חיפשת:

בתי קפה בוטיק

קפה בוטיק - בתי קפה - רשפון - טופר (T.co.il)
www.t.co.il › Business › Card-680135
קראו על קפה בוטיק ברשפון רשפון ביקורות של לקוחות, מפת הגעה, פרטי התקשרות מעודכנים ועוד.
נאוה קפה בוטיק - בתי קפה - הארץ
https://www.haaretz.co.il/food/coffee-shops/location-1.3437113
ארוחת בוקר. נאוה קפה בוטיק הוא בית קפה הנמצא בשכונת המשתלה בצפון תל-אביב. במקום ניתן למצוא מוצרים ללא גלוטן של יניב צמח, פולי קפה אורגני של דאדא, לחמים איכותיים, עוגות, עוגיות, מאפים וקישים ממיטב האופים: דודו אוטמזגין, בוטיק סנטרל, ניסו, רותם , נגיעות ועוד.
בתי קפה | אתר קפה | עולם הקפה
www.coffee-land.co.il › בתי-קפה
Sep 25, 2015 · אילן’ס’ הוא רשת בתי קפה באזור המרכז וברשותה כ-10 בתי קפה… קפה בוטיק פונדנט קפה בוטיק פונדנט היא קונדיטוריה גלילית ונוסדה בשנת 2001 ברמת גן….
באווירה פסטורלית: בתי קפה בצפון - Ynet
https://www.ynet.co.il › food › article
מחוברים לטבע: בתי קפה טובים עם נוף ירוק צריך לדעת למצוא, ... בית הקפה הבא התחיל את דרכו מחנות בוטיק לקפה, ועם הזמן הפך למקום מפגש קהילתי ...
בתי קפה בתל אביב: בתי הקפה השכונתיים הטובים ביותר | טיים אאוט
https://timeout.co.il/אתם-יושבים-20-בתי-הקפה-השכונתיים...
ביתא קפה אמנם מדובר כבר ברשת אבל לקפה שמזוהה השפית איילת לטוביץ' יש מוניטין גם מחוץ לגבולות שכונות צהלה ורמת אביב. תפריט עונתי, בריא ויצירתי אבל משוכלל שואב השראה ממטבחים ביתיים …
לחם ארז - רשת בתי קפה ומעדניות בוטיק
www.lehemerez.co.il
לחם ארז - רשת בתי קפה ומעדניות בוטיק. מהטבע היישר לצלחת. הסיפור של לחם ארז מתחיל כאן, בארץ ישראל, בין אדמות הטרשים והטרסות לים, בין מטעי הזיתים לשדות החיטה. החיטה שהפכה ללחם שעיצב את הנוף ...
בית קפה - בתי הקפה הכי מומלצים - Rest
www.rest.co.il › restaurants › israel
בתי קפה | כשר. שד' נים 2, קניון עזריאלי ראשונים, ראשון לציון | תיפתח היום בשעה 09:00. א'-ה' 09:00-23:00 ו' 09:00-עד שעה לפני כניסת השבת ש' שעה אחרי צאת השבת-23:00. 053-9374874. פרטי המסעדה.
בית קפה - בתי הקפה הכי מומלצים - Rest
https://www.rest.co.il › israel › cafes
מחפשים בית קפה? באתר Rest תוכלו למצוא מידע מפורט ומעודכן על בתי הקפה הכי מומלצים בארץ, כולל תפריטים מעודכנים וחוות דעת. היכנסו והזמינו מקום >>
10 הכי טובים: בתי קפה באזור הצפון - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g3575937-c8-Northern_District.html
בית קפה. הקטנת את התצוגה יותר מדי מכדי לראות נעצים של מיקומים. הגדל חזרה את התצוגה. ‪Looking to expand your search outside of אזור הצפון? We have suggestions.‬. הרחב את החיפוש שלך. ‪Looking to expand your search outside of אזור הצפון? We have suggestions.‬. הרחב את החיפוש שלך.
בתי הקפה השכונתיים הטובים ביותר בתל אביב - טיים אאוט
https://timeout.co.il › אתם-יושבים-20-ב...
הדבר האחרון שאפשר היה לצפות משף בסדר גודל של חיים כהן הוא לפתוח בית קפה בתחנת דלק. על כן פיצי הוא הפתעה נעימה שבעתיים כי כל מה שיש כאן נאה, ...
אורלי קפה בוטיק ORli - Home | Facebook
https://www.facebook.com › ... › Cafe
אורלי קפה בוטיק - בית קפה בסגנון כפרי ביתי וחנות בגדים ומתנות חדש וישן - בקיבוץ נען. Kibbutz Na'an, 76829 Na`an, Israel.
10 הכי טובים: בתי קפה בתל-אביב - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
מסעדות בסגנון בית קפה בתל-אביב, ישראל: קרא חוות דעת ממטיילים ב-Tripadvisor על מסעדות בתל-אביב וחפש לפי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
10 הכי טובים: בתי קפה בהרצליה - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g297747-c8
בית קפה, ישראלי $$ - $$$ תפריט. ”בית קפה חביב בצמרות, הרצליה“. ”מקום מעולה במיקום נפלא“. 10. ‪On Line Cafe‬. 4 חוות דעת סגור כעת. בית קפה. ”קפה במרכז הרצליה פיתוח“. ”עדיין ארוחת בוקר טובה“. 11. ‪Landwer Cafe‬.
