חיפשת:

בתי קפה ברמת הגולן

2eat.co.il - מסעדות בית קפה ברמת הגולן
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?RLoc=5&RType=35
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות בית קפה ברמת הגולן. באתר תוכלו לבחור את סוג הכשרות ולהזמין משלוחים או מקומות במסעדות סוג שתבחרו.
מסעדות כשרות ברמת הגולן - Rest
https://www.rest.co.il/kosher-restaurants/golan-heights/kosher
מסעדות כשרות ברמת הגולן. עשרות מסעדות כשרות ברמת הגולן, ובכלל זה מסעדות בשרים איכותיות, קונדיטוריות, בתי קפה... ופיצריות, מתחרות על לבו של קהל שומרי המסורת, הגודש את חבל הארץ הצפוני לאורך כל השנה.
2eat - מסעדות בגולן - כל המסעדות המומלצות
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rloc=5
סמוך לכנרת או ליד החרמון, מטבח כפרי או מזרחי, בשרי או צמחוני - כל האפשרויות הכי טעימות של מסעדות בגולן כולל כל הפרטים שתצטרכו בדרך לארוחה מושלמת באזור הייחודי
בתי קפה ברמת הגולן - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/golan-heights/cafes
Aug 24, 2021 · מחפשים בית קפה ברמת הגולן? ב-Rest תמצאו רשימת בתי קפה ברמת הגולן, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על בתי קפה ברמת הגולן.
10 הכי טובים: בתי קפה ברמת הגולן - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g1389503-c8-Golan_Heights.html
מסעדות בסגנון בית קפה ברמת הגולן, מזרח התיכון: קרא חוות דעת ממטיילים ב-Tripadvisor על מסעדות ברמת הגולן וחפש לפי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
איפה לאכול - תיירות גולן
https://tourgolan.org.il › where-to-eat
ליז ושי מבשלים סיפור אהבה. מרום גולן; צפון הגולן. פארק הבוסתן. מסעדה; צפון הגולן. מושבוצ. רמות; דרום הגולן. מעגל החיים. גבעת יואב; דרום הגולן ...
בתי קפה ברמת הגולן - כל המידע במקום אחד - טיולי
https://www.tiuli.com/restaurants?dests=18&types=92
בתי קפה ברמת הגולן - כל המידע במקום אחד - טיולי. מועדון למטייל סניפי למטייל חנות אינטרנטית פרסמו אצלנו. נגישות. פְּתַח תַּפְרִיט נְגִישׁוּת. המיוחדים. שביל ישראל. חיות בהפתעה. קפה בשטח. אשדוד 2021.
2eat.co.il - מסעדות חלביות ברמת הגולן
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות חלביות ברמת הגולן. באתר תוכלו לבחור את סוג הכשרות ולהזמין משלוחים ... יעלי בית קפה ומסעדה חלבית באווירה הקסומה של הגולן.
בתי קפה באזור הגליל העליון ורמת הגולן - מצאו בית קפה קרוב ...
https://www.b144.co.il/בתי-קפה/אזור-הגליל-העליון-ורמת-הגולן
בתי קפה באזור הגליל העליון ורמת הגולן המציעים מגוון רחב של מנות ומאפים מסלט בריאות ועד לעוגיות מלוחות תמצאו כאן. היכנסו ובחרו בית קפה באזור הגליל העליון ורמת הגולן לפי שעות פעילות ודירוגי גולשים
בתי קפה ברמת הגולן | Weekend
https://www.weekend.co.il › restaurants
מסעדת T-BONE. בתי קפה ברמת הגולן, מסעדה. 8 חוות דעת פתוח לחוות דעת. מסעדת בשרים ופירות ים מול נופה הקסום של ברכת רם. תפריט מגוון ועשיר במטעמים דרוזים וים.
איפה לאכול - תיירות גולן
https://tourgolan.org.il/where-to-eat
לְסַנֵן. אזור. צפון הגולן מרכז הגולן דרום הגולן. מאפיינים איפה לאכול. כשר נגישות פתוח בשבת תפריט ילדים הזמנה מראש מתאים לקבוצות ואירועים. סגנון איפה לאכול. בשרי חלבי מסעדת שף אירוח ביתי עממי ...
בתי קפה ברמת הגולן - כל המידע במקום אחד - טיולי
https://www.tiuli.com › restaurants
מחפשים בתי קפה ברמת הגולן לעצירה כיפית בטיול הבא שלכם? מעולה! היכנסו לאתר טיולי וחפשו בתי קפה - הוראות הגעה, טלפון וביקורות!
מסעדות ברמת הגולן - רשימת מסעדות מומלצות ברמת הגולן ...
https://www.tiuli.com/restaurants?dests=18
בשריות ברמת הגולן דגים / פירות ים ברמת הגולן בתי קפה ברמת הגולן מזרחיות (ים תיכוני) ברמת הגולן סינון מסעדות סגור. אזורים. צפון. בחירת יעדים ...
בתי קפה ברמת הגולן - Rest
https://www.rest.co.il › cafes
בתי קפה מג'דל שמס | תיפתח היום בשעה 10:00 א'-ש' 10:00-00:00 053-9424632. פרטי המסעדה. סאדא קפה - בית קפה במג'דל שמס. סאדא קפה. בתי קפה מג'דל שמס
מה אוכלים ברמת הגולן?
https://www.ynet.co.il/food/foodnews/article/Bk5lx3YpN
Jun 01, 2019 · רמת הגולן זה מקום של בשר, הרבה בשר. ולא סתם בשר, אלא בשר שמוגש במוסדות ותיקים. רמת הגולן זה גם רגע לפני שמגיעים לחרמון, ושם, במג'דל שמס צפויות לכם כמה הפתעות קולינריות בלתי צפויות, שהן לא כנאפה ולא חומוס, צ'יפס או סלט.
10 הכי טובים: בתי קפה ברמת הגולן - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
10 תוצאות תואמות למסננים שבחרתנקה את כל המסננים. 1. Coffee ענן. (201). קפה ותה, בית קפה$$ - $$$. 16.9 ק"מ. מרום גולן. ”Mr“. ”בית קפה עם נוף משגע“.
מה אוכלים ברמת הגולן? - Ynet
https://www.ynet.co.il › food › article
לא רק בשר: ברמת הגולן יש את הריכוז הכי גבוה בארץ של מסעדות בשר, ... בית קפה וקונדיטוריה קטנה שפתחה לפני שנתיים הקונדיטורית אפרת רוטשטיין.