חיפשת:

בר נחמד באזור השרון

הכירו את הברים המומלצים באזור השרון
https://www.tzomet-kfs.co.il › culture
Happy Hour Time: בימי חול השעה השמחה מתקיימת בין השעות 18.00-20.00 ובימי שישי בין השעות 12.00-14.00 1+1 על כל הבירות מהחבית. בירה קרה ב- BFF.
יוצאים אחרת: 10 ברים מומלצים בשרון - הארץ
https://www.haaretz.co.il › food › .MOUSE-1.7925595
ברים / המלצות לפאבים מגניבים כשרים בשרון המלצה - ביר גארדן
https://www.beergarden.co.il › ברים-ב...
ברים / המלצות לפאבים מגניבים כשרים בשרון המלצה - ביר גארדן Beer Garden ... אם אתם מתעניינים בבר קוקטיילים לאירועים, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.
10 הכי טובות: מסעדות בהוד השרון - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g5859604-Hod
לאכול בהוד השרון, ישראל: ראה 2,513 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 50 הוד השרון מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
מחפשים את הבילוי הלילי האולטימטיבי? הגעתם למקום הנכון! - ברים ...
https://www.barandpub.co.il › about
בין אם אתם מחפשים בר, פאב, דאנס בר, בר שכונתי ועוד - באתר ברים & פאבים תמצאו מאגר עדכני של מקומות בילוי ... מחפשים בר באזור המרכז? פאב באזור השרון?
טיול טבע בשרון - מסע אחר
https://www.masa.co.il/article/טיול-טבע-בשרון
השטחים הפתוחים של השרון הולכים ומתכסים בבטון ובבניינים, ומרכזי קניות קמו במקומות בהם היו פעם פרדסים. אבל עדיין אפשר לראות באיזור השרון שדות ירוקים, בריכות חורף, יערות ופריחה נפלאה
פאבים וברים בשרון - Rest
https://www.rest.co.il › pubs-and-bars
נמצאו 106 פאבים וברים בשרון ; באבאזור - פאב-בר בשרון. באבאזור · 053-9366982 ; ג'מס ביר פקטורי Jem's Beer Factory - פאב-בר בשרון. ג'מס ביר פקטורי Jem's Beer Factory ...
פארק השרון ויער חדרה - חדרה וקיסריה - טיולי
https://www.tiuli.com/tracks/41
Mar 16, 2017 · ניווט בוויז לפארק השרון: פארק בריכת החורף – וודאו שבחרתם בתוצאה באזור תל מונד, הפארק שייך לעין שריד. רקע על האזור. אדמת אזור השרון עשויה מסלע כורכר - סלע רך שהתגבש בעזרת השמש ומי הים במהלך השנים.
10 הכי טובות: מסעדות בהוד השרון - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g5859604...
לאכול בהוד השרון, ישראל: ראה 2,513 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 50 הוד השרון מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
טיול בשרון ומישור החוף: 12 נקודות קסומות במרכז - טיולי
https://www.tiuli.com/articles/52
פאבים ובארים מומלצים בשרון - דפי זהב
https://www.d.co.il › recommended
מחפש המלצה על פאבים ובארים בשרון ? דפי זהב יסייע לך בבחירת פאבים ובארים מומלצים בשרון באמצעות דירוג והמלצות הגולשים ... "בר נחמד לשבת עם חברים, אווירה טובה!
טיול טבע בשרון - מסע אחר
www.masa.co.il › article › טיול-טבע-בשרון
גן לאומי חוף השרון. במרחק נסיעה קצרה מגוש דן הדחוס והצפוף, מאחורי מגרשי החנייה העמוסים של מתחמי הקניות של שפיים וגעש מסתתרת פנינת טבע אמיתית. גן לאומי חוף השרון נמצא באזור מרהיב ביופיו, בעיקר ...
אנג'לינה | ביסטרו פריזאי בשרון | הוד השרון
https://www.angelinabistro.co.il
אנג'לינה ביסטרו, חוויה צרפתית בשרון. מקרואסון וקפה מרומם בבוקר, לפגישות עסקים בליווי לאנץ' אלגנטי בצהריים ולמסעדה של ממש לארוחת ערב באווירה קסומה ורומנטית או דרינק שובב על הבר לדייט בלתי נשכח.
פארק השרון ויער חדרה - חדרה וקיסריה - טיולי
www.tiuli.com › tracks › 41
Mar 16, 2017 · ניווט בוויז לפארק השרון: פארק בריכת החורף – וודאו שבחרתם בתוצאה באזור תל מונד, הפארק שייך לעין שריד. רקע על האזור. אדמת אזור השרון עשויה מסלע כורכר - סלע רך שהתגבש בעזרת השמש ומי הים במהלך השנים.