בתי קפה בשרון - בתי הקפה הטובים באזור השרון
https://timeout.co.il/בתי-קפה-טובים-אזור-השרון
חותם קפה, סוקולוב 81 רמת השרון, ראשון־חמישי 07:00־22:00, שישי 07:00־15:00, 03-5478020. אסף ארטיזנל. קפה־מסעדה בשכונת נווה מגן השקטה, שסביבו עדי הדר ואווירה פסטורלית.
בתי קפה כשרים בתל אביב - מומלצים ומיוחדים - KOSHER ONLY
https://kosheronly.net › בתי-קפה-כשרי...
אין בישראל הרבה מאפיות בוטיק שכונתיות, כמו בפריז או בניו יורק. מילק בייקרי היא בדיוק כזו. יש בה מעט מקומות ישיבה, שפע של מאפים ויחס אישי ולבבי. אפשר להזמין ליד ...
אורלי קפה בוטיק - מרכז מסחרי, נען - בית קפה - איזי
https://easy.co.il/page/8809741
הכל אודות אורלי קפה בוטיק (OR Li קפה בוטיק) במרכז מסחרי, נען - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד בתי קפה תוכלו למצוא באתר איזי.
בתי קפה מומלצים לשנת 2021 | בית קפה בכל הארץ - 2EAT
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
בתי קפה ברחבי הארץ הניתנים לחיפוש ע"י מנוע חיפוש ידידותי במיוחד! ... בין מטבח איכות ומעדניית בוטיק בה קהל הלקוחות יכולים ליהנות גם בביתם ממוצרי בוטיק וחומרי ...
באווירה פסטורלית: בתי קפה בצפון
www.ynet.co.il › food › foodnews
בתי קפה יש הרבה ברחבי הארץ, אבל לא לכולם יש נוף פסטורלי. וכשאנחנו מדברים על נוף פסטורלי אנחנו מתכוונים להרבה ירוק בעיניים, לנופים חקלאים, לחורשות ולמדשאות.
10 הכי טובים: בתי קפה באזור הצפון - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g3575937-c8
מסעדות בסגנון בית קפה באזור הצפון, ישראל: קרא חוות דעת ממטיילים ב-Tripadvisor על מסעדות באזור הצפון וחפש לפי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
בית קפה - בתי הקפה הכי מומלצים - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/israel/cafes
Oct 13, 2021 · מחפשים בית קפה? באתר Rest תוכלו למצוא מידע מפורט ומעודכן על בתי הקפה הכי מומלצים בארץ, כולל תפריטים מעודכנים וחוות דעת. היכנסו והזמינו מקום >>
באווירה פסטורלית: בתי קפה בצפון
https://www.ynet.co.il/food/foodnews/article/H1Hk427ZB
Jul 13, 2019 · החלל בו פועל בית הקפה מעוצב בפשטות ובסגנון כפרי, ומציע תפריט ביתי הכולל פויקה חלבי (קדירת ירקות שורש ושמנת עם אגוזי מלח מקורמלים וחמוציות) שמחירו 58 שקלים, לצד וארוחות בוקר עם מגוון מטבלים המוגשים בקעריות בצורת לב. עוד בתפריט: טוסטים ופיצות (44 שקלים), מרק בצל (28 שקלים), מנות ...
בתי קפה מומלצים בתל אביב - בתי קפה שלא תרצו לפספס - מטיילת ...
https://www.trvbox.co.il › בתי-קפה-מומ...
רשימה של בתי קפה הכי מומלצים וטובים בתל אביב. בתי קפה עם אווירה מעולה, קפה טוב, שירות אדיב, מתאימים לטבעוניים, אוכל ברמה גבוהה ומתאימים לעבודה עם לפטופ.
קפה בוטיק - בתי קפה - רשפון - טופר (T.co.il)
https://www.t.co.il/Business/Card-680135.html
מיד נחבר אותך עם. בשביל לשמור על איכות העסקים באתר - אנו אוספים מהגולשים חוות דעת אמיתיות על בית העסק. בסיום השיחה תקבלו הודעת וואטסאפ בנוגע לאיכות השירות - תעזרו לנו (ולעסק) לשמור על איכות. הצג מספר. קפה בוטיק. 0 תמונות. ‹. ›. קפה בוטיק.
10 הכי טובים: בתי קפה בהרצליה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g297747...
חזרה למפה. מגפת הקורונה (COVID-19) Shows restaurants actively taking safety measures like added sanitation procedures, mask-wearing guidelines, and more. Learn more at our Travel Safe hub. ‪Restaurants taking safety measures‬. ‪Restaurants taking safety measures‬. סוג בית העסק.
לחם ארז - רשת בתי קפה ומעדניות בוטיק
https://www.lehemerez.co.il
לחם ארז - רשת בתי קפה ומעדניות בוטיק. מהטבע היישר לצלחת. הסיפור של לחם ארז מתחיל כאן, בארץ ישראל, בין אדמות הטרשים והטרסות לים, בין מטעי הזיתים לשדות החיטה.