חיפשת:

בתים פרטיים מול הים

בתים פרטיים למכירה ברחוב מול הים, כפר ויתקין - מדלן
https://www.madlan.co.il › מול-הים-כפ...
2 בתים פרטיים למכירה ברחוב מול הים, כפר ויתקין. צפו בתמונות,מחירים,מידע על השכונה ותמצאו את הדירה המתאימה לכם באמצעות מדלן.
דירות למכירה בנווה ים, ראשון לציון - מדלן
www.madlan.co.il › for-sale › שכונה-נווה
58 דירות למכירה בנווה ים, ראשון לציון. צפו בתמונות,מחירים,מידע על השכונה ותמצאו את הדירה המתאימה לכם באמצעות מדלן.
דירה על קו הים - Yoram Indik
www.indik.net › דירה-על-קו-הים
מקום שקט שאפשר ללכת אליו, סוג של בריחה מן העולם המטורף והעמוס שאנו חיים בו. בית בקו המים הוא המקום המושלם ליצור את הזיכרונות המפוארים ביותר. פרויקט מציאת בית על החוף הוא ההזדמנות שלנו למצוא לכם דירות מרהיבות ומפנקות כשהן פונות ישירות לכיוון המים.
נוף לים: בתים עם חוף פרטי שעומדים למכירה | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › articles
נוף לים: בתים עם חוף פרטי שעומדים למכירה. מעוניינים ברצועת חוף פרטית עם ... ברמודה, הקריביים: בית קולוניאלי שמשקיף על לגונה שלווה וחוף פרטי.
ארסוף - וילות, בתים מול הים למכירה
http://www.luxury-realestate-israel.com › ...
ארסוף היא שכונת וילות בשרון, הממוקמת מדרום-מערב לקיבוץ שפיים, כ- 20 ק.
בתים על הים - בניין ודיור
www.bvd.co.il › השראה-לעיצוב-הבית
בכל מקרה ובכל סוג של מגורים החוכמה הגדולה בבנייה על חוף הים היא לקבל ממנו כמה שיותר פריימים. לנסות ולכוון את מרב חללי הבית כלפי הנוף המדהים והעוצמתי הזה. להתעורר מולו בבוקר, לארח סביבו ולדאוג שהוא יהיה שם תמיד איפשהו ברקע, כמעט בלי וילונות ובלי קשקושיות יתר, הכי טבעי הכי יפה ...
וילות, בתים פרטיים למכירה - Yoram Indik
https://www.indik.net/מכירה
בתים פרטיים, וילות למכירה באזורים יוקרתיים בארץ ברשותנו מאגר מידע בלעדי של ווילות ובתים פרטיים למכירה בישובים היוקרתיים ביותר בארץ: תל אביב על שכונותיה היוקרתיות, הרצליה פיתוח, כפר שמריהו, ארסוף, קיסריה ואזור השרון.
בתים על הים - בניין ודיור
https://www.bvd.co.il/השראה-לעיצוב-הבית-כל-המדריכים...
עוד בתים מול הים: לגור מול הים: דירה בהרצליה פיתוח עוברת מהפך. מיאמי מול הים התיכון: עיצוב דירת נופש בנתניה. כשחוף הים מעצב את הבית: סיור בתוך חלום. הים מזמן אליו סוגים שונים של בתים, החל מבתי יוקרה מפוארים, דרך בנייני דירות שמרפסתן נלחמת על חריץ של נוף אל מול הים וכלה ...
בתים יפים: בית הזכוכית על הים
https://www.mako.co.il/living-architecture/local/...
17/05/2012 · בשכונה של בתים פרטיים הסמוכה לים בנו זוג צעיר, הורים לשלושה, את ביתם. שניהם אנשים עסוקים ובעלי קריירה, אך המשפחה היא מרכז עולמם. הקרבה אל הים – שאותו אפשר לראות רק מגג הבית, אבל להריח בכל חדריו ...
פרוייקטים מול הים באשדוד דירות נוף להים באשדוד
www.nadlan.com › projects › נוף_לים
בכל רחבי העיר, רוב המרכזים הקהילתיים ממוקמים במבנים ייחודיים ומפעילים שלוחות ברחבי העיר, מבני מעונות יום, אולמות מופעים, אולמות ספורט, ספריות, בריכות שחייה ועוד. החברה העירונית לתרבות ופנאי אשדוד אמונה על עולם התרבות בעיר ומנהלת ומפיקה פסטיבלים ואירועים לכל שכבות הגיל ...
