חיפשת:

בר על החוף ראשון לציון

קיבוץ על החוף פאב-בר - טיילת ראשון לציון ראשון לציון ביקורות ...
kibbutzalhahof.rest.co.il
Aug 03, 2021 · קיבוץ על החוף פאב-בר - טיילת ראשון לציון ראשון לציון ביקורות וחוות דעת - Rest. דף הבית.
קיבוץ על החוף פאב-בר - טיילת ראשון לציון ראשון לציון ...
kibbutzalhahof.rest.co.il
Aug 03, 2021 · קיבוץ על החוף פאב-בר - טיילת ראשון לציון ראשון לציון ביקורות וחוות דעת - Rest. דף הבית.
דף הבית - החוף השקט | בר מסעדה בחוף ראשון לציון
https://hahof-hashaket.rol.co.il
החוף השקט ראשון לציון - אתר הבית של החוף השקט, בר מסעדה על חוף הים, השוכן בטיילת של ראשון לציון. בואו להתרשם מהתפריט, מהמסעדה ולהזמין מקומות 073-7584315.
10 ברים מומלצים בראשון לציון - הארץ
https://www.haaretz.co.il › bars ›
בר מסעדה על החוף שמאפשר להתרווח בפינות צ'ילאאוט ולהתחרדן תחת השמש, להיכנס לבר הפנימי כשמחשיך או כשסתם נמאס מכל הטוב הזה. הארבע על ארבע קשוב ...
החוף השקט - ים תיכוני בראשון לציון, ארוחות בוקר, בר מסעדה ...
https://www.2eat.co.il/restaurant.aspx?restid=20272
מסעדות ברוטשילד ראשון לציון; מסעדות בגליל העליון; מסעדות ברחוב הארבעה; מסעדות בנמל תל אביב; מסעדות בשוק הפשפשים ביפו; לוח דרושים במסעדות
10 ברים מומלצים בראשון לציון - ברים - הארץ
https://www.haaretz.co.il/gallery/night-life/bars/.MOUSE-1.8017822
Oct 29, 2019 · ארבע על ארבע - 4x4 בר מסעדה על החוף שמאפשר להתרווח בפינות צ'ילאאוט ולהתחרדן תחת השמש, להיכנס לבר הפנימי כשמחשיך או כשסתם נמאס מכל הטוב הזה. הארבע על ארבע קשוב ללקוחות שלו ומציע את כל תענוגות החוף …
החוף השקט - חוף ראשון לציון, ראשון לציון - מקום לאכול - איזי
https://easy.co.il/page/8839622
הכל אודות החוף השקט בחוף ראשון לציון, ראשון לציון - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד מסעדות ומזון מהיר תוכלו למצוא באתר איזי.
קיבוץ על החוף - ראשל"צ - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com/KibbutzRishon
רני שלנו במסר חשוב לשמירת המורל הקיבוצי 💪🏼. 32. 9. מזכיר הקיבוץ האהוב שלנו רני לא הצליח לעצור את הגעגועים בטח בערב ליל הסדר וגם יש לו טיפ קטן עבורכם ( תראו עד הסוף) חג פסח שמח ופורח מצוות קיבות על החוף …
איך נהפכו דוכני ארטיקים בחוף ראשון למסעדות מצליחות ...
https://www.themarker.com/news/.premium-MAGAZINE-1.10254992
Oct 01, 2021 · בזכות הסכם שנוי במחלוקת עם עיריית ראשון לציון, הצליחו בעליהם של קיוסקים קטנים לאורך החוף להסב אותם למסעדות עם מאות מקומות ישיבה. אחרי עשרות שנות פעילות החליט בית המשפט לעצור את החגיגה והורה לפנות אותם, אבל הם לא מתכוונים לוותר. שתפו וחבריכם יקראו את הכתבה ללא תשלום. שתפו ...
החוף השקט - חוף ראשון לציון, ראשון לציון - מקום לאכול - איזי
easy.co.il › page › 8839622
הכל אודות החוף השקט בחוף ראשון לציון, ראשון לציון - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד מסעדות ומזון מהיר תוכלו למצוא באתר איזי.
‫קיבוץ על החוף - ראשל"צ - Home | Facebook‬
www.facebook.com › KibbutzRishon
חמש שנים עברו מאז המסיבה הראשונה שלנו אי שם ב2016 והתרגשות היא אותה התרגשות בכל הפקה מחדש...בשבת הקרובה עושים את זה נכון וחוגגים 5 עם הנוף הכי מרהיב והקהל שהופך כל אפטר לנפיץ במיוחד. על הסאונד Eli Samuel 🍒 כרטיסים>>> https://bit.ly/3x1PCM0.
פאבים וברים בטיילת ראשון לציון - Rest
https://www.rest.co.il › pubs-and-bars
פאבים וברים הטיילת 17, טיילת ראשון לציון 053-7933735. פרטי המסעדה. קיבוץ על החוף - פאב-בר בטיילת ראשון לציון, ראשון לציון. קיבוץ על החוף.
