חיפשת:

בתי מרקחת פרטיים בישראל

חיפוש בית מרקחת – אינדקס בתי מרקחת אינפומד
www.infomed.co.il › Pharmacies
בתי מרקחת בישראל קיימים בתי מרקחת פרטיים ובתי מרקחת במסגרת שירותי הבריאות של הקופות. במקרים רבים, במסגרת בתי המרקחת הפרטיים ישנו הסדר עם קופות חולים מסוימות, ובבתי מרקחת אלו יכובדו מרשמים רפואיים של הקופות שבהסכם. בתי המרקחת פרושים בכל רחבי הארץ, שעות הפעילות שונות בכל בית מרקחת ולעיתים אף משתנות במקרה בו בית המרקחת תורן.
רשימת בתי מרקחת בישראל נכון ל-2021 - MyDoctor
mydoctor.co.il › בתי-מרקחת
בעמוד זה תקבלו את רשימת בתי מרקחת בישראל נכון לשנת 2021 עפ"י משרד הבריאות. הרשימה כוללת את שם בית המרקחת, מספר הטלפון והכתובת שלו.
חיפוש בתי מרקחת - אינפומד
https://www.infomed.co.il › Pharmac...
בישראל קיימים בתי מרקחת פרטיים ובתי מרקחת במסגרת שירותי הבריאות של הקופות. במקרים רבים, במסגרת בתי המרקחת הפרטיים ישנו הסדר עם קופות חולים מסוימות, ...
רשימת בתי מרקחת | חוק חופש המידע
https://foi.gov.il › node
רשימת בתי מרקחת בישראל, לרבות כתובות. משרד הבריאות. 26.02.2018. רשימת בתי מרקחת בישראל, לרבות כתובות. קבצים להורדה.
שירותי בריאות כללית תחבר בתי מרקחת פרטיים ללא עלות
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5483320,00.html
Mar 24, 2019 · שירותי בריאות כללית תחבר בתי מרקחת פרטיים ללא עלות. קופת החולים חזרה בה מדרישתה, ותאפשר את מימוש המרשמים הדיגיטליים גם בלי תשלום של 6,500 שקל מכל בית מרקחת. כעת ישום חוק המרשמים ממשיך - כך שמטופלים יוכלו לרכוש תרופות בכל בית מרקחת בארץ.
מצאו בית מרקחת קרוב - רשימת בתי מרקחת ורשתות פארם - בזק B144
https://www.b144.co.il › בתי מרקחת
בישראל קיימים מספר סוגים של בתי מרקחת, בהתאם להתמחות שלהם ולהשתייכות שלהם: לדוגמא, מבחינת התמחות, יש בתי מרקחת שמוכרים לא רק תרופות מרשם או תרופות סטנדרטיות ...
בית מרקחת – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › בית_מרקחת
בשנת 1952 פעלו בישראל 260 בתי מרקחת פרטיים - בית מרקחת אחד ל-6000 נפש (פרט לבתי המרקחת בבתי החולים ובקופות החולים). מספר הרוקחים בישראל עמד על 657.
בית מרקחת באזור ת"א והמרכז: רשימת בתי מרקחת באזור ת"א והמרכז ...
www.d.co.il › h-c8150-e3-p0-l0
בתי מרקחת. פתוח. עד 19:00. שטמפפר 24, פתח תקווה. 072-3269576. 072-3269576. זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק. מספר מקשר.
בית מרקחת באזור ת"א והמרכז: רשימת בתי מרקחת באזור ת"א ...
https://www.d.co.il/h-c8150-e3-p0-l0
בית מרקחת באזור ת"א והמרכז: רשימת בתי מרקחת באזור ת"א והמרכז - דפי זהב. icon-login-arrow-symbol. LogOut.
הסתדרות הרוקחים בישראל
www.pharmacy.org.il
בתי מרקחת החברים בהסתדרות הרוקחות והרוקחים בישראל יוצאים ביוזמה חשובה במטרה להקל על הנטל הכלכלי של בדיקות האנטיגן למשפחות מרובות ילדים! הגל החמישי מאופיין בין היתר בביקוש למספר רב של בדיקות אנטיגן, ועימה הוצאה כספית בלתי מבוטלת בעיקר למשפחות מרובות ילדים כדי לקבל אינדיקציה להתפרצות תוך משפחתית.