בתים פרטיים/קוטג'ים למכירה בשכונת שער הים, ראשון לציון - יד2
https://www.yad2.co.il › ... › ראשון לציון
בתים פרטיים/קוטג'ים למכירה בשכונת שער הים, ראשון לציון. מציג 10 מודעות. TOO TOWERS ... אח"י מבטח בית פרטי/קוטג', שער הים, ראשון לציון. 6 חדרים. קרקע קומה.
למכירה מול הים | בתים יפים
https://batimyafim.com/tag/למכירה-מול-הים
שמי איריס ז'אן ואני עוסקת בתיווך באזור השרון, באתר הזה אציג בפניכם מאגר של בתים למכירה, להשכרה,דו משפחתי, קוטג'ים,וילות, בתים פרטיים,דירות גן, דירות גג, דופלקס,בתים מקבלן, דירות מקבלן, דירות להשקעה, בתים באזור השרון, קדימה צורן, תל- מונד אבן יהודה,פרדסיה, נתניה.
איפה תוכלו למצוא דירות על הים בפחות מ-1.5 מיליון שקל - נדל״ן
https://nadlan.walla.co.il › item
איפה תוכלו למצוא דירות על הים בפחות מ-1.5 מיליון שקל. רמז: לא בתל אביב, שם דירה חדשה בקרבת החוף תעלה כ-6 מיליון שקל במקרה הטוב.
קרקע למכירה בשכונה נת 600 | מגרש למכירה מול הים בנתניה
https://karkanetanya.co.il
מגרש בגודל 647 מ"ר לבניה פרטית במרחק 100 מטר מקו החוף. עדכון לחוק הבניה שהתקבל לפני מספר שנים לא מאפשר בניה פרטית במרחק של פחות מ 300 מטר מקו החוף. קרקעות שקיבלו אישורי בניה לפני כניסת החוק הן היחידות בהן ניתן לבנות בניה פרטית במרחק של עד 100 מטר מרצועת החוף.
בתים על הים - בניין ודיור
https://www.bvd.co.il › בתים-על-הים
הים מזמן אליו סוגים שונים של בתים, החל מבתי יוקרה מפוארים, דרך בנייני דירות שמרפסתן נלחמת על חריץ של נוף אל מול הים וכלה בקרוואנים, שפשוט מתמקמים בקו ראשון ...
בתים פרטיים למכירה בחדרה - מדלן
https://www.madlan.co.il/villas-for-sale/חדרה-ישראל
43 בתים פרטיים למכירה בחדרה. צפו בתמונות,מחירים,מידע על השכונה ותמצאו את הדירה המתאימה לכם באמצעות מדלן.
הרצליה פיתוח - תיווך וילות בתים למכירה
www.luxury-realestate-israel.com
הרצליה פיתוח - תיווך וילות בתים למכירה. 1376 - וילה למכירה בקרבת החוף בהרצליה פיתוח. שטח בנוי: 323 מ"ר 0. מגרש: 670 מ"ר 0. חדרים: 7 0. NIS 20,000,000. 1380 - קוטג' מושקע במיוחד ב SEA & SUN. שטח בנוי: 250 מ"ר 0. מגרש: - 0.
רמת השרון - וילות ובתי-יוקרה למכירה
www.luxury-realestate-israel.com
ארסוף - וילות, בתים מול הים למכירה 10 הרצליה פיתוח - תיווך וילות בתים למכירה 41 סביון - וילות, בתים, נחלות למכירה 1
הרצליה פיתוח - וילות ... - בתים למכירה
www.neotshiran.com
הרצליה פיתוח נחשבת לאחת מן השכונות היוקרתיות ביותר בארץ. וילות מרהיבות המוצעות למכירה ובתי היוקרה – בתים מפוארים המוצעים למכירה, בשילוב קרבתה לעיר תל אביב, הופך אותה למבוקשת במיוחד.
בית פרטי בעין הים חדרה - יוקרה אסטייט
https://www.yokra-estate.co.il › נכסים
למשרדנו בתים נוספים למכירה בחדרה בקרבת הים. כמו כן דירות יוקרה ליד הים עם נוף לים באזורי ביקוש כמו נתניה, תל אביב, ארסוף, בת ים, חיפה.