
https://תולעת-המשפט.קום › צד-להליך › ב...
תיקים בהם מופיע בת שבע משי זהב כשם של בעל/ת דין. תיקים 1 עד 3 מתוך 3. ת"א 985-02-15 : גורן ואח' נ' משי זהב ואח' · ת"א 41223-08-14 : פרוש נ' פרוש גליקמן ואח'
המ ירושלים 923 97 בת שבע משי זהב נ יהודה משי זהב - פסקי דין
https://lite.takdin.co.il › המ ירושלים 92...
המ' (ירושלים) 923/97 - בת שבע משי-זהב נ' יהודה משי-זהב, ~. המ' (ירושלים) 923/97. בת שבע משי זהב. נגד, ~. 1. יהודה משי-זהב, ~ 2. הרשקוביץ יוסף, ~ 3.
חתונת הזהב - כיכר השבת
www.kikar.co.il › יהודה-משי-זהב
Jul 28, 2010 · כולם היו שם: באולמי "כתר הרימון" בבני-ברק נערכה אתמול חתונת בתו של יהודה משי-זהב, יו"ר זק"א. מכל גווני הקשת השתתפו (גלריות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.
יהודה משי זהב - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › יהודה...
בת זוג, בת שבע משי זהב ... יהודה משי זהב (נולד ב-19 ביולי 1959) הוא עסקן חרדי ופעיל חברתי ישראלי. מייסד ויו"ר ארגון זק"א לשעבר. במרץ 2021 התפרסמו חשדות ...
משפחתו של משי זהב על מכתב התאבדות שהופץ בשמו: "מדובר בזיוף"
https://news.walla.co.il › item
יש לציין כי בידי המשטרה מכתב התאבדות אחר המיוחס למשי זהב, שנמצא בביתו. רעייתו, בת שבע משי זהב, אמרה לקרובים ששוחחו עמה לאחר ניסיון ההתאבדות ...
משה גורן, שטיחי שומרון בע"מ - יהודה משי זהב, בת שבע משי זהב
https://informer.co.il/court.asp?id=993271
א 985-02/15 משה גורן, שטיחי שומרון בע"מ נ' יהודה משי זהב, בת שבע משי זהב בית משפט השלום בירושלים ת"א 985-02-15 גורן ואח' נ' משי זהב ואח' תיק חיצוני: מספר תיק חיצוני מספר בקשה: 6 בפני כבוד השופטת מירית פורר ...
דוד אור חי (נאור) - יהושע לייב משי זהב, בת שבע משי זהב, אליהו ...
datacheck.co.il › PsakDin
הפ בית משפט מחוזי 62864-07/14 דוד אור חי (נאור) נ' יהושע לייב משי זהב, בת שבע משי זהב, אליהו משי זהב ואח' (פורסם ב-ֽ 08/03/2015)
דוד אור חי (נאור) - יהושע לייב משי זהב, בת שבע משי זהב ...
https://datacheck.co.il/PsakDin.asp?id=968136
הפ בית משפט מחוזי 62864-07/14 דוד אור חי (נאור) נ' יהושע לייב משי זהב, בת שבע משי זהב, אליהו משי זהב ואח' (פורסם ב-ֽ 08/03/2015)
הציונות החילונית הפכה את משי זהב לגיבור תרבות, לא החרדים ...
www.mekomit.co.il › הציונות-החילונית
Mar 14, 2021 · משי זהב ויתר על פרס ישראל בו זכה לשנת 2021 בעקבות התחקיר, תוך שהוא משעה את עצמו מראשות ארגון זק"א, וטוען לחפותו. הכתובת היתה על הקיר. על פניו, סיפק משי זהב את כל החומרים מהם עשוי הישראלי הציוני.
חתונת הזהב - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/יהודה-משי-זהב.html
Jul 28, 2010 · כולם היו שם: באולמי "כתר הרימון" בבני-ברק נערכה אתמול חתונת בתו של יהודה משי-זהב, יו"ר זק"א. מכל גווני הקשת השתתפו (גלריות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.
משפחתו של משי זהב על מכתב התאבדות שהופץ בשמו: "זיוף ...
https://news.walla.co.il/item/3430953
Apr 22, 2021 · רעייתו, בת שבע משי זהב, אמרה לקרובים ששוחחו עמה לאחר ניסיון ההתאבדות כי היא מסרבת להאמין. "אני לא מקבלת את זה", אמרה. "איך אסתדר?". לפי אנשים ששוחחו עמה, היא חשה אשמה על כך שלא הייתה עמו הבוקר.
עדויות נוספות נגד יהודה משי זהב: "הוא הוריד את המכנסיים, נגע ...
www.haaretz.co.il › news › law
Mar 14, 2021 · יהודה משי זהב ויתר על פרס ישראל לאחר פרסום העדויות נגדו על תקיפות מיניות; עדות נוספת היא של מ', כיום בת 19, שסיפרה כי לפני שבע שנים נפגשה עם משי זהב במשרדו והוא תקף אותה.
יהודה משי זהב – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/יהודה_משי-זהב
יהודה משי זהב (נולד ב-19 ביולי 1959) הוא עסקן חרדי ופעיל חברתי ישראלי.מייסד ויו"ר ארגון זק"א לשעבר. במרץ 2021 התפרסמו חשדות שלפיהם תקף והטריד מינית גברים ונשים, ילדים וילדות. לאחר פרסום הידיעה ניסה להתאבד ומאז מאושפז ללא …
"מצטערת שלא שמרתי עליו" בת שבע משי זהב,... | חמ״ל
https://www.hamal.co.il › post
אשתו של משי זהב: "מצטערת שלא שמרתי עליו" בת שבע משי זהב, אשתו של יהודה, אמרה לקרובים ששוחחו עמה לאחר ניסיון ההתאבדות של בעלה הבוקר בביתם ...
עדויות נוספות נגד יהודה משי זהב: "הוא הוריד את המכנסיים ...
https://www.haaretz.co.il/news/law/1.9618937
Mar 14, 2021 · יהודה משי זהב ויתר על פרס ישראל לאחר פרסום העדויות נגדו על תקיפות מיניות; עדות נוספת היא של מ', כיום בת 19, שסיפרה כי לפני שבע שנים נפגשה עם משי זהב במשרדו והוא תקף אותה.
משפחתו של משי זהב על מכתב התאבדות שהופץ בשמו: "זיוף" - וואלה ...
news.walla.co.il › item › 3430953
Apr 22, 2021 · יש לציין כי בידי המשטרה מכתב התאבדות אחר המיוחס למשי זהב, שנמצא בביתו. רעייתו, בת שבע משי זהב, אמרה לקרובים ששוחחו עמה לאחר ניסיון ההתאבדות כי היא מסרבת להאמין. "אני לא מקבלת את זה", אמרה.
"הנשק שלו - הפשקווילים": עוד עדויות נגד משי זהב חושפות את הפחד לספר
https://www.ynet.co.il › news › article
חברתה של לאה, בת 36 כיום, סיפרה לה בסערה: "הוא אנס אותי ולא בפעם ... מאז פרסום התחקיר על יו"ר זק"א יהודה משי זהב, ממשיכות לצוף עדויות קשות ...
גלריית ענק: חתונת בתו של יו"ר זק"א, יהודה משי-זהב - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il › בית › גלריות
גלריית ענק: חתונת בתו של יו"ר זק"א, יהודה משי-זהב. עוזי ברק | י"ז באב תשע / 28.07.10 ... עורך הדין ערך שבע ברכות לבן הגר"י לנדא • צפו.