בגלל רשתות הפארם: בתי המרקחת נעלמים - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
על פי נתונים שאספה חברת דן אנד ברדסטריט, ב-2013 היו בישראל כ-1,450 בתי מרקחת. 45% מבתי המרקחת הם של קופות החולים, 37% הם בתי מרקחת פרטיים ...
רשימת בתי מרקחת בישראל נכון ל-2021 - MyDoctor
https://mydoctor.co.il › בתי-מרקחת
בעמוד זה תקבלו את רשימת בתי מרקחת בישראל נכון לשנת 2021 עפ"י משרד הבריאות. הרשימה כוללת את שם בית המרקחת, מספר הטלפון והכתובת שלו. תהנו!
רשימת בתי מרקחת בישראל נכון ל-2021 - MyDoctor
https://mydoctor.co.il/בתי-מרקחת
מדובר בנתון שלא נמצא באתר של משרד הבריאות ולכן יש להתקשר לבית המרקחת הרלוונטי ולבדוק מולו. MyDoctor מספקת מגוון רחב של שירותי רפואה פרטית מתקדמת. למה כדאי להצטרף כמנוי לכתב השירות של MyDoctor? כתב השירות שלנו זהו למעשה מנוי חודשי …
בזכות הקנאביס: בתי מרקחת בישראל הפכו לעסק ששווה מיליונים - מגזין ...
https://www.קנאביס.com › בזכות-הקנאבי...
בזכות הקנאביס: בתי מרקחת בישראל הפכו לעסק ששווה מיליונים ... דבר שהוביל לזינוק בשוויים של בתי מרקחת פרטיים שנחשבו עד כה לעסק אפור ומשעמם.
לבית מרקחת פרטי דרוש: מרשם לטיפול בכשל שוק
https://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3512740,00.html
הסתדרות הרוקחים בישראל
https://www.pharmacy.org.il
הסתדרות הרוקחים משרד הבריאות קורסים והשתלמויות פקודת הרוקחים נהלים לבית המרקחת קניית ציוד און-ליין בתי מרקחת החברים בהסתדרות הרוקחות והרוקחים בישראל.
לבית מרקחת פרטי דרוש: מרשם לטיפול בכשל שוק
www.calcalist.co.il › marketing › articles
מרווחים נמוכים
בתי מרקחת, בית מרקחת פרטי - דפי זהב
https://www.d.co.il › בתי מרקחת
מחפש בית מרקחת פרטי? דפי זהב יסייע לך בבחירת בתי מרקחת, עם חוות דעת גולשים, מחירון, פורום מומחה ועוד! כנס וקבל החלטה נבונה.
מצאו בית מרקחת קרוב - רשימת בתי מרקחת ורשתות פארם - בזק B144
www.b144.co.il › בתי-מרקחת
מחירון בתי מרקחת מומלץ. b144 עוזר לכם לבחור גם באמצעות מחירונים, אספנו עבורכם את המחירים המומלצים בשוק: אקמול 50 קפליות 31 - 36 ₪. אקמול פוקוס 30 קפליות 30 - 34 ₪. אקמולי סירופ לילדים גדולים 27 - 32 ...
בית מרקחת - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › בית_...
בשנת 1952 פעלו בישראל 260 בתי מרקחת פרטיים - בית מרקחת אחד ל-6000 נפש (פרט לבתי המרקחת בבתי החולים ובקופות החולים).
בית מרקחת – רשת בתי מרקחת שור טבצ'ניק
https://shor.co.il
שור טבצ'ניק- בית מרקחת אונליין, ייבוא תרופות, מומחיות בהפרעות קשב וריכוז. במחלקות הרבות שלנו באינטרנט תוכלו לבחור את מה שאתם רוצים, צריכים או חולמים!
בית מרקחת, בתי מרקחת - שירותי בריאות בישראל
https://www.le-la.co.il/בית-מרקחת
הופעת חנויות אלו הרחיבה את שעות הפעילות של בתי מרקחת בארץ והיום ניתן למצוא בתי מרקחת פתוחים בשעות מאורחות יותר גם מעבר לבית מרקחת תורן. מי שאימץ את המודל הזה בארץ הן רשתות הפארמה הגדולות כמו ניו פארם ורשת סופר פארם, אשר פרוסות בפריסה ארצית רחבה, במטרה לספק נגישות וזמינות ...