חיפשת:

בר אירי בחולון

2eat.co.il - מסעדות ברים / פאבים בחולון
https://www.2eat.co.il/searchrestaurants.aspx?rsub=64&RType=33
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות ברים / פאבים בחולון. באתר תוכלו לבחור את סוג הכשרות ולהזמין משלוחים או מקומות במסעדות סוג שתבחרו.
אוסקר ווילד | Oscar Wilde: פאב אירי בחולון פתח תקווה ונתניה
http://www.o-w.co.il
האתר הרשמי של האוסקר ווילד - פאב אירי בחולון ובפתח תקווה, שמחכה לכם עם עשרות סוגי בירות בבקבוק או מהחבית, למעלה מ 100 סוגי ויסקי ואווירה צבעונית ושמחה ...
אוסקר ווילד חולון Oscar Wild Irish Pub - ברים בחולון ...
https://www.barandpub.co.il/pages/topics/oscar-wilde-holon.php
הפאב האירי בחולון שבו השמחה מתפרצת ואלכוהול משובח זורם בכל עבר, מאפשר לכם לצלול לתוך חווית בילוי אחרת. באוסקר וויילד בחולון תמצאו את כל הסממנים של פאב אירי שמח: מבר שעשוי עץ מהגוני ועד מבחר ...
פאב אירי בחולון פתח תקווה ונתניה - אוסקר ווילד | Oscar Wilde
www.o-w.co.il
האתר הרשמי של האוסקר ווילד - פאב אירי בחולון ובפתח תקווה, שמחכה לכם עם עשרות סוגי בירות בבקבוק או מהחבית, למעלה מ 100 סוגי ויסקי ואווירה צבעונית ושמחה במיוחד.
‫אוסקר ווילד, חולון - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il › ... › אזור תל אביב › חולון
אוסקר ווילד, חולון: ראה 74 חוות דעת לא משוחדות של אוסקר ווילד, שקיבלה ציון של 4 מתוך 5 ... מס' 1 מתוך 1 אירי בחולון ... פאב מבשלה, פאב, בר, אירי, אירופאי.
אוסקר ווילד - oscar wilde פאב-בר - חולון ביקורות וחוות דעת ...
https://www.rest.co.il/rest/80188260
מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על אוסקר ווילד oscar wilde - הרוקמים 26, חולון, אוסקר ווילד - oscar wilde - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest
אוסקר ווילד - פאב אירי - פאבים ובארים חולון - בזק B144
https://www.b144.co.il › b144_sip
צור קשר עם אוסקר ווילד - פאב אירי בהרוקמים 26,חולון - פאבים ובארים בחולון באמצעות מספר טלפון, מפת הגעה, שעות פתיחה, וקרא המלצות מלקוחות קודמים.
2eat.co.il - מסעדות פאב אירי בחולון
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות פאב אירי בחולון. באתר תוכלו לבחור את סוג הכשרות ולהזמין משלוחים או מקומות במסעדות סוג שתבחרו.
אוסקר ווילד חולון Oscar Wild Irish Pub - ברים בחולון, פאבים בחולון
https://www.barandpub.co.il › topics
באוסקר וויילד בחולון תמצאו את כל הסממנים של פאב אירי שמח: מבר שעשוי עץ מהגוני ועד מבחר נדיר של אלכוהול, מתפריט עשיר בטעמים ועד מגוון אטרקציות שבהן הופעה של ...
בר אירי חולון , פאבים וברים בחולון - דנסגייד
https://www.dunsguide.co.il › ... › חולון
כל המידע שאתם צריכים על בר אירי חולון בע"מ, פאבים וברים בחולון – היכנסו לדנסגייד מדריך העסקים המוביל בישראל מבית דן אנד ברדסטריט.
‫אוסקר ווילד, חולון - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurant_Review-g...
אוסקר ווילד. ללא בעלות. שמור. שתף. 74 חוות דעת ‪#3 of 25 Restaurants in חולון‬ ‪$$ - $$$‬ אירי פאב מבשלה בר. ‪רחוב הרוקמים 26‬ מרכז עזריאלי, חולון 5885849 ישראל +972 3-620-5090 אתר אינטרנט + …
10 הכי טובות: מסעדות בחולון - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g1010800-Holon_Tel_Aviv_District.html
לאכול בחולון, ישראל: ראה 1,125 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 36 חולון מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
אוסקר ווילד - ברים / פאבים בחולון, Take Away, אירועים ...
https://www.2eat.co.il/restaurant.aspx?restid=22470
כל הפרטים על אוסקר ווילד, מסעדה ברים / פאבים בחולון. ב-2eat, אתר המסעדות הישראלי, ניתן לקרוא ביקורות גולשים ולהזמין מקום בקליק.
אוסקר ווילד חולון חולון | אונטופו
https://ontopo.co.il › oscarwildeho
בסניף הוותיק בפתח תקווה או באחיו הצעירים בחולון ובנתניה – יקבל את פניכם אולם רחב ידיים בעיצוב מרהיב של באר אירי עם ויטראז'ים, חיפויי עץ ובר גדול מעץ מהגוני.
אוטו חולון Otto - ברים בחולון, פאבים בחולון
https://www.barandpub.co.il/pages/topics/otto-holon.php
באוטו חולון יפנקו אתכם עם מגוון רחב של מטעמים: מסלטים ונשנושים ועד כריכים, עיקריות מגרות ופיתויים מתוקים. אז אם גם אתם מתרוצצים כל היום - הגיע הזמן להגיע לאוטו, לממלא מצברים - ולחגוג את החיים ...
פאבים וברים בחולון - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/holon/pubs-and-bars
Oct 13, 2021 · מחפשים פאב-בר בחולון? ב-Rest תמצאו רשימת פאבים וברים בחולון, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על פאבים וברים בחולון.
אוסקר ווילד חולון - פאב אירי | ROL מסעדות
https://www.rol.co.il › restaurant › os...
הרוקמים 26, מרכז עזריאלי א.ת. חולון, חולון. פאב אירי. בר. בר ואוכל. פאב. פאב אירי. צפייה במפה. 03-7785550 חיוג · אתר אינטרנטאתר · ניווט.
מסעדות פאבים איריים בחולון - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il › irish-pub
פאבים וברים | מחיר ₪₪₪₪ הרוקמים 26, חולון | תיפתח היום בשעה 13:00 א'-ה' 19:00-04:00 ו'-ש' 13:00-04:00 *עד אחרון הלקוחות 053-9375555. פרטי המסעדה.
אוסקר ווילד חולון | בר אירי עם גינה לאירועים עד 300 איש ...
https://www.hafakot.co.il/location/אוסקר-ווילד-חולון-בר-אירי...
אוסקר ווילד הוא בר אירי בחולון יחודי המאפשר לחגוג בענק. שם נמצא למעלה מ-100 סוגי וויסקי כשיותר ממחציתם סינגל מאלט בלעדיים. בנוסף, אפשר למצוא במקום 50 סוגי בירות ו-15 סוגי בירה מהחבית. מושלם לאירוע ...