תפריט אוכל - החוף השקט | בר מסעדה בחוף ראשון לציון
https://hahof-hashaket.rol.co.il/תפריט
החוף השקט ראשון לציון - אתר הבית של החוף השקט, בר מסעדה על חוף הים, השוכן בטיילת של ראשון לציון. בואו להתרשם מהתפריט, מהמסעדה ולהזמין מקומות 073-7584315
2eat.co.il - מסעדות בטיילת חוף, ראשון לציון
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rsub=168&rstreet=טיילת חוף
Take Away בראשון לציון. אירועים במסעדות בראשון לציון. בית קפה בראשון לציון. ארוחות בוקר בראשון לציון. בר מסעדה בראשון לציון. נמצאו 5 תוצאות העונות על החיפוש שביקשת: רחוב\מתחם: טיילת חוף כל הסוגים כשר ולא כשר כל האזורים עיר: ראשון לציון.
פאבים ו ברים בראשון לציון - 10 המומלצים ביותר מעודכן אוקטובר 2021
https://www.t.co.il › פאבים ברים
פאבים ברים בראשון לציון - מומלצי 2021. מחפשים בר בראשון לציון? רשימה מעודכנת אוקטובר 2021. סוהו. 8 חוות דעת. פאבים ברים. מסעדות יפניות. מסעדות סושי.
ברים בראשון לציון המלצות מעודכנות ל-2021 - 2EAT
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
צוות 2eat איגד למענכם 29 ברים בראשון לציון ששווה במיוחד לבקר שם! לרשימת הברים >>> ... סאנסה סושי בר ממוקמת על מרפסת חוף הים, ראשון לציון.
בר מסעדה בראשון לציון - הכי שווים בעיר - בזק B144
https://www.b144.co.il/בר-מסעדה/ראשון-לציון
מסעדת בר יוקרתית בראשון לציון המציעה אוכל רחוב מכל העולם. בר עם מוזיקה עכשוית ונעימה, מגוון עשיר של סלטים ותוספות, שתיה חריפה איכותית ועוד.
Baileys | Restaurant & Bar
https://www.baileys.co.il
מול הים, במקום הכי יפה בטיילת ראשל"צ, שוכנת לה פנינה קולינרית מפתיעה. ביום היא מגישה מנות שף וארוחות בוקר מכל קצוות העולם ובערב היא הופכת לבר צבעוני מלא ...
‫מסעדת חוף 4 על 4, ראשון לציון - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il › ... › אזור המרכז › ראשון לציון
מסעדת חוף 4 על 4, ראשון לציון: ראה 35 חוות דעת לא משוחדות של מסעדת חוף 4 על 4, שקיבלה ציון של 4 ... ראשית מציינת מקום באמת יפה על החוף, מוזיקה ואוירה נהדרת.
קיבוץ על החוף - ראשל"צ - דף הבית | פייסבוק
he-il.facebook.com › KibbutzRishon
רני שלנו במסר חשוב לשמירת המורל הקיבוצי 💪🏼. 32. 9. מזכיר הקיבוץ האהוב שלנו רני לא הצליח לעצור את הגעגועים בטח בערב ליל הסדר וגם יש לו טיפ קטן עבורכם ( תראו עד הסוף) חג פסח שמח ופורח מצוות קיבות על החוף ️ @ranihigri @daniel_samocha @adielshlinger @shaybitter @lishaybukai. 17.
חוף ראשון לציון
www.aisrael.org
הבטחה להנגשת חופי ראשון לציון ("ראשון נט", 2012). חוף "נאות" וסקירה חלקית של חופים נגישים . פרטים על החוף ב- Kinderland .
קיבוץ על החוף - ראשל"צ - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › Kibbutz...
כל סופשבוע המרפסת הכי לוהטת בחוף הים של ראשון לציון באווירת קיבוץ הכי מטורפת בעיר hatayelet 19, 43567 ראשון לציון.
דף הבית - החוף השקט | בר מסעדה בחוף ראשון לציון
hahof-hashaket.rol.co.il
לאתר של חנל'ה. "החוף השקט", בר מסעדה יפהפה, ממתין לכם ממש על חוף הים בטיילת ראשון לציון. המקום מגיש ללקוחותיו נוף מופלא של חוף הים, השקיעות והגלים, מוסיקה איכותית וכן תפריט ישראלי ים-תיכוני מגוון ומשמח. "החוף השקט" נוסד בשנת 97' ומצטיין בעיצוב ייחודי, המותאם לסביבה המטופחת של חוף ...
חוף ראשון לציון
https://www.aisrael.org/?CategoryID=554&ArticleID=18148
הבטחה להנגשת חופי ראשון לציון ("ראשון נט", 2012). חוף "נאות" וסקירה חלקית של חופים נגישים . פרטים על החוף ב- Kinderland .
10 ברים מומלצים בראשון לציון - ברים - הארץ
www.haaretz.co.il › gallery › night-life
Oct 29, 2019 · אוטו בר ראשון לציון האוטו בר הוא לא סתם מקום בילוי, אלא מסיבת רחוב אחת גדולה. המקום מעוצב לעילא, ומציע תפריט קוקטיילים שנרקחו על ידי מיקסולוגים מקצוענים.