10 ברים מומלצים בשרון - הארץ
https://www.haaretz.co.il/food/.MOUSE-1.7925595
Oct 03, 2019 · שנקין בר המקום שהתחיל כשאיפה של שלושה חברים לשדרג את חיי הלילה ברעננה המנומנמת, הפך לנכס צאן ברזל בסצנת הלילה של השרון. השנקין הוא ה-מקום לשתות בירה (טובורג, מלכה בהירה, שוף צ'רי, גינס ועוד) ולאכול אוכל טוב.
פאבים וברים מומלצים באזור השרון - צאו לבלות וליהנות - בזק B144
https://www.b144.co.il › אזור-השרון
רוצים לצאת לבלות בערב? בין אם בא לכם לשתות משהו בפאב מומלץ באזור השרון ובין אם בא לכם לרקוד קצת בדאנס בר באזור השרון, תמצאו אותם כאן.
טיול בשרון ומישור החוף: 12 נקודות קסומות במרכז - טיולי
www.tiuli.com › articles › 52
לטייל באזור
פאבים ו ברים באזור השרון - 10 המומלצים ביותר מעודכן דצמבר 2021
https://www.t.co.il › פאבים ברים
פאבים ברים באזור השרון - מומלצי 2021. מחפשים בר באזור השרון? רשימה מעודכנת דצמבר 2021. פאבים ברים באזור השרון.
מסעדות המבורגר באזור השרון - המבורגר הכי טוב בעיר - בזק B144
https://www.b144.co.il/המבורגר/אזור-השרון
מסעדות המבורגר באזור השרון תמצאו בקלות אצלנו באתר. רעבים להמבורגר טוב? בדקו כאן המלצות על מסעדות והזמינו מקום או משלוח המבורגר באזור השרון, ושיהיה בתיאבון
מסעדות בשרון: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROL
https://sharon.rol.co.il
רשת בתי קפה באזור השרון, שבה יכולים העוברים ושבים למלא מצברים עם הרבה דברים טובים. ... במסעדת דרבי בר דגים באיזור השרון תמצאו מגוון מרשים של דגים ופירות ים טריים לצד פסטות ובשרים, במחירים שווים ...
10 ברים מומלצים בשרון - הארץ
www.haaretz.co.il › food
Oct 03, 2019 · שנקין בר המקום שהתחיל כשאיפה של שלושה חברים לשדרג את חיי הלילה ברעננה המנומנמת, הפך לנכס צאן ברזל בסצנת הלילה של השרון. השנקין הוא ה-מקום לשתות בירה (טובורג, מלכה בהירה, שוף צ'רי, גינס ועוד ...
מסעדות בשרים בשרון - מסעדות בשרים: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROL
www.misadotbsarim.co.il › שרון › כל
רד בר היא בר-מסעדה בשרית, עסיסית וכשרה, השוכנת במיקום מופלא – מול נופי הגלים והים הכחול המשגע באזור נתניה החדשה, ליד הצוק הנתנייתי הנודע.
וילות בשרון - הזמינו עכשיו וילה בשרון | vila4u.com
https://www.vila4u.com/וילות_במרכז/שרון
אזור השרון מציע ערים מדהימות עם ניחוח כפרי כגון: פרדס חנה- כרכור, רעננה, עמק חפר, פרדסיה ועוד מקומות מרהיבים שאולם נחשבים כעיר/ עיירה אך בהחלט משליכים אותנו ללב הטבע, לנופים ירוקים והמון שקט ושלווה.
וילות בשרון - הזמינו עכשיו וילה בשרון | vila4u.com
www.vila4u.com › וילות_במרכז › שרון
אזור השרון מציע ערים מדהימות עם ניחוח כפרי כגון: פרדס חנה- כרכור, רעננה, עמק חפר, פרדסיה ועוד מקומות מרהיבים שאולם נחשבים כעיר/ עיירה אך בהחלט משליכים אותנו ללב הטבע, לנופים ירוקים והמון שקט ושלווה.
מסעדות בשרים בשרון - מסעדות בשרים: המומלצות ביותר לשנת ...
https://www.misadotbsarim.co.il/שרון/כל-הסגנונות/כל-הסוגים
מיט בר הרצליה – בשרים, בר – יין אמרתם בשר – אמרתם מיט בר! במסעדת מיט בר באיזור השרון כל אוהבי הבשר ימצאו את מבוקשם במגוון מנות גורמה בשריות, החל מהמבורגר מוקפד ועד לאנטריקוט אנגוס עסיסי.
בר קוקטיילים באזור השרון - איזי
https://easy.co.il › list › Cocktail-Bars
"מקום מדהים אווירה שמשרה איכות אוכל מעולה קוקטיילים מדהימים ומגוונים מומלץ ביותר". 400 ביקורות. 921 ביקרו פה החודש · 5# בבר קוקטיילים באזור המרכז. שמרוק 8.6.
10 הכי טובות: מסעדות בהוד השרון - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
לאכול בהוד השרון, ישראל: ראה 2513 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 50 הוד השרון מסעדות וחפש ... בר, בית קפה$$ - $$$ ... ”מעולה - המקום אחי שווה בשרון“.